טקסטים תחינות לאשה הטובלת...למי יש מנוקד?

  • פותח הנושא sand
  • פורסם בתאריך

sand

משתמש חדש
תחינות לאשה הטובלת במקווה

לפני הטבילה
ריבונו של עולם, גלוי וידוע לפניך שקיימתי מצותך בשמירת ימי נידות וספרתי שבעה נקיים. והנה בעתה אנכי מוכנת ומזומנת לקיים מצות טבילה במים הכשרים, במצוותך אשר ציוויתני והנה אנכי מקיימת מצווה זו. לשם ייחוד קודשא בריך הוא ושכינתא ביחודא שלים, בשם כל ישראל לתקן שרש מצווה זו במקום עליון. ויעלה לפניך כאילו כיוונתי בכל הכוונות הראויות לכוון בזה. וכשם שאנכי מטהרת גופי מן הטומאה – במים,כן ברב חסדיך תטהר נפשי מכל בית המקדש למצוות הקשורות בו. הטומאה מרמזת לדבר שנפגם או חולל מקדושתו ולדרגה רוחנית פחותה."> טומאה וזוהמה. וקיים בנו מקרא שכתוב : " וזרקתי עליכם מים טהורים וטהרתם " .ונאמר: " מקווה ישראל – ה' ".

יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו שתהיה חשובה, מקובלת ורצויה לפניך מצות שמירת ימי נידות ומצות שמירת שבעה ימים נקיים ומצות הטבילה במים הכשרים, לתקן את כל מה פגמינו ופגמי אדם וחוה . ויתפרדו כל הסיגים מן הקדושה ונגה כאור תהיה אל מקום הקודש. ויהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו שתתן לי ולאישי כח ויכולת ועזר וסיוע לזיווג שלנו ונזכה לבנים צדיקים, חכמים ונבונים בתורה. אנא ה' הושיעה נא, אנא ה' הושיעה נא . אנא ה' הצליחה נא . אנא ה' הצליחה נא .
הריני מוכן ומזומן לקיים המצווה לטבול ולטהר אותי לבעלי, כמו שצווה לנו הקדוש ברוך הוא וברוך שמו הגדול. ומברכת:
"ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם, אשר קידשנו במצותיו וציונו על הטבילה".
אחרי הטבילה
ריבונו של עולם, בלב רגש אני מקיימת מצוות טבילה לשם טהרה, השתדלתי להיות נאמנה למצוותיך ומצפה לישועתך. וכשם שמי המקווה מטהרים אותי מבחינה רוחנית, כך אני מתפללת אליך, שתשטוף מעלי כל עברה ועוון, כל עצב ויגון.

ריבונו של עולם, אשר בידך נפש כל חי, חונן אותי ואת בעלי ואת משפחתי ואת כל קרובי וכל עם ישראל מברכותיך, לחיים ארוכים, בריאות, אושר, מזל טוב ונחת מבנים ותשרה עלי את רוחך הטהורה ושכינת קודשך ויהי רצון שיהא ביתנו, בית של שלום, אהבה ואחווה וחסדך לא יסור מעמנו נצח. ואהיה תמיד ראויה לטהרה הראויה לנשי עמך בית ישראל, אמן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הִנֵּה בָּרְכוּ אֶת יְהוָה כָּל עַבְדֵי יְהוָה הָעֹמְדִים בְּבֵית יְהוָה בַּלֵּילוֹת:ב שְׂאוּ יְדֵכֶם קֹדֶשׁ וּבָרְכוּ אֶת יְהוָה:ג יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

השילוב המנצח • אתגר 19

לוח מודעות

למעלה