• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

ת"ת קול תורה

קמפיין ת"ת קול תורה

חיים, הוא אחד הבחורים הנחשבים בישיבה.

בחור רציני, מתמיד ולמדן, חברתי, נעים הליכות וירא שמים שלא מפספס את תפילת שחרית בישיבה כל בוקר. במזל טוב, חיים התארס לפני שלושה שבועות, אך רק חבר החדר שלו שמע את הבכי שלו בלילה ושמע ממנו על הקושי. חיים סיפר לו על המציאות הכלכלית הקשה בו הוא נמצא בעקבות פשיטת רגל של אביו. עסק שנכשל והכניס את משפחתו לסחרור כלכלי "ועכשיו אין לי 200 שקל לקנות סידור לכלה שלי כמו שמקובל, אין לי מושג מה אני עושה עם החתונה".

כאן אנחנו בת"ת (תומכי התורה) נכנסים לתמונה.
חיים קיבל שוברים לרכישת כל הביגוד הנדרש, קיבל הפנייה לתורם שנתן לו נדוניה בסיסית לבית, וכן וקיבל את האולם והקייטרינג במחיר עלות. הוא גם קיבל הלוואה לטווח ארוך שתעזור לו להתחיל את חייו החדשים ברגל ימין.

תרום כאן

חיים הוא לא היחיד, כמוהו יש עוד מאות. מאות בחורים וחתנים הנעזרים כל שנה על ידי הת"ת. הת"ת שהוקם לפני למעלה משלושים שנה הוא גוף החסד של הישיבה שמסייע לחתנים ותלמידים הזקוקים לכך.
כל שנה אנו מחלקים בסביבות ה- 600,000 שקל!

בישיבתינו, לה אנו חוגגים בימים אלו 80 שנה. לומדים מאות בחורים מכל הזרמים. חסידים, ליטאים וספרדים, וכן הרבה בחורים המגיעים מחו"ל ללמוד בישיבתנו, שבראשות מורינו ראש הישיבה - הרב משה יהודה שלזינגר שליט"א, חבר מועצת גדולי התורה. הישיבה הולכת וגדלה ויחד איתה גדלים צרכי הבחורים, אך אין ידינו משגת לסייע לכל הנצרכים.

כל בחור שמתארס מקבל מלגה לעזרה בקניית צורכי החתונה כאשר חתנים שזקוקים ליותר - יקבלו יותר.
כל בחור הזקוק לעזרה - יקבל עזרה, גם כאשר מדובר בטיפולים רפואיים, ביגוד, הוצאות חריגות ואם יש צורך ועל פי שיקול דעתם של הגזברים ורבני הישיבה, יש גם שמקבלים דמי כיס חודשיים.
פעילות הת"ת מתנהלת במעקב צמוד של רבני הישיבה, כ"כ לארגון יש גם סעיף 46, כאשר ניתן כמובן לתרום מכספי מעשר.


השנה, אנחנו חייבים את עזרתך.
כדי להבטיח את המשך פעילות הת"ת ואת המשך העזרה לתלמידים,
כדי להבטיח את המשך לימוד התורה והשקט הנפשי ללא דאגות לצרכיהם הגשמיים,
אנחנו זקוקים לעזרתך!

היום, הת"ת יוצא בקמפיין גיוס המונים בימים שלפני פורים.
השנה הת"ת החליט לגייס בקמפיין גיוס המונים בימים שלפני פורים סכום של ש"ח 300,000, אשר יתווסף ל-300,000 נוספים שיגויסו בימי פורים עצמם בע"ה.

תרום כאן
 

קבצים מצורפים

  • קול תורה.mp4
    14.3 MB · צפיות: 44

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה