IMG-20190813-WA0014.jpg

ברסלבים, הלל צור בנה לכם קמפיין

מי ייתן לי אבר כיונה, לברסלב פרוייקט מגורים ב...הר יונה! אבל איך אומרים להם את זה במילים הכי פשוטות והכי קולעות? להלל צור, שהקים את קמפיין השיווק...
נכתב ע"י אשר כותבת · ‏13/8/19 ·
  1. אשר כותבת

    לפרסם קמפיין נדל"ן המיועד לציבור החרדי, הוא סיפור שאפשר להלביש רק על מקצועני פרסום בעלי שם וותק, על מנת להבטיח את הצלחתו של העסק המושקע.

    כשבשכונת הר יונה הוחלט של שיווקו של פרוייקט המגורים לקהילת ברסלב המעטירה, מי שגוייס לניהול הקמפין היה לא אחר מהלל צור, בוגר קורס פרסום בבית פרוג בעל משרד הפרסום "גרפקא- אסטרטגיה נכונה- עיצוב שעובד".

    "תקופת הקמת הקמפיין הייתה מיוחדת במינה". משתף הלל צור מהימים המלאים בעשיה. "קהל היעד ממש מורכב ומעניין, אפשר אפילו לומר: כיף אדיר, כן ממש ככה. לא פוגשים כל יום כזה קהל יעד! אחרי ישיבות רבות של אסטרטגיה משותפות, הבנו שהחסם העיקרי של קהל היעד למוצר הוא בכך שהוא לא רוצה לרכוש אותו לבד, או בכל אופן- להרגיש שהוא לא לבד בפרויקט הזה". מסביר הלל צור.




    IMG-20190813-WA0019.jpg




    "כמו יהודים טובים (או פרסומאים נחמדים), לקחנו את הבעיה והפכנו אותה לפתרון. המצאנו שיטת שיווק חדשה עם תורה שלימה בפני עצמה. שיטת ה'אולינג'. (המילה מבוססת על צמד המילים ALL- NOTHING, הכל או כלום) השיטה דומה לשיטת גיוס המונים, אך בשיטה זו אנחנו לא מתרימים, אלא מגיעים ליעד קבוצתי ע"י החלטה - ע"י מעשה.

    IMG-20190813-WA0014.jpg


    השיטה הזאת פשוט נכונה, היא באמת נותנת כוח ועצמה לכל יחיד ממשתתפי המיזם, כאילו הוא עצמו קבוצה של מאה איש.

    בכלל, ייחודיות השפה הפרסומית, שנבחרה לקמפיין זה- נעוצה בכך שהיא מביאה משהו 'אחר', 'מרענן' שקהל היעד הזה עוד לא חווה.

    החל מהטון והשפה הפרסומית הישירה מעט, העיצוב שמשדר ריאליות ובטחון במוצר, וכלה בערוצי הפרסום המגוונים שהקמפיין הזה מופיע.

    וכמובן, איך לא, בדרך שהקמפיין הזה עבר- בתחילה כמודעה סתמית, המעוררת המון שאלות ותהיות כלפי המוצר, המפרסם, הקהל... יותר שאלות מתשובות, ובבת אחת לשים על לוח הפרסום את כל התועלות והיתרונות ב'בום' אחד גדול".

    יש קמפיינים, ויש קמפיינים ריאליים... זה ללא ספק אולינג ריאלי אחד גדול.



    IMG-20190813-WA0015.jpg

    IMG-20190813-WA0011.jpg


    IMG-20190813-WA0013.jpg IMG-20190813-WA0012.jpg IMG-20190813-WA0020.jpg


    IMG-20190813-WA0016.jpg IMG-20190813-WA0017.jpg IMG-20190813-WA0018.jpg

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. אפרת ת
    על כך נאמר
    ''קנאת סופרים תרבה חכמה''
    בפרוש לא ושוב לא רמה של גמר,
    אם כבר מקצוענים מהשורה הראשונה!
  2. שח מט
    מווווושלםםםם... הרעיון המיתוג השפה הכללל הכללל
  3. מוישה
    בלי להבין בתחום, רק פליאה. ברסלב הם המתנגדים הכי גדולים למשפט "או הכל או כלום", לא כך?
      Tzivya22, פלונית בת אלמונית ו-לאה מזרחי מודים על התגובה.
  4. צילום ועריכת וידיאו
    איזה חזק!!!
    זה פשוט גאוני ומבריק לעשות כזה דבר,
    ושיקומו כל הקהילות ויעשו כך!
  5. Connected
    אני לא ברסלבית, אך מכירה את עולם הברסלב מקרוב, נהניתי מכל רגע בקמפיין הזה!!
  6. מנהל מדיה
    איפה התמונות של הקהל בערב זה מה שחשוב. כי הקמפיין סאטירי וחכם ממש כל הכבוד השאלה אממה על תכלס הנעה לפעולה.
    המון קמפיינים חמודים לא הניעו לפעולה בכלל.
  7. דוד מרדכי
    מישהו יכול לכתוב פה בקיצור - מה השיטה? דהיינו איך 700 אלף הופכים להיות סכום ריאלי?
      ESTI. ו-איש ספר מודים על התגובה.
  8. hershy sh
    ראיתי את זה בחוצות. מיד על הרגע הרמתי טלפון ל @hilel להגיד לו וואהו על הפריצה!
    חיכיתי שהוא יעלה את זה בפורום... אך מאז פרויקט הגמר, אין לו כנראה שום טיפת זמן!
    אני שמח שהעלו את זה, וקורא להילל לקחת חלק פעיל בפורום ולתרום מנסיונו!
      אשר כותבת מודה על התגובה.
  9. שני זאת אני :)
    שיטה מעניינת בהחלט!
    מחכה ממש לשמוע איך הולך המכירות, עברנו את זה, וזה אממ סוג של חויה לכיוון השני ;)
    מסתבר יותר ויותר שזוגות צעירים מסתדרים לקנות במרכז, וגם אם לא, הם קונים בלי להסתדר, או לחילופין הולכים על מחיר למשתכן, להצליח להביא אותם למקומות רחוקים וחדשים זאת משימה אדירה.
    בהצלחה.
      נעמה :) מודה על התגובה.