אם אתן מאלו שהבילוי שלהם הוא סיור בגאולה וברבי עקיבא, לסרוק ולמשש את חלונות הראווה, יכלתן לזהות השנה דיליי חריג במועד השקת הקולקצייה החדשה לחג. לראשונה קרה, ורשתות אופנה מובילות, המשיכו את סייל הקיץ עד ממש השבועות האחרונים, עד כדי מדפים ריקים וקוצים יתומים, ואילו בגדי החג אפשר לומר שנתגלו לראשונה רק ממש עכשיו.

מה בדיוק קרה השנה? ועד כמה זה משמעותי עבור הקניות שלכן? יצאנו לברר את הסוד אצל ורד כהן מנהלת מותג הילדים האהוב 'מאליה קידס', שרק השבוע השיקה קטלוג מהממם של קולקציית חג מושלמת, במחירים ממש מתחשבים.

אף אחד לא שומע. תספרי לנו מה קרה השנה?

מבחינת הלקוחות לקנות בגד זה סיפור פשוט, באים לחנות או ברכישה אונליין, וקונים. בחורף אופנה חורפית, בקיץ טעם קייצי וקליל. כל כך ברור. מסתבר שעבור רשתות האופנה זוהי הערכות לוגיסטית לא פשוטה.

בשעה שנמכרים מעילים, רשתות האופנה כבר תופרים את הקיץ הבא, להיות מוכנים כבר עם מעבר העונה במזג הישראלי המתעתע. עולם הפוך שכזה.

בעונת החגים של פסח, למרות שהקורונה היתה גם אז במלא עוצמתה, השאירה לרשתות האופנה לפחות את זמן ההתארגנות במהלך החורף שקדם, אך למפרע התברר שלהתארגן בתקופת קורונה לעונה הבאה, הסיפור גדול יותר.

מה שקרה, שדעיכת הקורונה בשלהי הקיץ הביאה אשלייה על שגרה צפויה, אף אחד לא היה בהול לספק את אופנת החורף, אלא שכשהגיעה השעה, הקורונה זינקה לשיא, והכל נבלם. משלוחים התעכבו, מתפרות הושבתו, היו לנו משלוחים מאירופה שהיו תקועים כמה שבועות, וזאת הסיבה שחנויות רבות נאלצו למכור בתקופת שיא המכירות ערב חג, שאריות של קיץ...

דבר נוסף שאולי רבים לא יודעים, חלק מרכזי מרשתות האופנה בישראל תופרים בעזה... תהליך שיוזמת ומעודדת המדינה, "להעסיק" את החבר'ה שם. בכל מקרה הידיעה החדשותית, שאולי לא ריגשה רבים על כך שהחמאס הטיל סגר בעזה, הייתה לה השפעה דרמטית על מאות ספקי אופנה בישראל. עד כמה שזה נשמע אירוני, אבל יהודים התפללו כאן לשלומם של תפרני עזה..

איך זה משפיע על הרכישות שלנו?

אם בכל שנה מי שהייתה מזמינה לחג מוקדם יותר, היה לה מבחר גדול יותר, הרי שהשנה להיפך, ככל שמתקרב החג גדל ההיצע. הדגמים והמבחר הולכים ומתווספים. דגמים וצבעים חדשים מגיעים סוף סוף מהמתפרות, משלוחים משתחררים, ותוכלו לגלות שרוב ככל קטלוגי האופנה לחג, חסרים וישנם עוד דגמים נוספים אצל הרשתות.

אז מי שעדין לא הזמינה, יכולה להיות רגועה, היא בטוח לא פספסה כלום.

אז באמת כיצד אפשר לדעת מה מתחדש?

כאשר יש לרשת אתר אונליין, זה נהדר, המוצרים שם מתעדכנים במיידי, מגיע דגם חדש, הוא מתווסף לאתר, ולכן גם מומלץ להצטרף לרשימות תפוצה של החנויות. לרוב המבצעים והקופונים שהרשת בעצמה מפרסמת לחברי מועדון, הם טובים ונהדרים לא פחות מאשר רשימות תפוצה למיניהם. מבלי להמעיט גם בערך שלהן.

בעונה הזו, היה שלב שהורדנו את האתר מהאוויר, בשביל להוריד את כל אופנת הקיץ שהתרוקנה לגמרי ב"ה, והעלנו את הקולקצייה החדשה. בממוצע בכל יום אנחנו מעלים גם ממש עכשיו עוד דגם או שניים חדשים. ב"ה העונה הזו הבאנו דגמים ממש ממש מקסימים. פשוט מתוקים.

אבל מה עושים עם המשלוחים?

אנחנו כמו הרבה חנויות כבר אחרי הסטא'ז של פסח, למדנו לעבוד עם חברות שליחויות נהדרות, שמספקות משלוח מהיר תוך פחות מ- 24 שעות. גם הלקוחות כברב קנו אמון ברכישה טלפונית ואונליין וסומך עלינו ב"ה.

אני יכולה לומר, שב"ה בעונת הפסח נתנו שירות יוצא מגדר הרגיל, זמינות מלאה, עזרה במידות, ומעקב משלוחים הדוק. וגם עכשיו אנחנו מתחייבים למשלוח עד דלת הבית, גם ברכישות ממש סמוכות לחג. כמובן כשזה כבר לא יתאפשר אנחנו כבר נודיע שכבר לא נוכל לספק.

ראשי מאליה.jpg


לסיום, יצאתם במבצע מדהים של 50 ₪ מתנה ברכישה מעל 400 ₪. רציתי לשאול ומי שקונה ב- 800 יכולה לחלק את הרכישה, ולנצל שני קופונים?...

חשבנו על זה, אבל בחרנו להשאיר את זה פתוח, מי שהסתדר לה שתי חבילות הזמנה מעל 400, ויש לה איך לחלק את זה, אז בבקשה שתהנה.

המחירים שלנו בכל מקרה מתחשבים, ויש פער עצום בין הרמה הגבוהה הגימור המוקפד, למחיר העממי, אפשר למצוא שמלה נהדרת לחג, ב-145 ש"ח בלבד! אבל בכל זאת, מי שמתחשבן לה לחלק ל-2 הזמנות, מברוק.

כמעט ושכחנו מה הכתובת של האתר של מאליה ואיך אפשר לקבל את הקטלוג של הקולקצייה המהממת שכולן מדברות עליה?

הכתובת של האתר www.malaya.co.il אפשר גם לחפש בגוגל מאליה קידס, או מאליה אופנת ילדים.
להורדת הקטלוג לחצו כאן
אם לא נפתח לכם ניתן לשלוח בקשה במייל m039099885אין לכתוב כתובת מייל
אפשר כמובן גם לחייג לסניף הראשי, ולקבל עזרה וייעוץ ולבצע הזמנות 03-9099885
  • 3_Im0.jpeg
    3_Im0.jpeg
    1.3 MB · צפיות: 555
  • 4_Im0.jpeg
    4_Im0.jpeg
    1.2 MB · צפיות: 613
  • 8_Im0.jpeg
    8_Im0.jpeg
    1.2 MB · צפיות: 624
  • 13_Im0.jpg
    13_Im0.jpg
    KB 215.6 · צפיות: 351
  • 5_Im0.jpg
    5_Im0.jpg
    KB 119.8 · צפיות: 362
  • 9_Im0.jpeg
    9_Im0.jpeg
    1.1 MB · צפיות: 367
  • 15_Im0.jpg
    15_Im0.jpg
    KB 153.1 · צפיות: 342
  • 16_Im0.jpg
    16_Im0.jpg
    KB 138.9 · צפיות: 324