דיגיטל 15 שיטות עבודה מומלצות לדפי נחיתה PPC

kiryatech

משתמש רשום
פוסט זה מסביר 15 שיטות עבודה מומלצות שעליך ליישם בעת עיצוב דף נחיתה עבור PPC, את כל התכונות שאתה פשוט לא יכול להתעלם מהם אם אתה רוצה להרוויח את ההחזר המקסימלי על מסעות הפרסום שלך בתשלום לפי קליק וכמה דוגמאות מדהימות כיצד לבצע PPC דפי נחיתה נכון.

121212123333.jpg

1. שמור על דף הנחיתה PPC שלך רלוונטי למילות המפתח שאתה מציע​

אחת הדרכים הטובות ביותר לעצבן אנשים שמחפשים בגוגל (ובכלל) היא לא לקיים את ההבטחה שלך. אני יכול להבטיח שרוב האנשים יחוו חוויה מקוונת שבה הם לחצו על קישור בתוצאות החיפוש ונשארו לחשוב "איך הגעתי לכאן?". ודא שדף הנחיתה של PPC תואם למילות המפתח שאתה מציע עליהן ושהדף תואם את ההבטחה בעותק המודעה.

אם אתה מכוון למשתמשים המחפשים 'עסקאות חבילה,, אל תשלח את המשתמשים לדף הנחיתה '25 סיבות לחופשה'. בסדר, זה רלוונטי וללא ספק יהיה לו קריאה לפעולה, אבל זה פשוט לא מה שהמשתמש חיפש כשבחר ללחוץ על המודעה שלך.

2. כתוב תוכן עבור קהל הלקוחות היעד שלך, לא עבור הציבור הרחב​

בעת כתיבת תוכן והחלטה על דימויים, ודא שיצרו לך לפחות 2 או 3 פרסונות כדי שתוכל להבטיח שהשפה וטון הדיבור תואמים את לקוח היעד שלך. לעתים רחוקות מאוד תוכל לפתח דף נחיתה PPC שפונה לכל קהל בודד, לקחת צעד אחורה מדף הנחיתה ולחשוב "למי אני מקווה לנחות בדף הזה?" ו"באיזו סוג של שפה עלי להשתמש בדף הנחיתה הזה?". לדוגמה, נניח שאתה יוצר מסע פרסום PPC כדי להביא לידים חדשים עבור תוכנת ה-ERP שלך, יהיו:

  • אנשים שכבר משתמשים בתוכנת ERP בעלי ידע טכני מעמיק ומבינים קיצורים כגון SAP, MRP ו-ERP.
  • עסקים חדשים שלא יודעים שהם מחפשים ERP, ללא הבנה במונחים טכניים או קיצורים.
באופן דומה עם דימויים, לא הייתם רוצים להציג תמונת ERP טכנית המפרטת פרטים רבים על שילוב מערכות עבור לקוח שרוצה לגלות אם באמת ניתן לנהל חשבונות, שיווק ומלאי הכל בחבילה אחת. הנחת היסוד השיווקית הבסיסית הזו צריכה להיות בחזית מסעות הפרסום שלך כדי להבטיח שתוכן דף הנחיתה שלך מותאם ללקוחות היעד שלך ואינך משתמש בגישה של 'גודל אחד מתאים לכולם'.

3. כתוב כותרת כל כך חזקה שהמשתמש לא יכול לעשות דבר מלבד ללחוץ​

הדבר הראשון שמבקר יראה כשהוא נוחת בדף שלך יהיה הכותרת. כאשר אתה יוצר את הכותרת שלך, הקפד לכלול נושא של מילת מפתח שקשור ישירות למודעות שכתבת. בדרך כלל, לא תוכל לקבל את מילת המפתח המדויקת שהמשתמש חיפש בתוך הכותרת, אז סקור את מילות המפתח שלך, קבץ אותן לנושאים ובנה את הכותרות שלך סביבן.

ברגע שיש לך את נושאי מילות המפתח שלך, חשבו מדוע לקוח פוטנציאלי שמעולם לא שמע עליכם ירצה להישאר בדף שלכם, לעסוק בתוכן שלכם ובסופו של דבר לפנות. הכותרת שלך צריכה:

  • ניגש ישר לעניין, הימנעו ממטאפורות וחתכו את הוופל.
  • היה רלוונטי לנושא מילת המפתח שזיהית.
  • להזדהות עם המבקר, לטפל בבעיות שלו ולספק פתרון.

4. השתמש בדימויים ייחודיים שיתחברו לקהל היעד שלך​

לתמונות יש חלק עצום בביצועי דף הנחיתה של PPC. זה אמור לעזור לתקשר מה יש בדף, למה זה מועיל ומה המבקר הולך להפיק ממנו. מחקרים הראו שמבקרים מגיבים בצורה הטובה ביותר לדפי נחיתה המכילים דימויים אנושיים, ככל שיותר מציאותי יותר כך טוב יותר - הימנע משימוש בתמונות מלאי אלא אם כן אתה בטוח לחלוטין שהן רלוונטיות.

עבור דפי נחיתה מבוססי מוצרים, כלול תמונות אינטראקטיביות מפורטות שמגבירות את תשומת הלב ומניעות את המבקר לגלות מידע נוסף. ודא שהתמונות שלך דחוסות, הימנע משימוש בתמונות ברזולוציה גבוהה מאוד ובחר את הגודל הטוב ביותר עבור דף הנחיתה שלך - בדוק בכל המכשירים ובצע אופטימיזציה בהתאם.

נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון היא כמות התמונות שבהן אתה משתמש. הימנע ממילוי דף הנחיתה במספר תמונות מכיוון שהדבר עלול לגרום לבלבול ולהרחיק את תשומת הלב מהתוכן שלך. השתמש בדימויים אנושיים ביעילות בדף הנחיתה של ה-PPC של בייביסיטר, במקום לבחור בתמונת סטוק של תינוק שבחרו כדי להשתמש בתמונה מקצועית שמתארת אמון ומכוונת בעדינות את המשתמש אל ה-CTA:


5. מיקום אסטרטגי של רכיבי דף הנחיתה שלך כדי להניב המרות​

המרכיבים המרכזיים של דף נחיתה כ:

ראש העמוד

  • כותרת
  • כותרת משנה
  • תמונה
  • וידאו
  • קריאה לפעולה
  • איתותי אמון
  • הסבר על המוצר או השירות
  • היתרונות של המוצר או השירות
  • המלצות
  • עוד CTA
תחתית העמוד

אף פעם לא קיימת גישה שמתאימה לכל אחד בעת פיתוח דפי נחיתה PPC. עם זאת, התייחס לאמור לעיל כאל רשימת 'מה שאתה רוצה שהמבקר יראה ראשון'. הצג את המוצר/שירות, הסביר חזותית את ההצעה, פתור את בעיות המבקרים עם העותק ואז דחף אותם לפעולה.

6. השתמש במילות המפתח שלך בקמפיין PPC בתוך דף הנחיתה​

תוכן מונחה מילות מפתח בדפי נחיתה של PPC אינו רק לטובת מנועי החיפוש. כאשר אתה מגדיר מסעות פרסום לרשת החיפוש, אתה מתמקד בקבוצות מודעות עם נושאים הדוקים הממקדים לקבוצה של מילות מפתח. בעת כתיבת התוכן שלך, חזור אל מילות המפתח הללו כדי להבטיח שתכסה את כל הזוויות.

בשום פנים ואופן אל תתחיל לדחוס מילות מפתח של PPC לתוכן. במקום זאת, נקטו בגישה אסטרטגית כדי להבטיח שאתם מציעים ערך לכל המשתמשים כשהם מבקרים בדף הנחיתה החדש שלכם. לדוגמה, נניח שאתה מוכר תוכנת ERP ומציע הצעות על מילות מפתח הקשורות לשליטה במניות , בתוך התוכן כיסת כל תכונה (שיווק, חשבונות, CRM) אך הזנחת את בקרת המניות , המבקרים שמצאו אותך באמצעות מילת מפתח הקשורה לשליטה במניות ילך לאיבוד - לא רק יצירת הזדמנות שהוחמצה, אלא גם יגדיל את העלויות.

7. כלול הוכחות אמון ליצירת קשר רגשי​

אותות אמון ממלאים תפקיד עצום בתהליך ההמרה. כאשר מבקר חדש מחליט אם לפנות או לא, אתה יכול לכלול אסטרטגית תכונות על העסק שלך כדי לזכות באמון המבקרים. ישנם סוגים רבים ושונים של אות אמון. כמה נפוצים הם:

  • המלצות וסקירות
  • פרטי התקשרות
  • הסמכות
  • הבטחת תשלום
  • נתוני ביצועים
אין 'גישה מתאימה לכולם'. פנה בחזרה לפרסונות שלך וגבש רשימה של מה הלקוחות האידיאליים שלך היו מגיבים בצורה הטובה ביותר. האם זה עובדות ונתונים? האם זה המלצות מחממות לב? או אולי שילוב של שניהם? אותות אמון הם דרך מצוינת להתחבר למבקרים שלך ודורשים טיפול ותשומת לב בדיוק כמו עיצוב דף הנחיתה.

8. הוכח את הערך שלך עם: שיתופים, מקרי מקרים, ביקורות, עוקבים ועוד​

מפה לאוזן זה חזק מאוד - אנשים מקבלים החלטות על סמך מה שאנשים אחרים אומרים. הוכחה חברתית היא עדכון המאה ה-21 של מפה לאוזן. כאשר מבקר חדש מגיע לדף הנחיתה החדש והפנטסטי שלך הוא רוצה לדעת מה אנשים אחרים חושבים על המוצר/שירות שלך (כמובן שאתה הולך להיות מוטה!).

ישנם אינדיקטורים רבים להוכחה חברתית שתוכל להוסיף לדף הנחיתה שלך:

  • חקר מקרה
  • שיתופים/לייקים/עוקבים חברתיים
  • פוסטים חברתיים משובצים
  • מספר משתמשים/הורדות
  • ביקורות
נראות היא המפתח. להיות פתוח למבקרים חדשים עם ערוצים חברתיים נותן להם את ההזדמנות לחקור מה אנשים אמרו על העסק שלך ממקור ראשון. תיאורי מקרה הם גם דרך פנטסטית להוסיף הוכחה חברתית מכיוון שאתה יכול לספר סיפור שלם , לשים את המבקר בנעלי הלקוחות הקודמים שלך שחוו חוויה נהדרת - בעת כתיבת תיאורי מקרה, קחו בחשבון את הפרסונות שיצרתם והתאימו בהתאם. .

9. ודא שאורך דף הנחיתה של ה-PPC תואם את היעדים הכוללים שלך​

אורך דפי הנחיתה שלך משפיע ישירות על מידת ההמרה של מבקרים. בדרך כלל, ישנם שני סוגים של דפי נחיתה - קצרים וארוכים. לשניהם יש יתרונות משלהם והבחירה מי מהם מתאים לך תלויה במספר גורמים. להלן נקודות המפתח עבור דפי נחיתה קצרים וארוכים כאחד:

דפי נחיתה קצרים

  • נפחים גבוהים של יצירת לידים, בדרך כלל פחות מוכשרים.
  • אידיאלי עבור פעולות מחויבות נמוכה
  • מושלם להצעת משאבים בחינם
דפי נחיתה ארוכים

  • מייצר פחות לידים מדפים קצרים, בדרך כלל באיכות טובה יותר.
  • עמוד גדול יותר - שאל גדול יותר.
  • מתאים לדפי נחיתה של מוצרים

10. צור קריאה משכנעת לפעולות​

לא קל לגרום למבקר לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, בין אם זה הורדת ספר אלקטרוני או שליחת פרטי קשר. הקריאה לפעולה שלך צריכה להיות הדבר הראשון שהמבקר רואה כשהוא נוחת בדף שלך, ככל שתהפוך אותה לברורה יותר כך גדלים הסיכויים להמרה. לשקול:

  • ויזואליה/צבעים
    • צבעים מנוגדים עובדים נהדר על כפתורים, עוזרים להם להתבלט ולמשוך את עין המבקר, למשל אם יש לך רקע כחול, נסה כפתור כתום עבור הקריאה לפעולה שלך
  • ניסוח
    • הניסוח של ה-CTA שלך הוא סופר חשוב. פנה בחזרה לפרסונות שלך - מה יניע אותם לנקוט בפעולה? האם אתה מכוון ליצירת לידים? מכירות?
  • גודל
    • השתמש ביוזמה שלך בעת החלטה על גודל ה-CTA שלך. אתה רוצה שזה יהיה מספיק גדול כדי שהמבקר יזכור אבל לא כל כך גדול שזה מסיח את דעתו מלספוג את התוכן שלך. בדיקת גדלים שונים היא רעיון מצוין, עקוב אחר הניתוח שלך ותשנה בהתאם כדי לשפר את הביצועים.
  • בולטת
    • ודא שה-CTA שלך גלוי למשתמש ככל האפשר. ודא שזה האלמנט הראשון של דף הנחיתה, שמור אותו בחלק העליון והקבוע ואם אתה יוצר דף נחיתה ארוך הוסף מספר קריאה לפעולה ככל שהדף מתקדם אנכית.
  • כיוון
    • כאן זה נהיה מעניין, הכיוון של ה-CTA שלך ביחס לתמונות שלך יכול להשפיע ישירות על שיעורי ההמרה. טקטיקה פופולרית היא להשתמש ברמזים מכוונים לקראת ה-CTA שלך.
  • אל תיתן להם אפשרות אחרת
    • הציעו הצעות חינם, הצעות מחיר ללא התחייבות, דוגמיות וכו'. תוספות אלו עשויות להוות את המבצע כאשר מבקר שוקל לפנות אליך. דמיינו את דף הנחיתה שלכם כמו מיקום חנות פיזית - הייתם נרתעים מיד אם תיכנסו לחנות ומוכר/אישה ניגשו ישר אליכם ויצעקו "קנה עכשיו". ואילו אם היו פונים אליכם בצורה עדינה יותר ומציעים לכם עצה בחינם, חודש ניסיון למשל, הייתם פתוחים יותר נכון?

11. אל תפספס הזדמנות, ודא שדף הנחיתה שלך מותאם לנייד​

כאשר אתה מעצב את דף הנחיתה שלך ודא שהוא ידידותי לניידים . בין אם יש לך דף נחיתה נפרד לנייד ובין אם אתה משתמש בעיצוב רספונסיבי - התייחס לנייד בזהירות ובתשומת לב כמו שאתה עושה במחשב שולחני. כאשר אתה משלם על שליחת תנועה לאתר שלך אתה רוצה לקבל את החזר ה-ROI הטוב ביותר, ועל ידי הזנחת מובייל אתה יגביל ברצינות את הצלחת הקמפיינים שלך.

בנוסף ליתרונות הביצועים של דף נחיתה מותאם לנייד, תוכל להתאים את ה-CTA שלך כדי להקל על המבקר להגיע אליו. דוגמה בסיסית תהיה החלפת טופס במחשב שולחני בלחצן לחיצה להתקשרות במכשירים ניידים. אם שיחות לא נמצאות בסדר היום שלך, נסה להבטיח שהטופס שלך דורש הקלדה קטנה ככל האפשר - צור טופס ספציפי לנייד כדי להפחית את החיכוך, אסוף את היסודות ולאחר מכן בצע מעקב אחר כך.

12. הימנע מלגרום למשתמשים שלך להמתין​

מהירות הדף היא גורם הצלחה קריטי בתהליך ההמרה . אם שילמת כדי להביא תנועה לאתר שלך, אתה לא יכול להרשות לעצמך שהם יחכו. כל עיכוב של שנייה אחת במהירות הדף מביא לירידה של 7% בהמרות, פגיעה רצינית בביצועים. השיטה המומלצת לטעינת עמודים היא 3 שניות ומטה. אתה יכול לבדוק את מהירות הדף שלך עם Google PageSpeed Insights (יש לחקור כל דבר מתחת ל-85). כמה גורמים נפוצים שיכולים לשפר את מהירויות הדף הם:

  • דחיסת תמונות, HTML, CSS ותוכן JavaScript
  • צמצום מספר התוספים והווידג'טים
  • הימנעות מחיפושי DNA מיותרים
  • סקירת חבילת האירוח שבה אתה נמצא כעת

13. הסר הסחות דעת, שמור על דף הנחיתה שלך ממוקד​

השקעתם דם, יזע ודמעות ביצירת דף הנחיתה שלכם, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לשלוח מבקרים בשיק ולהסיח את דעתם מהמוצר/שירות המדהימים שלכם. קח צעד אחורה מדף הנחיתה (כמה שאתה אוהב אותו), שאל את עצמך "האם הדף הזה פועל לפי הכלל של אחד?" - מטרה אחת, CTA אחד ונקודת מיקוד אחת . שימו לב ל: קישורים (אפילו לאתר שלכם), מידע מופרז, עותק משעמם, סרגלי ניווט/תפריטים, שדות טפסים ארוכים וכו'.

זה אולי נראה כמו הזדמנות שהוחמצה לעזוב את הניווט שלך או לא להתייחס לשירותים האחרים שלך - עם זאת, היתרון של זה הוא שיש לך מיקוד ברור על המטרה שאתה רוצה להשיג. אם אתה מגיש הצעות על מילות מפתח ספציפיות והמבקרים מאבדים עניין/לוחצים מחוץ לדף המחיר שלך לרכישה יעלה. נסה להשתמש בנקודות תבליט ולחתוך טקסט ככל האפשר.

יש לך מושג ברור בראש לגבי המטרה הסופית של כל פיסת תוכן. Shopify עושה את זה ממש טוב, תוך שימוש בנקודות תבליט של 4/5 מילים, הימנעות מקישורים חיצוניים ומתמקדת ישירות ב-CTA:

14. אל תפעל מתוך תחושה! השתמש ב-Analytics כדי לקבל החלטות אסטרטגיות​

יש להשתמש ב-Google Analytics כדי לעקוב אחר הביצועים של דף הנחיתה שלך ולהודיע על כל החלטות אסטרטגיות שאתה מקבל. ודא שאתה מוסיף יעד ל-CTA שלך - זה יכול להיות דף יעד, אירוע (למשל, סרטון מושמע), משך זמן, קליק להתקשרות וכו'. יעד בסיסי עבור דף נחיתה יהיה שליחת טופס, ותוכל לעקוב אחר ביקורים לכתובת אתר של דף תודה או השתמש במעקב אחר אירועים כדי להקליט כל פעם שנלחץ על כפתור. לאחר שתגדיר את היעד שלך תוכל לראות נתוני המרות ב-Google Analytics שהוא מושלם לניטור ביצועים ברמה העליונה. אתה יכול גם להסתכל לעומק על ביצועי הדף באמצעות הדוחות הבאים:

  1. ממוצע זמן בדף (הזמן הממוצע שמשתמשים בילו בצפייה בדף או במסך מוגדרים, או בסט של דפים או מסכים)
    כיצד: התנהגות > סקירה כללית > ממוצע זמן בעמוד
  2. שיעור המרות יעד (אחוז הביקורים שהביאו להמרה ליעד)
    איך: המרות > יעדים > סקירה כללית > אפשרות יעד (בחר יעד) > שיעור המרות "שם היעד"
  3. קטגוריות מכשיר (סוג המכשיר: שולחן עבודה, טאבלט או נייד)
    כיצד: קהל > נייד > סקירה כללית > קטגוריית מכשיר
בנוסף למדדים שלעיל, כדאי להעיף מבט ב- In-Page Analytics ( התנהגות > In-Page Analytics ) אשר מראה היכן משתמשים לחצו על הדף ומדדי זמן אמת בתוך הדף:

הדוגמה למעלה היא למעשה עבור דף בית, אולם היא מתורגמת בצורה מושלמת לדף נחיתה. אם יש לך קישורים מעוגנים בדף שלך תוכל לראות היכן משתמשים לחצו ולתקן את העיצוב שלך כדי לשפר זאת. תכונה נהדרת נוספת של ניתוח בדף היא הלשונית הקליקים מתחת , המציגה אחוז קולקטיבי של קליקים על קישורים מתחת לחלק של הדף שבו אתה מסתכל. זה שימושי עם דפי נחיתה ארוכים של PPC, מכיוון שתוכלו לחשוף כמה הבדל יכול לעשות במיקום הדף במספר הפעמים שנלחץ על קישור.

כאשר אנו מקפידים על שיטות עבודה מומלצות, איננו רוצים להתרחק מדף הנחיתה, אולם כאשר אנו מסתכלים על דפי נחיתה ארוכים, השימוש בקישורים מעוגנים יכול לעזור להשאיר את המשתמש בדף ולהפנות אותם בחזרה אל ה-CTA שלך.

15. בדוק שוב ובצע אופטימיזציה לדף הנחיתה ב-PPC​

לאחר שתפסת את דף הנחיתה שלך, עקבת אחר כל השיטות המומלצות והקמפיין שלך פועל, אל תשב ותחשוב שהעבודה שלך הושלמה. גם אם אתה מקבל המרות, זה הזמן הטוב ביותר להתחיל להתעמק בנתונים שלך ולחפש לשפר את הביצועים שלך. קח את רשימת השיטות המומלצות והפעל אותן באופן שיטתי כדי להבטיח שאתה מקבל את החזר ה-ROI המקסימלי מדפי הנחיתה שלך. בדיקת A/B לדף נחיתה היא חובה מוחלטת בקמפיינים של PPC מכיוון שהיא מאפשרת לך לבדוק אלמנטים שונים ולראות האם יש לכך השפעה ישירה על ההמרות שלך.

הימנע מלפעול על פי הנחות בכל מחיר! אם אתה חושב שטופס צריך לשנות או תמונה צריכה להעביר, ודא שיש לך ניתוח סטטיסטי כדי לגבות את הבדיקה ולפצל לפני ביצוע שינויים קבועים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  44  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה