עזרה תוכנה מעולה לצילום מסך או קטעים ממנו

minach

משתמש פעיל
צילום מקצועי
שלום וברכה לחברי הפורום,
כולנו מכירים את הסיטואציה שאנחנו צריכים לצלם למישהו חלק מהמסך, כידוע יש אין ספור תוכנות שעושות את הפעולה הזו אפי' "כלי החיתוך" המעולה של וינדוס. אבל מצאתי תוכנה ממש טובה בשביל זה והיא משאירה אבק (בעיניי) לשאר התוכנות בתחום. וכידוע כשאני מוצא תוכנה טובה הראשונים להינות ממנה זה חברי הפורום!

כמה מילים עליה...
המעלה הראשונה היא שאחרי שמתקינים אותה לא צריך לפתוח שום תוכנה כדי לעשות צילום מסך אלא כל מה שנותר זה רק ללחוץ על כפתור print screen שנמצא בשורה העליונה מעל החיצים. אחרי שמבצעים צילום מסך נפתח במקום מגוון אפשרויות כמו שניתן לראות בצילום מסך שעשיתי (תנחשו באיזה תוכנה...) ישנם מגוון אפשרויות: ניתן לשמור כתמונה, העתקה ללוח ע"מ להדביקה במקום אחר, להדפיס ישר, לערוך את התמונה וכו' יש עוד מגוון שלם של אופציות בתוכנה אבל את זה אני משאיר לכם.
upload_2019-5-29_23-39-35.png


כאן ניתן לראות את האפשרות לערוך את התמונה:
ניתן להוסיף מלל, ריבוע, חיצים, קווים, חיצים וכו'
upload_2019-5-29_23-42-38.png


מיד לאחר העריכה ניתן ללחוץ על הכפתור הזה: ואז התמונה השמורה בלוח מתעדכנת עם השינויים!

upload_2019-5-29_23-44-25.png


אני בטוח שמי שנצרך מדי פעם לצילומסך יהנה ממנה מאוד!!!
 

קבצים מצורפים

  • תוכנה לצילום מסך.rar
    1.6 MB · צפיות: 23

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה