ההמונים יזכו לנס בליל טו באב בעמוקה: שידוך עוד השנה!


התרגשות וציפייה ל'יום הישועה הפלאי' שיביא בשורה לאלפים גם הפעם: שידוך מושלם בעשרת השם עוד השנה! מעמד הסגולה של רינה של תורה בליל טו באב באישון הלילה על ציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, סגולתו הפלאית של מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל שהפכה לפלא הגדול ולסוד הגלוי של אלפי זוגות מאושרים בשנים האחרונות: השם שלהם הוזכר שם!


כן! מצוקת השידוכים כבר מזמן איננה מוסתרת מתחת לשטיח: אלפי בני ישיבות ותלמידות הסמינרים בארץ ובחו"ל מתמודדים עם אתגר השידוכים בתפילה ותקווה לזכות לסיים את מסע 'קריעת ים סוף' הפרטי שלהם ולמצוא את בן ובת הזוג, אתגר מורכב שמותיר אלפי רווקים ורווקות בגילאים שונים בהתמודדות ובדאגה לא פשוטה.

לא מדובר בתופעת שוליים אלא בהמוני בחורים מצוינים מכותל המזרח של עולם הישיבות ומאות בנות מטובי הסמינרים הנחשקים ביותר, כאלו שתקופת השידוכים מתארכת אצלם זמן רב מהצפוי, והם עדיין לא זכו למצוא את שלמותם ולעמוד מתחת החופה. הנושא נמצא באופן קבוע על שולחנם של גדולי הדור שהגדירו אותו בשיחות שונות כ'כבעיית הדור'.

קרן האור הבולטת בחשכה זו, הוא מה שבולט בשנים האחרונות כ'יום הישועה' הפלאי של אלפי רווקים ורווקות, מעמד הסגולה של רינה של תורה בליל טו באב באישון הלילה על ציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה.

להעברת שמכם ושם יקירכם למעמד הגדול 》》》

המקור לסגולה מדברי המשנה במשנה כיום השידוכים הגדול של כלל ישראל ו'לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב'. ומי שגילה את הסוד הזה של סדר הסגולה הפלאית, הוא מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שדחף את כל מי שממתין לשידוך שידאג שיזכירו שם את השם שלו: "היא ההשתדלות הנכונה להורים כדי לראות את ילדיהם עומדים מתחת החופה".

ברינה של תורה מציינים נתון עובדתי מדהים, לפיו למעלה מ3000(!) שמות שנשלחו והוזכרו במעמד בשנה שעברה, כבר התארסו עד לימים אלו של ערב תשעה באב תשפ"ג בחלוף שנה, מה שמסביר את הדריכות והשיח הגובר ברחוב החרדי סביב יום טו באב שיחול מחר, והסגולה המיוחדת בו – פעם אחת בשנה.


להעברת שמכם ושם יקירכם למעמד הגדול 》》》


במרכז המעמד שיתקיים ביום שלישי הקרוב ליל ט"ו באב בעמוקה ישתתפו הגאונים רבי בנימין פינקל שזכה לכינוי 'בנימין הצדיק' והגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א שעומדים בראש התפילה, כשאיתם המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן ובנש"ק הרה"צ רבי משה בצרי שליט"א שיקיימו את סגולת הרש"ש לזיווג הגון וסדר 'פדיון נפש' בהזכרה אישית מיוחדת, פלא פלאים שגילה רבי חיים ויטאל גדול תלמידי האריז"ל שכתב "כבר היו מנסים דבר זה אלף פעמים והועיל בכולם"


להעברת שמכם ושם יקירכם למעמד הגדול 》》》


ברינה של תורה מספרים על התופעה שמביאה אליה אלפי שמות בהיקף שלא היה מוכר עד כה, כשהם נערכים עם מוקד מיוחד לקבל את אלפי השמות מהארץ ומחו"ל להזכרת כל שם ושם בנפרד.





להעברת שמכם ושם יקירכם למעמד הגדול 》》》
  • חחח
Reactions: שלוומי