בחירות.JPG

גולדקנופף&ינקלביץ: "בקמפיין הלכנו על א'-ב', שהם הערכים עליהם גדל כל ילד בחיידר"

"אחד מהימים הטרופים, אנחנו יושבים ב 2:00 בלילה במשרד מתמודדים עם שלל חומרים דחופים החייבים לרדת לדפוס עם זריחת החמה. אנחנו הולכים לסגור את הקובץ...
  1. מערכת בית פרוג
    כשאנחנו שואלים אותו, או בעצם שואלים אותם, מסתבר כי העומדים מאחורי עיצוב הקמפיין של יהדות התורה באשדוד, הם שניים שעובדים ביד אחת: הכירו את המעצבים- ישראל גולדקנופף וישראל ינקלביץ, בעלי רזומה של כ8/10 שנים בתחום.

    "את הפרויקט הזה לקחנו מה שנקרא בשביל הספורט, הוא פחות ממוקם בנישה הנקודתית שלנו, המתמקדת בבניית ועיצוב תדמית לעסקים בינוניים ומעלה, וכן לפרויקטים בתחום הנדל"ן ועוד.
    "(האשדודים שבינינו וודאי נחשפו למיתוג המקצועי והמושקע שעשינו עבור פרויקט הנדל"ן 'אשדוד 16' בשנה האחרונה וממש עכשיו עם השקת הפרויקט המקביל 'אשדוד 29'.)
    אפשר לומר שגם קמפיין הבחירות הזה הרוויח על הדרך טון תדמיתי יותר וחשיבה מקצועית".

    גולדקנופף&ינקלביץ עיצבו את קמפיין הבחירות של יהדות התורה והשבת באשדוד.

    מה עומד מאחורי האסטרטגיה של הקמפיין?

    "על האסטרטגיה ניצח מנהל הקמפיין והאסטרטג יוסי צלינקר, כאשר הוחלט לשים את הפוקוס על עתיד ילדינו.
    על גרעין האסטרטגיה הזה, חרשנו ,זרענו, השקנו והצמחנו עם הרבה סייעתא דשמיא עץ קראייטיבי, הממקד את רוב הקמפיין סביב אותיות הא״ב הפשוטות שהילדים שלנו מלקקים את הדבש מהם כשהם נכנסים לחיידר, כאשר לכל אות הוצמד נושא ערכי או נקודה הטעונה שיפור בעיר. ההברקה בקמפיין האותיות, היא הישיבה בדיוק על הצומת שבין האסטרטגיה המדברת על הילדים לבין פתקי הבחירות המזוהים גם הם עם האותיות. כך גם רוב מסרי הקמפיין התמקדו בעשיה בהווה ובעתיד שנעשית למען הילדים".

    האם היו סקיצות קודמות שבוטלו?

    "במקרה שלנו לא מדובר בסקיצות ממש שבוטלו אלא יותר בשברירי מודעות.
    "אם כי בהחלט שלא חסר לנו חומרים להעלות, מקמפיינים ממוקדים שעשינו לקהילות השונות ועד קמפייני הפחדה וכד׳
    אשר מבחינתנו הם חומרים טכניים יותר ופחות מעניינים קראייטיבית והעדפנו לחסוך לכם קצת".

    מה הסיפור הכי הזוי שקרה לכם בעיצוב בחירות?

    "האמת היא שבמערכות מהסוג הזה יש הרבה דברים הזויים, אבל אנחנו מדברים על משהו באמת הזוי:
    "באחד מהימים הטרופים, אנחנו יושבים ב 2:00 בלילה במשרד מתמודדים עם שלל חומרים דחופים החייבים לרדת לדפוס עם זריחת החמה.
    "באחת מהעבודות הכנסנו תמונות של כל נציגי הרשימה, אנחנו הולכים לסגור את הקובץ ומתברר שחסר לנו תמונה של אחד הנציגים...
    "הופכים את כל המאגר, מנסים להשיג מפה משם.. אין תמונה. מה עושים? אנחנו שואלים את עצמנו.. הקובץ חייב לרדת לדפוס על הבוקר...
    עכשיו בואו נעשה לכם ספוילר....
    תחשבו על הפתרון הכי הזוי שאפשר..
    ... זה בדיוק הפתרון!
    "צלם שהוקפץ דפק אצל הנציג בבית, העמיד אותו על הדחיפות שבדבר ולאחר כמה הבזקים מוצלחים אץ רץ אלינו עם התמונה ו...עם הפתעה קטנה, שקית מלאה באוכל ושתייה שהנציג שלח למעצבים העייפים..."

    האם יש קושי לעצב בחירות למפלגה שאתם לא מזדהים אתה / עיר שאתם לא גרים בה?

    "זו שאלה מצוינת, רק שהפעם בדקנו איך זה לעצב קמפיין בעיר שבה אנו גרים ולמפלגה שעמה אנו מזדהים, כך שנשאר לנו שאלת זכות לפעם הבאה בעז״ה.



    לפניכם חלק מהקמפיין שעוצב על ידי ישראל&ישראל (ככה אנחנו החלטנו לקרוא לצוות הנחמד הזה.. מ.ב.פ.)

    0.jpg 02.jpg
    03.jpg 2 קמפיין-אותיות.gif

    04 (1).jpg 05.jpg
    06.jpg 07.jpg 08.jpg 09.jpg 010.jpg 011.jpg 012.jpg 013.jpg
    014.jpg 015.jpg



    "כמובן שהמפלגה פנתה גם לקהלים רחבים יותר, אשר לא נמנים על קהל היעד הטבעי שלה, עבורם עשינו קמפיין נוסף עם מסרים עממיים יותר ועיצוב צבעוני וטרנדי".


    כאן המקום לספר, שהצמד המקצוען גולדקנופף&ינקלביץ הנם בוגרי קורס פרסום בבית פרוג. (היינו חייבים להכניס את זה:-))


    016.jpg 017.jpg 018.jpg 019.jpg 020.jpg
    021.jpg 022.jpg 023.jpg 024.jpg

    [​IMG]

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. שמי הפרטי
    בכל הארץ נראו הדגלים האלו...
      איש תם ו-גולד אוהבים את זה.
  2. מנדי אייזן
    מיוחד מיוחד מיוחד!!
      איש תם ו-גולד אוהבים את זה.
  3. שרית גרשוני
    ואווו, הכי יפה לגמריי!!
      איש תם ו-גולד אוהבים את זה.
  4. פרסום מבשר ואומר
    קמפיין מהמוצלחים ביותר שראיתי בבחירות האלו
      איש תם ו-גולד אוהבים את זה.
  5. יוסי דויד
    אין דברים כאלו!!!
    קול מילה בקלפי!
    הקמפיין הכי מוצלח שראיתי בחיים!!!

    מקסים!!!
      גולד, pessi&chani ו-איש תם אוהבים את זה.
  6. משה יצחק
    מצטער...
    אבל אני ממש לא הבנתי מה רוצים במשפט הזה, "הילדים וזה הקול" את מה באים לשכנע?
    את הש"סניקים? או את החילונים?
    אבל העיצוב והגרפיקה מיוחדת מאוד ואם זה המסר שבאמת אמורים להעביר עשיתם עבודה מיוחדת!!!
      איש תם ו-גולד אוהבים את זה.
    1. EPaP
      באשדוד המפלגה שמרה על כוחה והכניסה 4 מנדטים.
      הפניה היא לא לש"סניקים אלא לשומרי המסורת בעיר שמתלבטים במה לבחור.
    2. איש תם
      ליתר דיוק,
      "הילדים וזה הקול" - פנה רק לקהל היעד הטבעי - הציבור החרדי -חסידי, כשמהטרה להגיע לניצול מקסימילי של אחוז הצבעה גבוה בציבור זה.

      קמפיין מיוחד (אם כי בהשקעה מינמאלית יחסית) הושק גם למזגר הכללי, תחת הכותרות - אשדודי אמיתי בוחר במסורת / דו קיום.
      ונעשה בעיקר כדי לתת אוירה חיובית ורוח גבית לפעילים שגייסו קולות ממגזר זה, וכן להרגיע ולו במעט את הרוחות הסוערות שהתלעטו בעיר.
      EPaP אוהב/ת את זה.
  7. עוד אחד
    הקמפיין הכי מוצלח שהיה מאז ומעולם ליהדות התורה
    מקווה שייקחו אתכם לבחירות הארציות!
    חבל שלא השארתם עקיבות (קרדיט), הייתי בטוח שזה אותנטי, הבאתם קריאטיביות במינון מדויק, והעיצוב נו מה יש לומר... פשוט לראות ולהתפעל!
  8. וורובל
    אחד הקמפיינים!
    העיצוב מיוחד,
    הרעיון מקורי, חד וקולע
    כל הכבוד!!!
      pessi&chani ו-גולד אוהבים את זה.
  9. מנשה ברמה
    אין מה להגיד הקמפיין הזה הוא הקמפיין המוצלח ביותר של הבחירות האלו!!!!
    ולא רק האלו אלא של כל מערכות הבחירות של כל הדורות!!!!!!!!!
    עלו והצליחו!!!!!!
  10. לנדא
    וואו!

    נעתקו המילים.

    זה ממש לגזור ולשמור....
    ולהעמיק וללמוד.
    סוף סוף לראות קמפיין אמיתי שעשוי מעולה מכל הבחינות, ומכסה את כל הפינות.
    כל כך החל מהחשיבה והאסטרטגיה המושקעת מאד
    שיצאה מ"מיחזור המסרים הנדוש" והביאה משהו תופס את הלב באמת.
    עד הנקודות הקטנות בעיצוב. שגם הוא יצא מ"אזור הנוחות" והביא משהו שתופס את העין, באמת.

    באמת אחד ה---- קמפיינים.
    אולי הטוב והחזק מכל הבחינות מכל אלו שראיתי ב 30 השנים האחרונות. :)