תודה לכל הסופרים המוכשרים שעזרו לי עד היום, אפשר עוד קצת ?

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
זה מאמר ראשון לטור של גרפולוג, קהל היעד נשים בעיקר, שמתעניינות איך להכיר את עצמם ובאמצעות כך, להתקדם בחיים.

תקשורת בינאישית

התקשורת של האדם עם סביבתו נוגעת לנו בכל תחומי החיים. בבית – ביחס עם הבן זוג והילדים. בעבודה - מול הצוות והבוס, ומול הלקוחות. עם החברותא, עם ההורים והחמות, שכנות וכדומה.

מי שרוצה לשפר את התקשורת הבינאישית שלו. עליו להכיר את האישיות של עצמו ושל זולתו, להבחין בין הטיפוס ה'חשיבתי' לטיפוס ה'רגשי'. לזהות מי פועל על פי ה'אינטואיציה' (על סמך השראה והברקה) ומי תופס את המציאות באמצעות ה'חישה' (בחושיו המחודדים).


הכתב שלפנינו, יש בו כמה סימנים של טיפוס 'חשיבתי':

1. הכתב קריא – מלמד על התנהלות לפי התקן. כפי המוסכמות בחברה. וכושר הסברה, כל אלה מאפיינים את האדם החשיבתי.

2. באות ל' חלקה העליון הוא מעוגל, זה נקרא בעגה המקצועית "כתב קמרון" - גם מאפיין חזק של הדמות החשיבתית, זה מגלה על נימוס, רשמיות, שמירת חוקים ונהלים.

3. קישורי אותיות, למשל ב-ע' עם ה-ש' ועוד - מגלה על חשיבה ותפיסה מהירה. בעל מעוף, ערני, שעובד לפי אינטואיציה, טיפוס יצירתי.
 

קבצים מצורפים

  • כתב חשיבתי קמרון עבור מאמר 1.png
    כתב חשיבתי קמרון עבור מאמר 1.png
    KB 76.1 · צפיות: 47

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
אין לי הערות על הכתיבה גופא. רק אם תרצה שיפוץ קל בפיסוק:
התקשורת של האדם עם סביבתו נוגעת לנו בכל תחומי החיים: בבית – ביחס עם הבן זוג והילדים; בעבודה - מול הצוות והבוס ומול הלקוחות; עם החברותא; עם ההורים והחמות; שכנות; וכדומה.
אבל אולי אם תמשיך להביא לנו טורים כאלו, בצירוף כתב היד, בסוף נהיה גרפולוגים... :)
 

אשר שרבר

משתמש סופר מקצוען
עם בן הזוג
מול הצוות והבוס, ומול הלקוחות
הצוות, הבוס והלקוחות, ובהמשך שם יש גם מקום לשיפור דקדוקי.
באות ל' חלקה העליון הוא מעוגל
האות ל', חלקה העליון מעוגל.
ב-ע' עם ה-ש' ועו
ה-ע'
עד כאן בנתיים
 

כנפיים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
תקשורת בינאישית

התקשורת של האדם עם סביבתו נוגעת לנו בכל תחומי החיים שלנו. בבית – ביחס עם בן הזוג והילדים. בעבודה - מול הצוות, הבוס והלקוחות. עם החברותא, עם ההורים והחמות, שכנות וכדומה.

מי שרוצה לשפר את התקשורת הבינאישית שלו. עליו להכיר את האישיות של עצמו ושל זולתו, האישיות שלו עצמו, ואת אישיותו של הזולת או: את אישיותו הוא, ואת אישיות זולתו. להבחין בין הטיפוס ה'חשיבתי' לטיפוס ה'רגשי'. לזהות מי פועל על פי ה'אינטואיציה' (על סמך השראה והברקה) ומי תופס את המציאות באמצעות ה'חישה' (בחושיו המחודדים).


הכתב שלפנינו, יש בו בכתב שלפנינו ישנם כמה סימנים של טיפוס 'חשיבתי':

1. הכתב קריא – מלמד על התנהלות לפי התקן. כפי המוסכמות בחברה מוסכמות חברתיות. וכן על כושר הסברה, כל אלה (או: אשר) מאפיינים את האדם החשיבתי.

2. באות ל' חלקה העליון הוא מעוגל, חלקה העליון של האות ל', מעוגל. זה תופעה זו (או מאפיין זה או ממצא זה) נקרא בעגה המקצועית "כתב קמרון" - גם הוא מאפיין חזק של הדמות החשיבתית. זה מגלה הוא מצביע על נימוס, רשמיות, שמירת חוקים ונהלים.

3. קישורי אותיות, למשל ב-ע' עם ה-ש' חיבור של האות ע' עם האות ש' ועוד - מגלה מצביע או מראה על חשיבה ותפיסה מהירה, בעל מעוף, ערני, שעובד לפי אינטואיציה, טיפוס יצירתי. מעוף וערנות. מדובר בטיפוס יצירתי שעובד לפי אינטואיציה.
או: על חשיבה ותפיסה מהירה. אדם בעל מעוף, ערני, שעובד לפי אינטואיציה.
 

הגיבן

משתמש סופר מקצוען
אני מתבססת על הקטע אחרי התיקונים המצוינים של כנפיים:
כל דברי הן הצעות בלבד למה שאפשר לשנות. אני עצמי לא כל כך טובה בניסוח, אז תשתמש בזה כקרש קפיצה למשהו טוב באמת.

התקשורת של האדם עם סביבתו נוגעת בכל תחומי החיים שלנו. בבית – ביחס עם בן הזוג והילדים. בעבודה - מול הצוות, הבוס והלקוחות. עם החברותא, עם ההורים והחמות, שכנות וכדומה. כל מעגלי החברה שלנו מתנהלים בעזרת תקשורת.

מי שרוצה לשפר את התקשורת הבינאישית שלו. עליו להכיר את האישיות שלו עצמו, ואת אישיות זולתו. להבחין בין הטיפוס ה'חשיבתי' לטיפוס ה'רגשי'. לזהות מי פועל על פי ה'אינטואיציה' (על סמך השראה והברקה) ומי תופס את המציאות באמצעות ה'חישה' (בחושיו המחודדים).
לשנות את גוף הנסתר לאתם, אנחנו. פנייה אישית. זה מושך.

בכתב שלפנינו ישנם כמה סימנים של טיפוס 'חשיבתי'
:
תשקלו לכתוב את הקטע הזה כאילו מדברים אל הלקוח עצמו. הכתב שלך, אתה טיפוס כזה, ההתנהלות שלך. אני מבינה שמדובר בדוגמא לנאמר למעלה? או פירוט? אבל בכל זאת תציגו את זה כאילו מדובר בלקוח שלכם, ואתם פונים אליו. כאילו הקוראים הם קהל שצופה בסשן.

נבחן את הכתב של א.

1. הכתב קריא – מלמד על התנהלות לפי התקן. מוסכמות חברתיות. וכן על כושר הסברה, אשר מאפיינים את האדם החשיבתי.
אתה מתנהל/נוהג להתנהל על פי תקן. לפי מוסכמות חברתיות מקובלות. יש לך כושר הסברה מעולה. אתה אדם חשיבתי.
2. חלקה העליון של האות ל', מעוגל. תופעה זו בעגה המקצועית נקראת "כתב קמרון" - גם הוא מאפיין חזק של הדמות החשיבתית. הוא מצביע על נימוס, רשמיות, שמירת חוקים ונהלים.
חלקה העליון של הלמ"ד שלך מעוגל. אנחנו קוראים לתופעה הזו "כתב קמרון". (להוסיף כי בלה בלה בלה אולי?) גם זה מצביע על כך שאתה אדם חשיבתי.

3. קישורי אותיות, למשל של האות ע' עם האות ש', מצביע על חשיבה ותפיסה מהירה. אדם בעל מעוף וערני. טיפוס שעובד לפי אינטואיציה.
שים לב לקשר בין העי"ן לאות שי"ן. קשרי האותיות מראות על מחשבה ותפיסה מהירה. אתה בעל מעוף וערני. אתה רגיל לעבוד על פי האינטואיציה שלך.
 
נערך לאחרונה ב:

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני מתבססת על הקטע אחרי התיקונים המצוינים של כנפיים:
כל דברי הן הצעות בלבד למה שאפשר לשנות. אני עצמי לא כל כך טובה בניסוח, אז תשתמש בזה כקרש קפיצה למשהו טוב באמת.

התקשורת של האדם עם סביבתו נוגעת בכל תחומי החיים שלנו. בבית – ביחס עם בן הזוג והילדים. בעבודה - מול הצוות, הבוס והלקוחות. עם החברותא, עם ההורים והחמות, שכנות וכדומה. כל מעגלי החברה שלנו מתנהלים בעזרת תקשורת.

מי שרוצה לשפר את התקשורת הבינאישית שלו. עליו להכיר את האישיות שלו עצמו, ואת אישיות זולתו. להבחין בין הטיפוס ה'חשיבתי' לטיפוס ה'רגשי'. לזהות מי פועל על פי ה'אינטואיציה' (על סמך השראה והברקה) ומי תופס את המציאות באמצעות ה'חישה' (בחושיו המחודדים).
לשנות את גוף הנסתר לאתם, אנחנו. פנייה אישית. זה מושך.

בכתב שלפנינו ישנם כמה סימנים של טיפוס 'חשיבתי'
:
תשקלו לכתוב את הקטע הזה כאילו מדברים אל הלקוח עצמו. הכתב שלך, אתה טיפוס כזה, ההתנהלות שלך. אני מבינה שמדובר בדוגמא לנאמר למעלה? או פירוט? אבל בכל זאת תציגו את זה כאילו מדובר בלקוח שלכם, ואתם פונים אליו. כאילו הקוראים הם קהל שצופה בסשן.

נבחן את הכתב של א.

1. הכתב קריא – מלמד על התנהלות לפי התקן. מוסכמות חברתיות. וכן על כושר הסברה, אשר מאפיינים את האדם החשיבתי.
אתה מתנהל/נוהג להתנהל על פי תקן. לפי מוסכמות חברתיות מקובלות. יש לך כושר הסברה מעולה. אתה אדם חשיבתי.
2. חלקה העליון של האות ל', מעוגל. תופעה זו בעגה המקצועית נקראת "כתב קמרון" - גם הוא מאפיין חזק של הדמות החשיבתית. הוא מצביע על נימוס, רשמיות, שמירת חוקים ונהלים.
חלקה העליון של הלמ"ד שלך מעוגל. אנחנו קוראים לתופעה הזו "כתב קמרון". (להוסיף כי בלה בלה בלה אולי?) גם זה מצביע על כך שאתה אדם חשיבתי.

3. קישורי אותיות, למשל של האות ע' עם האות ש', מצביע על חשיבה ותפיסה מהירה. אדם בעל מעוף וערני. טיפוס שעובד לפי אינטואיציה.
שים לב לקשר בין העי"ן לאות שי"ן. קשרי האותיות מראות על מחשבה ותפיסה מהירה. אתה בעל מעוף וערני. אתה רגיל לעבוד על פי האינטואיציה שלך.
תודה רבה,
נכון שכדאי מאוד לכתוב בלשון נוכח,
אך אני משתדל להתאימו גם לזכר וגם לנקבה, (וגם לא לחשוף ברבים מאיזה מין הוא מי שמסר את הכתב)
ובלשון נוכח, זה סותר כל הזמן.
את \ אתה, וכו'.
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
זאת המודעה המעוצבת לעיתון, תודות למעצבת @אסתי שפיגל

סקיצה נתן פרידמן.PNG


אני מצרף את הנוסח המתוקן אחרי ההערות שקיבלתי פה:

התקשורת שלנו כבני אדם עם סביבתנו, נוגעת לנו בכל תחומי החיים
:

בבית – ביחס עם בן הזוג, עם הילדים. בעבודה - מול הצוות והבוס, מול לקוחות. עם החברותא, עם ההורים והחמות, שכנות וכדומה.

מי שרוצה לשפר את התקשורת הבינאישית שלו. עליו להכיר את האישיות שלו עצמו, ואת אישיותו של הזולת.

להבחין בין הטיפוס החשיבתי לטיפוס הרגשי. לזהות מי פועל על פי האינטואיציה (השראה והברקה), ומי תופס את המציאות באמצעות החישה (בחושיו המחודדים).



בכתב שלפנינו, כמה סימנים של טיפוס 'חשיבתי':





1. הכתב קריא – מלמד על התנהלות לפי התקן, כפי מוסכמות חברתיות. כושר הסברה. כל אלה מאפיינים את האדם החשיבתי.


2. אות ל' חלקה העליון מעוגל (בעגה המקצועית "כתב קמרון") - גם הוא מאפיין חזק של הדמות החשיבתית, הוא מצביע על נימוס, רשמיות, שמירת חוקים ונהלים.


3. קישורי אותיות, למשל חיבור של האות ע' עם האות ש' ועוד - מראה על חשיבה ותפיסה מהירה. מעוף וערנות. מדובר בטיפוס יצירתי שעובד לפי אינטואיציה.
 
נערך לאחרונה ב:

כנפיים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
לפי או על פי לא כפי.
אות ל' חלקה העליון מעוגל
חלקה העליון המעוגל של האות ל' גם הוא מאפיין
או:
עיגול חלקה העליון של האות ל' גם הוא מאפיין

מדובר בטיפוס יצירתי שעובד לפי אינטואיציה.
הערת תוכן:
זה לא סותר את הטיפוס החשיבתי? או שזה לא קשור?
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הערת תוכן:
זה לא סותר את הטיפוס החשיבתי? או שזה לא קשור?

צדקתם במאה אחוז. שמואל ברנדווין גרפולוג בכיר מבני ברק, תיקן את הגדרת האישיות.

כאינטואטיבי עם סייעת של חישה.
 

רות שיר

משתמש צעיר
אולי כדאי להשמיט מילים שאינן מוסיפות מידע, למען ירוץ הקורא, לכן מחקתי כמה דברים, זוהי כמובן המלצה בלבד.

להלן הטקסט כמו שנראה לאחר התיקונים ומתחתיו סימנתי את התיקונים:

התקשורת שלנו כבני אדם, נוגעת בכל תחומי חיינו

בבית- בקשר עם בן הזוג והילדים.
בעבודה- מול הצוות, הבוס ומול הלקוחות.
עם החברותא
עם ההורים , החמות, השכנות וכדו'.

מי שרוצה לשפר את התקשורת שלו, עליו להכיר את אישיותו ואישיות זולתו,

ללמוד להבחין בין הטיפוס החשיבתי, לטיפוס הרגשי ולזהות מי פועל על פי האינטואיציה (השראה והברקה), ומי תופס את המציאות באמצעות החישה (בחושיו המחודדים).

בכתב שלפננו, כמה סימנים של טיפוס חשיבתי ואינטואיטיבי:

1. הכתב קריא- מלמד על התנהלות לפי התקן, בהתאם למוסכמות חברתיות וכן מלמד על כושר הסברה.

2. חלקה העליון של האות ל' מעוגל (בשפה המקצועית "כתב קמרון") זהו ג"כ מאפיין בולט של הדמות החשיבתית, המצביע על נימוס, רשמיות ושמירת חוקים ונהלים.

3. קישורי האותיות: לדוג' חיבור של האות ע' עם האות ש', מלמד על חשיבה, תפיסה מהירה, מעוף וערנות וגם על טיפוס יצירתי שעובד על פי אינטואיציה.




התקשורת שלנו כבני אדם עם סביבתנו, נוגעת לנו בכל תחומי חיינו החיים:

בבית – ביחס בקשר עם בן הזוג, עם והילדים. בעבודה - מול הצוות והבוס, מול לקוחות. עם החברותא, עם ההורים והחמות, שכנות וכדומה.

מי שרוצה לשפר את התקשורת הבינאישית שלו. עליו להכיר את אישיותו ואישיות זולתו האישיות שלו עצמו, ואת אישיותו של הזולת.

ללמוד להבחין בין הטיפוס החשיבתי לטיפוס הרגשי. ולזהות מי פועל על פי האינטואיציה (השראה והברקה), ומי תופס את המציאות באמצעות החישה (בחושיו המחודדים).



בכתב שלפנינו, כמה סימנים של טיפוס 'חשיבתי' ואינטואיטיבי:




1. הכתב קריא – מלמד על התנהלות לפי התקן, כפי בהתאם למוסכמות חברתיות. וכן מלמד על כושר הסברה. כל אלה מאפיינים את האדם החשיבתי.


2. אות ל' חלקה העליון מעוגל חלקה העליון של האות ל' מעוגל (בעגה* המקצועית "כתב קמרון") - גם הוא זהו ג"כ מאפיין בולט חזק של הדמות החשיבתית, הוא המצביע על נימוס, רשמיות, ושמירת חוקים ונהלים.


3. קישורי האותיות, למשל לדוג' חיבור של האות ע' עם האות ש' ועוד - מראה מלמד על חשיבה ו,תפיסה מהירה,מעוף וערנות.
מדובר בטיפוס יצירתי שעובד לפי אינטואיציה.

*עגה, אולי נכון יותר לומר בשפה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה