תוכנית ריצוף נוספת

אניתי

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
העליתי בזמנו תוכנית ריצוף, ותודה על כל ההערות, קיבלתי הערה מהאחראית על שינויי הדיירים בשטח שלדעתה השלמים צריכים להייות במסדרון, אז אני כבר לא יודעת מה עדיף, אני מצרפת את שתיהם. אחד עם שלמים במסדרון ואחד עם שלמים בסלון, אנא יעצו מה עדיף לדעתכם, זה מאוד דחוף לי, הם רוצים לרצף כבר היום או מחר ומחכים לתוכנית שלי.
אשמח מאוד להארות, תודה.
 

קבצים מצורפים

  • שלם בסלון.png
    KB 35.4 · צפיות: 9
  • שלם במסדרוןl.png
    KB 34 · צפיות: 9

ניקול

משתמש מקצוען
הראשונה הרבה יותר נכונה
גם לעין וגם הרבה פחות בלאי וגם אפשרות לטריק שהזזת את המרצפות בחדר שינה, וגם המרצפות במסדרון יוצאות חצי חצי וזה יותר נעים לעין מאשר מרצפת שלמה + שתי השלמות בצדדים.

בקיצור- תמשיכי עם הראשונה!!
 

אניתי

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
יופי , תודה רבה לכולכם, אני אכן לוקחת את הראשון. את הטריק לבסוף ביטלתי, כי התברר בשטח שאת הדלת בנו במרחק 10 ס"מ מהקיר כך שהקו עובר בכל מקרה בפתח, כך שהטריק הלך לו. ויש לי שם פס, אין ברירה....... תודה רבה!! אין שמחה כהתרת הספיקות....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  5  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה