בימים אלו נערכים בבית פרוג ליום העיון ההולך ומתקרב- העשרת מעצבות פנים בנושא תאורה.
ימי העיון מבית פרוג מהווים את הפירמה הגבוהה ביותר של ימי העשרה בציבור החרדי.

"ימי העיון נולדו מתוך הצורך לקרב את תחומי העניין הרלוונטיים לעיצוב פנים. תלמידים חרדיים נמנעים מלהגיע לימי עיון כללים הנערכים ע"י מגוון הספקים בענף, הן בגלל תכנים לא תמיד הולמים והן בגלל הקהל המעורב". אומרת הגברת שרי גבעון ברנע, מנהלת מגמת עיצוב פנים בבית פרוג.

"בימי העיון אנחנו מביאים את הספקים לתוך המסלול פנימה - אנחנו בוחרים אותם בפינצטה ומביאים את החדשניים ביותר בתחומם ואת אלו שיש להם מה לתרום בפן המקצועי ולא השיווקי והמכירתי".

ספרי בכמה מילים, למי שאינו מכיר, על מגמת עיצוב פנים. כמה היא רוחשת, מה היא יוצרת ולאן פניה נשואות.

"מגמת עיצוב הפנים במכללת פרוג ייחודית מאוד - היא משלבת תיאוריות עם הרבה פרקטיקה, ומכשירה סטודנטים וסטודנטיות לעסוק בכל תחומי הפעילות שבהם מעצב/ת פנים יכול/ה לעסוק: חללי מגורים, מיחידות להשכרה ועד דירות יוקרה, חללים משרדיים ועד חנויות ומסעדות - תחומי הכשרה מגוונים הכוללים גם קורסים נלווים של מיתוג, צבע וחומרים, תכנון ריהוט מפורט, מערכות הבניין, קורס תאורה מקיף, שאין כמוהו באף מכללה חרדית או חילונית והשקעה מאסיבית בצוות המורים ובתלמידים".

מדוע הנושא הנבחר השנה הוא תאורה?

"עד היום נערכו מספר ימי עיון במגוון תחומים: חומרים חדשניים, שיווק וצילום פרויקטים לפרסום, ומפתחי הבניין - כעת בחרתי לעסוק בתחום האהוב עליי - תאורה. תאורה כי זה תחום החשוב ביותר בבית, תאורה משפיעה על נראות הבית, על היכולת לחיות בו, מיקיצה ועד שינה. זהו גם התחום הכי פחות מתוכנן בבית, ומעצבי פנים שלא למדו בפרוג, לא יודעים לתכנן תאורה נכון. לא מבחינת כמות האור, גוון האור, בחירת הגופים הנכונים, העמדת תכניות חשמל ותאורה נכונות ועוד.

"ביום העיון הנוכחי אנחנו מדברים על עבודה עם יועצי תאורה, איך לתכנן גופי תאורה ייחודיים לפרויקט שלנו ואיך לתכנן תאורה ולהציג אותה נכון בפני הלקוח שלנו - עידן ה'לד'- הביא לתמורות, לא רק בבחירת גופי התאורה, אלא גם שינה דרמטית את הצורה בה אנחנו מתכננים ובוחרים גופי תאורה ולא פחות- איך אנחנו מתכננים תשתיות מותאמות ל'לדים'."

בשנים עברו, הוביל בית פרוג ימי עיון רבים בתחומי המקצועות הנלמדים בו. גם מגמת עיצוב פנים זכתה למספר ימי עיון שהעשירו את הלומדות ואת העוסקות בתחום, בידע מקצועי עם ערך מוסף.

בית פרוג, בוחרים בדיוק רב את המרצים שיובילו את ימי העיון, ויתנו למקצועניות, ידע פרקטי, מעניין ושווה ערך רב, לתחום העבודה שלהן.


בתוך ההכנות הרבות, מענה לטלפונים של מעצבות פנים ומתעניינות שונות בתחום, המבקשות להרשם ליום העיון שיערך ביום חמישי הקרוב, אנחנו עוצרים לשיחה קצרה שתי מטלפנות אקראיות, ומבקשים להתרשם.

האם השתתפת בימי עיון בתחומים אלו מבית ספר אחר, מה ההבדל ביניהם?

"השתתפתי בימי עיון של פרוג בלבד. הפרסום שלכם היה נשמע לי מעניין. הגעתי והחכמתי" משתפת אותנו סערי סגל, מעצבת פנים ובוגרת פרוג. היא מבקשת גם להוסיף מעט על ההתמקצעות בקורס עיצוב פנים ב'בית פרוג':

"כשאני מסתובבת לשמע השאלה 'את כזו מקצועית! איפה למדת?' אני גאה להגיד שלמדתי בפרוג. גם בלימודים עצמם נהנית ואחרי שיצאתי אני מרגישה שהבאתם לי את המקסימום!".
כשאנחנו שואלים אותה מהם השדרוגים המתחוללים בימי העיון משנה לשנה היא מבטיחה: "אגיע ביום חמישי ואראה... :)"

שלומצי מנדלוביץ', מעצבת פנים מצליחה, מתארת את הייחודיות שהיא צופה בימי העיון של בית פרוג:
"המיוחד בימי עיון בפרוג שפחות מפזרים נצנצים של כוכבים בתחום, ושמים דגש גדול, על הרבה ידע פרקטי ומעשי בשטח.
"הנ"ל ייאמר גם לשבחה של שרי ברנע גבעון מנהלת המסלול שהקו שלה חותר כל הזמן לקדם מקצועית את התלמידות והבוגרות!

"הגעתי עם ציפיות לצאת עם ידע מעשי והיו בהחלט הרבה הרצאות אקטואליות ונחשפתי לחידושים מדהימים ולמילה האחרונה בתחום העיצוב פנים, יחד עם הכוונה מעשית, לדוגמא: איך נראה מקרוב תהליך של סטיילינג, יום צילומים ברמה המעשית, טיפים לצילום עצמאי של פרויקטים ועוד".

ובתוך כל ההתרגשות המקצועית הזו, הלכנו להביא לכם פירוט על הנפשות הפועלות, שהולכות להוציא אתכן מקצועניות עם ערך מוסף.

בין המרצים שיובילו את יום העיון שיערך ביום חמישי הקרוב, כ"ב בתמוז תשע"ח (05/07/18)

שחר בר עמי
יועץ תאורה בחברת בר עמי תאורה, מלמד תאורה בבצלאל ועובד עם רוב רשתות הקמעונאות בארץ, בהלבשה, קרמיקה, תכשיטים ומזון.
בר עמי תכנן תאורה עבור חצרות חסידים והקהילות החרדיות: בתי מדרש, בתי כנסת, ישיבות ומקוואות.
בר עמי תאורה היא חברה משפחתית בת 40 שנה, העוסקת בתחום תכנון ועיצוב תאורה.
לחברה מפעל ייצור גופי תאורה מהמתקדמים ביותר במזרח התיכון אשר מכלול הרכיבים הינם מהחברות הטובות ביותר בעולם התאורה, המייצרות פיתוחים וחדשנות בתחום תאורת ה'לד' לפרויקטים מסחריים ופרטיים כאחד

COZÌ Studio - יובל כרמל ואופיר זנדני
קוזי סטודיו - בית יוצר של גופי תאורה ופריטי עיצוב לבית, מתמחים במגוון רחב של טכנולוגיות. מהדפסת תלת מימד ועד כיפוף עץ כבישת נירוסטה ויציקת פורצלן.
כל אובייקט טומן בחובו אתגר חדש מבחינה טכנולוגית וחומרית המוביל לדיאלוג בין טכנולוגיה לקראפט, בין האפשרי למוחשי.
העיצובים מאופיינים במורפולוגיה ייחודית הנובעת כתוצאה מתהליך לימוד יסודי של חומרים ורצון תמידי להביא את הטכנולוגיה מעבר לגבולותיה האפשריים.

אלון הוניגסברג
מהנדס חשמל ואלקטרוניקה.
ישראלוקס בע"מ, הינה חברה מהמובילות בישראל במתן פתרונות כוללים לענף החשמל בכלל ובתאורה בפרט.
החברה מייבאת, מייצרת ומשווקת מגוון רחב מאוד של מוצרים כגון: גופי תאורה, ארונות חשמל, תעלות PVC או פח מחורר ועוד.
ישראלוקס נוסדה בשנת 1973 ע"י מר זליג ונגרובסקי והינה חברת אחות בקבוצת 'פמה'.
החברה מייצגת חברות מהמובילות בעולם.

שרי בר-נע גבעון
מעצבת פנים, יועצת תאורה והמנהלת האקדמית של המסלול לעיצוב פנים בבית פרוג.
שרי מעצבת פנים 10 שנים ויותר, בענף התאורה היא עוסקת 12 שנים ומורה לתאורה למעצבי פנים 7 שנים, תכננה ועיצבה אולמות תצוגה לתאורה, מגורים ומשרדים.

ההרצאה תעסוק במהפכת הלד וכיצד אנחנו מתכננים היום תאורה על פי אפקט ולא על פי גוף תאורה. כמו כן, תעסוק הרצאה בדרכי הצגה קונספט תכנון תאורה ללקוח הפרטי והמסחרי.

להרשמה בקליק כאן

4E5A8612.jpg
4E5A8630.jpg
4E5A8633.jpg
4E5A8637.jpg


מה שנישאר לך, זה להחליט שגם את הולכת להיות שם! להתמקצע! ולהצליח!

כולנו נהיה שם!! מחכים להכיר אותך מקרוב!

להרשמה צלצלי כעת: 0722201430
או לחצי כאן
  • 4E5A8742.jpg
    4E5A8742.jpg
    KB 57.5 · צפיות: 71