דרוש מידע ת"ת במרכז ירושלים ספרדי\ליטאי

לארג'

משתמש מקצוען
ואם אפשר לכתוב סגנון לפני שאלך לבדוק
אני יודע שכבר נזכרתי מאוחר..
 

צ ב י

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אולי תכתוב אתה סגנון של מה שאתה מחפש?
כי לפי מה שכתבת מספיק לפתוח המדריך החרדי
 

לארג'

משתמש מקצוען
אוקי, ילד ראשון
סגנון שמור לא פרום מידי,משפחות בני תורה אברכים
מה עוד?
 
נערך לאחרונה ב:

לעת עתה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
תורת אמך יותר מבוסס ואחראי מהחדש.
קשה להתקבל לשם גם שהתפוסה לא מלאה.
שניהם שמרנים מאד ומיועדים ופונים לבני תורה, כאלה שהאבא יושב ולומד, אין שם בכלל בעלי בתים.

יש את סוכת דוד, יקרי ירושלים ורוממה - גם הם טובים ופונים לקצת יותר קהל.
 

Hbendi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
יש את סוכת דוד, יקרי ירושלים ורוממה - גם הם טובים ופונים לקצת יותר קהל.
לא יודעת מה כוונתך ב"קצת יותר קהל"
אבל הסגנון של השניים האחרונים הרבה יותר פתוח.

יש עוד ת"ת, בגב"ש, חניכי הישיבות, שמעתי עליו לפני שנתיים-שלוש ג"כ דברים טובים.
 

לעת עתה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לא יודעת מה כוונתך ב"קצת יותר קהל"
אבל הסגנון של השניים האחרונים הרבה יותר פתוח.

יש עוד ת"ת, בגב"ש, חניכי הישיבות, שמעתי עליו לפני שנתיים-שלוש ג"כ דברים טובים.
את חושבת שתורת אמך עונה להגדרה לא פרום?
מהיכרות קרובה קרובה "פרום דבסט".

לא כל אחד מתאים ל"חניכי"

רוממה זה כמו "יקירי" ו"סוכת דוד"?
על פניו נראה שרוממה עושים רושם טוב יותר מיקירי - למרות שאני לא בטוחה בזה לגמרי.
סוכת דוד יש להם עוד מה להתקדם.
 

Hbendi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
את חושבת שתורת אמך עונה להגדרה לא פרום?
מהיכרות קרובה קרובה "פרום דבסט".
לאאאאאאא
אל תגזימי!
פרום מאיזו בחינה? מצד הגברים? אז כן, אבריכים של האבריכים. אבל אם את רוצה פרום רציני, קחי את "מסילת ישרים":censored:
על פניו נראה שרוממה עושים רושם טוב יותר מיקירי - למרות שאני לא בטוחה בזה לגמרי.
לרוממה יש 2 פנים- "מודרניזציה איכותית";) יש בהם מן הפתוחים אבל הם משפחות טובות.
יקירי- אין לי הגדרה בשבילם. הפתוחים שם--- אההםם----
 

אנוכי

משתמש מקצוען
וחכמת שלמה בסנהדריה מורחבת כמדומני (חכמת שלמה ברמת ההצהרה הוא אידיש)
וחוות דעת פניה מרחוב גרוסברג.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה