תמחור מקלטת ועד הדפוס

חפץ

משתמש חדש
נכתב ע"י אלי גולד;1128146:
אני חושב בין 40 ל50

חוץ מזה, המחיר של 100 שקל לשעה הוא מחיר שאולי אמור להיות, ויש שמקבלים אותו, אך לצערנו מעט מאד מוכנים לשלם זאת בפרט על עבודות גדולות.

גם על זה שאלתי, וכמעט לא היו תגובות, אני מדבר על עבודה קבועה, של כ-80 שעות חודשיות, מה הוא המחיר הסביר, שהוא סביר בד"כ גם למשלמים?
 

999

משתמש מקצוען
נכתב ע"י חפץ;1128821:
גם על זה שאלתי, וכמעט לא היו תגובות, אני מדבר על עבודה קבועה, של כ-80 שעות חודשיות, מה הוא המחיר הסביר, שהוא סביר בד"כ גם למשלמים?

בדרך כלל על עבודות גדולות קבועות משלמים פחות. אם יש לך נסיון אתה יכול לדרוש לפחות65 לשעה (למרות שלבעל נסיון מגיע הרבה יותר כפי שציינתי). ואם אין לך נסיון באזור ה- 45 שוב, כל מקרה תלוי בידע ובנסיון.

זה לא שמי שיש לו נסיון יש לו פרוטקציה, אלא מי שיש לו נסיון העבודה לוקחת יותר מהר, כן יש שימת לב לדברים קטנים, ויש פחות שינויים ותיקונים וכו' וכו'. ולכן כל מקרה צריך לבדוק מה התוצאות של העורך ובכמה זמן.

שוב, כל המחיר הנ"ל תלוי מי הוא המעביד. כמובן אם זה מוסד ממוסד, או בעה"ב עם אפשרויות ויש לו לכך תורמים וכד' או שהוא אמיד, אפשר לדרוש יותר "ובצדק". זו עבודה קשה מאד. זו עבודה הדורשת הרבה ריכוז ומאמץ מוחי הן מבחינת הבנת התוכן היטב, והן מבחינת סגנון ועריכה. זו עבודה עם הרבה אחריות. ולכן מגיע על עבודה זו יותר לשעה.
 

לוי מנדלזון

משתמש חדש
דוושה למחשב

נכתב ע"י hillel;1128546:
סליחה על הסטת הנושא מעט: שמעתי כי בעבר הי' אפשרות לשכתב מתוך קלטת (סלילים) ולעצור את הקלטת ברגל ע"י מתקן. לאחר מכן, בלחיצה נוספת, הקלטת היתה חוזרת כחצי דקה לאחור. האם יש היום פתרון מעין זה?

אני משער שזה עדיין רלוונטי, ולו בשביל קוראים אחרים שאולי עוד ייתקלו בשאלה יום אחד.

איני מכיר את הקלטות, אך ישנה הדוושה הזו, שכוללת בעצם שלוש דוושות (לא רואים כל כך בתמונה שבלינק, אך המרכז הוא דוושה ושני הצדדים גם הם דוושות). אפשר להגדיר בתוכנה של הדוושה איזה פעולות היא תעשה; קדימה, אחורה, השהייה והפעלה. חביב ביותר.

חיסרון: במידה ורוצים לתמלל הקלטה שנמצאת על האינטרנט מבלי להוריד, לא מצאתי כיצד לקשר את הדוושה עם הנגן שבאתר.

חיסרון נוסף: אין לי מושג איפה קונים בארץ...
הנה לינק לרכישה באתר אמזון, וישנם אתרים שמטפלים בקבלת הקנייה מאמזון בארה"ב ומשלוח לארץ:
http://www.amazon.com/Infinity-Digi...qid=1388634244&sr=8-2&keywords=PEDAL+COMPUTER
 

דניאל123

משתמש חדש
שלום
גם אני הציעו לי לאחרונה כזה סוג עבודה, אבל צריכם גם לתרגם מקלטת באנגלית לכתיבה בעברית. התפלאתי לראות שבדיוק כמוך לקח לי 12 שעות לכתוב שעה אחת בלבד של הקלטה.
 

פוטושוק

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י לוי מנדלזון;1162670:
אני משער שזה עדיין רלוונטי, ולו בשביל קוראים אחרים שאולי עוד ייתקלו בשאלה יום אחד.

איני מכיר את הקלטות, אך ישנה הדוושה הזו, ....

חיסרון: במידה ורוצים לתמלל הקלטה שנמצאת על האינטרנט מבלי להוריד, לא מצאתי כיצד לקשר את הדוושה עם הנגן שבאתר.

מתגובתך נראה שהנך מתכוון לקובץ מדיה, ולא לקלטת בסליל, לדעתי לקבצי מדיה הכי פשוט זה לפתוח אותו ב'Media Player' ולהשתמש במקשי המקלדת, ברוב המקלדות יש היום מקשים תואמים, ולמי שאין כדאי לקנות, יותר זול מהדוושה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה