תופעה של התפרצויות

מנפחים

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
ערב טוב
אשמח לעצה, מה עושים עם ילדים שמחקים דפוס התנהגות שגוי של ילד אחר
הילד עם הפרעות קשב וריכוז מה שמביא אותו להתנהגות חריגה מאדדד
הבעיה היא שעוד ילדים ואפילו הטובים בכיתה מחקים את ההתנהגות ומגיעים לחוסר שליטה
ניסינו להסביר שזו לא דרך להתבטא דרך ההתנהגות הזו אבל לא עוזר-----
(אותו ילד מטופל כמובן ביחידנות,, אבל שאר הילדים לומדים ממנו ופועלים כמוהו)
 

אינפורמציה

משתמש מקצוען
השיטה היא התעלמות וחיזוק חיובי לאחרים עד שהילד המפריע חוזר למקום והיחס אליו כמו אויר ומרגיש שהוא מפסיד וזה פשוט לא משתלם לו בעליל.
החיזוק נעשה באמצעות ממתקים /פרסים ובהמשך מספיק רק מילולי אפשר אפילו דגני בוקר +המללה של הענין-חובה!
לדוג :כל הכבוד ל-----שיושב בדממה ועובד יפה ושומר על היידים שלו וכו הוא יכול להרויח ......ולחלק ולהפתיע פתאום בסוכריה גדולה, במיוחד את מי שבאזור הקרוב של הילד שירגיש על בשרו את ההפסד....לחלק לכל הטור שלו וכו'
וממילא כולם ירצו להרויח ולחקות התנהגות טובה כי יקלטו שזה משתלם להם ולא כמו שקורה שיילד שמתנהג לא יפה מושך אליו את כל תשומת הלב מהמורה ע"י צעקות וכדו' שזה בעצם מה שהוא רוצה ועושה זאת באופן שלילי כי לא יודע דרך אחרת ....ואז כאשר הילד חוזר למוטב לאחר קצת זמן ,אפשר גם להחמיא לו ולתגמל אותו.
השיטה מדעית ובדוקה עובדת 100%
בהצלחה!!!
 

מנפחים

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
תודה ענקית, נשמע טוב
ננסה את זה מחר---
מהילד הראשי אי אפשר להתעלם כי זה מתבטא בהרמת שולחנות על ילדים אחרים
שאי אפשר לתת לו לסיים---
אבל על האחרים, שהם בעצם הבעיה, נבדוק את השיטה
תודה רבה
 

עוד אחת....

משתמש מקצוען
יש התנהגויות שא"א להתעלם מהן.
וחוץ מזה שבסוף יש תגובה, אם לא של המורה אז של החברים לכיתה. חיב להיות שיש חיזוק כל שהוא.
אבל לחזק את האחרים על התנהגות טובה, ואפילו מינמלית זה נכוןץ
ואני הייתי ממליצה לתפוס רגע אחד קטנציק של הילד כשהוא רגוע ולחזק אותו.
הרעיון הוא לחזק פתאום ללא הכנה מוקדמת, וחיזוקים שונים ומפתיעים
 

מנפחים

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
וואי, כמה שאת צודקת----
עזרתן לי מאדדדדדד
תודה ענקיתת
 

אינפורמציה

משתמש מקצוען
בהקשר לחיזוק החיובי כדאי מאד לשים לב מה מדבר על הילד שמפריע, יש ילד שממתקים זה הקטע שלו יש ילד פרסים יש כאלו שמשחק כיף בחוץ ...,.
הענין הוא לשים לב מה נקודת התורפה של הילד ולפי זה לחזק את האחרים כדי ליצור אצלו גירוי- שזה בכלל ימשוך אותו.......והעבודה שלנו תצליח בע"זה!
 

מנפחים

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
בקשר לילד הספציפי,מאד קשה להגיע אליו , כשהוא בזמן התפרצות הוא חי בעולם משלו
ואין עם מי לדבר, אני בדרך כלל אומרת לו להרגע בחוץ ולחזור כשהוא מרגיש טוב יותר
(אם הוא ישאר בכיתה, הילדים בסביבתו בסכנה-----)
זה ענין רפואי יותר מאשר תפקיד של מורה, לגבי שאר הילדים זה בהחלט רעיון
תודההה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה