תופעת השירה של יוסי גרין

מעדיפים את הלחנים של יוסי גרין של פעם כמו תניא ואדרבה או מלחינים חדשים


  • סה"כ מצביעים
    23

יוני א

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
התופעה שהייתה פעם לא לפני הרבהה זמן שיוסי גרין המלחין המוכשר שר ביחד עם הזמר בשירים שהוא הלחין ושם כאילו חותמת על השירים שלו ירדה ונעלמה אולי כך נדמה לי?
גם שכבר אין הרבה לחנים שלו הדור התקדם ועבר למלחינים חדשים שכולם טובים ללא יוצא מן הכלל אבל מתגעגעים ליוסי גרין (לא כך?) אבל זה עוד מילא...
אבל השירים שכן יוצאים כבר נעלם משם קולו לדוגמא שני שירים מצוינים שיצאו בתקופה האחרונה 1 שמחה ליינר רצועה אחרונה באלבום אנת זן שיר עם חזנות היה מתאים בול לקול של יוסי גרין אבל הוא נעלם חבל לא?
2 ישראל ורדיגר עקידה רצועה אחרונה באלבום (גם זה מעניין מה קרה שהוא תמיד רצועה אחרונה מה ככה ("מבזים אותו"?) אבל שיר מצוין ואין את קולו של גרין אהובנו.
נו מה יהיה זה סופו???? החותם בכאב
(בגעגועים למוזיקה של פעם)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה