ברסלבים, הלל צור בנה לכם קמפיין

אשר כותבת

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אשר כותבת submitted a new Article:

ברסלבים, הלל צור בנה לכם קמפיין


לפרסם קמפיין נדל"ן שכונתי המיועד לציבור החרדי, הוא סיפור שאפשר להלביש רק על מקצועני פרסום בעלי שם וותק, על מנת להבטיח את הצלחתו של העסק המושקע.

כשבשכונת הר יונה הוחלט של שיווקו של פרוייקט המגורים לקהילת ברסלב המעטירה, מי שגוייס לניהול הקמפין היה לא אחר מהלל צור, בוגר קורס פרסום בבית פרוג בעל משרד הפרסום "גרפקא- אסטרטגיה נכונה- עיצוב שעובד".

"תקופת הקמת הקמפיין הייתה מיוחדת במינה". משתף הלל צור מהימים המלאים בעשיה. "קהל היעד ממש מורכב ומעניין, אפשר אפילו לומר: כיף אדיר,...


Read more about this article here...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה