הרווח התפעולי חיובי? כל הכבוד. למה שלא תנצלו חלק מההכנסה כדי להגדיל את זאת של שנת הכספים הבאה • הרווח התפעולי לא משהו ואולי אפילו שלילי, למה שלא תשקיעו מעט כדי לקבל הרבה ולהגדיל את שורת הרווח ברבעון הבא? | צ'אנס ראשון ברבעון האחרון


IMG-20221210-WA0010.jpg


ככה, בלי ששמנו לב חלפו עברו להם החגים והנה באה עונת החשבונות והמאזנים. ברבעון השלישי והאחרון של השנה, כלומר בין החודשים אוקטובר-דצמבר, אנחנו מחשבים מסלול מחדש ומתארגנים לקראת שנת כספים חדשה שאולי נראית רחוקה בתנאי שאתם לא יושבים בעמדה של מנהלת החשבונות.

וזה בדיוק הזמן בו כל מנהל שיווק, מנהל פרסום ומיתוג, מנהל כוח אדם, בעל עסק ומנהל ארגון, שוקל את צעדיו העתידיים לשנה (הלועזית) הבאה עלינו לטובה ולברכה. אם הייתה זו שנה ברוכה שבאה לידי ביטוי בשורת הרווח התפעולי, אין סיבה לא לנצל חלק מהרווח למטרות שיווק ללקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים וחיזוק עמדות חיובית של תורמים, עובדים ומתנדבים.

איך עושים זאת? בדרך הישנה והטובה הידועה לנו מאבותינו ואבות אבותינו – מתנות!

לקוח שמקבל מתנה ממותגת, מקורית ושימושית, ירצה לחזור אלינו שוב ושוב ולא בגלל המתנה שעשויה להיות זולה במחיר ויקרה באיכות. אלא בגלל שאנחנו מראים לו שאנחנו רוצים אותו. מאוד רוצים. עד כדי כך שהשקענו חשיבה וכסף כדי לתת לו מבלי לדרוש ממנו.

אגב, מתנות יכולות להיות גם תמריץ רכישה. כך למשל אפשר להשתמש במתנות במבצעי שיווק לחיסול מלאי ולרכישת לקוחות חדשים. משהו בסגנון חתום היום על עסקה ותקבל מתקן שטיפת כוסות במתנה. זה אולי לא מתאים לעסקת רכש דירה, אבל יכול להיות אידיאלי לעסקת מוצרי חשמל או בגדי תינוקות.

כדאי לתת מתנות גם אם שורת הרווח התפעולי אינה מעודדת בדיוק מאותה סיבה, כדי להביא עוד ועוד לקוחות וממילא לשפר את שורת הרווח ברבעון הבא עלינו למתנה.

במאמר מוסגר כדי לזכור שהאינפלציה מרימה ראש בכל העולם, כך שזו ההזדמנות האחרונה לרכוש מתנות ממותגות במחירים של "פעם" ממלאי קיים שהגיע ארצה טרם החלו עליות המחירים. אצלנו בגיל גיפט תקבלו את השירות הטוב ביותר, את הייעוץ המקצועי ביותר והכל במאור פנים ובזמינות גבוהה במיוחד.

נסו ללחוץ כאן ותראו ישועות ומתנות.

IMG-20221018-WA0047.jpg