שאלתם פעם את עצמכם למה לנציגה הוירטואלית של חברת החשמל קוראים אור?

נגלה לכם שממש לא במקרה.

עולם הבוטים הולך ותופס תאוצה ברחבי המגזר העסקי, יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל האדיר הטמון בבוט ואיך הוא יכול לקדם ולהקפיץ את העסק שלהם צעדים משמעותיים קדימה.

בדרך כלל מכירים את המושג בוט בתור נציג שירות וירטואלי שקופץ לנו בחלון פופ אפ ומציע עזרה.

אך האמת היא שהמושג בוטים הוא רחב מאוד ופה נכנסת הנקודה של אוטומציה עסקית.

הבוט יכול לדבר עם לקוחות, לשאול אותם שאלות, לתת להם מידע מתוך מערכות העסק, להניע אותם לפעולה. אוטומציה עסקית היא לא בתקשורת ישירה מול לקוח, אלא בעקיפין קורית על פי פעולות שמבוצעות על ידו.

לדוג' לקוח נכנס לאתר קניות ומתחיל להעמיס מוצרים על העגלה. באיזשהו שלב הוא פונה לעסוק בעניינים דחופים יותר ושוכח מהרכישות שהתכוון לבצע.

אוטומציה חכמה שתוכננה היטב מראש יכולה לזהות עגלות נטושות, לקחת את הנתונים של השם ומספר הטלפון או המייל של הלקוח וליצור אתו קשר באופן אוטומטי ולהזכיר לו את סל הקניות הנטוש שלו שמחכה לתשלום.

אפשר גם לשכלל את זה ולהוסיף תנאים מראש שאם הלקוח לא מגיב אז לאחר שלושה ימים הוא מקבל קוד קופון עם הנחה מה שאמור לגרום לו ליותר מוטיבציה להיכנס שוב לאתר ולממש את ההטבה.

בעזרת תכנון נכון ומדויק אנחנו יכולים לגרום לפעולות אוטומטיות לפנות בזמנים מוגדרים ללקוחות שלנו ולהציע להם הצעות, לתת להם תזכורות להניע אותם לפעולה.

יש לנו כאן ייעול מטורף בתהליך העסק. חסכנו את הצורך שלנו להיות מעורבים ולעקוב אחר כל תנועה של לקוח, דבר שלוקח הרבה זמן יקר ואנרגיה

הגדלנו את סיכויי ההמרה של הליד באופן משמעותי, סיכוי הרבה יותר גדול שיחזור לאתר ויקנה את המוצרים.

היינו מעורבים בתהליך הקניה שלו, חווית המשתמש שלו היא טובה וחיובית ורוב הסיכויים שהוא יזכור את וימליץ עלינו הלאה.

בעצם הבשורה של אוטומציה שהרבה דברים שאנחנו עושים אותם כחלק שגרתי מתהליך העסק ומוצאים על כך משאבים, אנרגיה, כח אדם וזמן יקר יכולים להתבצע באופן אוטומטי ואף טוב יותר . אוטומציה יכולה לחסוך לנו הרבה מאוד כסף של הוצאות ולהגדיל לנו את ההכנסות. ובקיצור להיות ריווחים יותר.

אה ואם עדיין לא הבנתם למה חברת חשמל בחרו לקרוא לנציגה שלהם בשם הזה- הם דבר ראשון הבינו את הפוטנציאל הגדול שיש באוטומציה ובניית בוט. הנציגה שלהם בעצם משקפת אותם ואת פעילות החברה אז זה רק טבעי שיקראו לה ככה לא?

הכתבה נכתבה על ידי click-less בניית אוטומציה ובוטים לעסקים בהתאמה אישית.