תוכניות מוזיקה

משוש משוש MASHOSH

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
מישהו יכול לעלות הסרטה עם יצחק פוקס בלילה מנצח
נ.ב. הייתי באולפן שם היה מדהיםםםם
והעיקר עליתי על הכתב חידה
ביוש
 

מנחם ומנדעל

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לפני שבועיים בליל שישי התארח מיילך קאהן אצל יואלי ידיקמן בלילה מנצח מיילך קאהן על כל מה שעבר עליו בחייו (כידוע היה אומלס') ועל קריירתו ועוד...
שבוע שעבר אצל מנחם טוקר במוצ"ש חי היה סיקור על הדיסק של אהרל'ה סמט כמובן ללא אהר'לה סמט כי אינו מתרעיין לרדיו ולעיתונים בהוראת אדמו''רו.
שבוע שעבר התארח אצל דיקמן בליל שישי בלילה מנצח לסיום העונה יצחק פוקס לקומזיץ מרתק מלווה בראיון מרתק באולפן השקוף בקניון הר חוצבים עם מאות בחורי ישיבות שהגיעו לשם.
השבוע במוצ"ש חי אצל טוקר העלה מוזיקאיים ואנשי קול חי איך הם משלבים את החיים המוזיקאיים עם החיים הרפואיים העלה שם מתנדבים באיחוד מד''א ועוד.
מי יכול לעלות את התוכנית ? נשמח :D
 

מייבין

משתמש פעיל
לפני שבועיים במוצ"ש חי העלה זמרים על התנדבותם בבתי חולים
שבוע שעבר במוצ"ש חי היה המסע של רדיו קול חי לפולין והיו שם אנשי הרדיו
במוצ"ש חי יהיה שבוע הבא אבי אילסון יחד עם שמשון דניאל במופע
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה