בלעדי לאלקטרה: מזגני אינוורטר החדשניים עם התקן שבת מובנה!
פיתוח חדשני של חברת אלקטרה: מזגני אינוורטר עם התקן שבת פנימי מובנה מהודר ויחיד מסוגו!


מהנדסי אלקטרה אינוורטר מציגים פתרון בלעדי עם התקן שבת מובנה! פתרון הלכתי מהודר שפותח בבלעדיות ע"י מהנדסי אלקטרה ומובנה בתוך המזגן, מסיר כל חשש הלכתי בהפעלת מזגני אינוורטר בשבת.

בשיתוף פעולה יוצא דופן בין בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א לבין חברת 'אלקטרה מיזוג אוויר' שקדו במשך מספר חודשים צוות מהנדסים של חברת אלקטרה ופיתחו פתרון טכנולוגי שיסיר בשבת כל חשש הלכתי אפילו קל שבקלים, ומבלי לפגוע באיכות וביעילות של פעולת המזגן.

כידוע, הפעלת המזגן בשבת כרוכה בבעיה הלכתית, כיון שרוב המזגנים פועלים באמצעות מנגנון "כרטיס פיקוד אלקטרוני" שמכיל שבבים וחיישנים המודדים את טמפרטורת החדר באופן רציף ומכוונים בהתאם את פעולת המדחס והמנוע כדי לחסוך בחשמל, כך שככל שהאוויר בחדר קר יותר המדחס עובד פחות ולהיפך - ככל שהטמפרטורה בחלל גבוהה המדחס עובד חזק ומהר יותר כדי לקררו.

לכן כל שינוי טמפרטורה קטן אפילו של חצי מעלה נקלט מיידית ע"י שבבים, נרשם ומועבר לפיקוד. למעשה כל תזוזה של אדם בחדר, פתיחת דלת או חלון, כניסת אנשים נוספים לחדר וכו' נרשמת בחיישנים. מסיבה זו ישנם פוסקים רבים הסוברים כי גם אם החיישנים מעבירים לכרטיס הפיקוד את המצב הנתון בלבד, אפילו אם לא נעשה שינוי של ממש בפעולת המנוע גם כך יש להחמיר בזה.

המנגנון המהפכני "מצב שבת" הוא פיתוח בלעדי לסדרת מזגני "אלקטרה אינוורטר" והוא פותר את הבעיה במלואה מבלי להתקין אמצעים חיצוניים על המזגן או בנוסף לו, הוא משדר למנגנון הפיקוד טמפרטורה קבועה ומדומה של החדר ללא קשר למצב הקיים, ובכך מונע לחלוטין שינויים בפעולת המדחס והמנוע.

בנוסף, מזגני אלקטרה אינוורטר מצויידים במאייד הקטן והחסכוני ביותר בשוק, הם בעלי דירוג אנרגטי גבוה A++, מכילים 8 מהירויות שונות + אופציה ל "בוסט" – קירור מהיר ועוצמתי במיוחד של החדר, כך שמכל הבחינות מדובר במזגן כליל המעלות המתהדר גם ב"מצב שבת" ומותאם לציבור שומרי התורה והמצוות.