תגידו לי מה ללמוד

ד שכטר

משתמש פעיל
אני הולכת ללמוד בשנה הבאה הנדסאים מתוגבר. אני הולכת למסלול בגלל שבקורונה למדתי מלא ברשת על מדעי המחשב שפות תכנות אבטחת מידע וכו' אני מאוד אוהבת ללמוד ועכשיו בחופש אני רוצה ללמוד קורסים במקצוע הזה. העניין הוא שאני לא רוצה להשתעמם בשנה הבאה ובלימודים בכלל. אז אני אשמח אם מישהי שלמדה הנדסאים יכולה לכוון אותי לנושאים שלא לומדים בסמינר ויהוו לי כערך מוסף
 

geekית מחשבים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
בגדול את הכל לומדים בסמינר אבל ברמה בסיסית, כדאי לך לקחת ת חום שמושך אותך אני הייתי מליצה על AI או VUE - אין קשר בינהם אבל הם די מבוקשים ולא לומדים אותם היום ברוב הסמינרים. את יכולה גם ללכת לכיוון של דאטה אנליסט אבל זה לא פיתוח .
 

geekית מחשבים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
מניסיון אישי שלי הדרך הכי טובה ללמוד טכנולוגיה ברמה טובה היא לקנות קורס ב Udemy /Pluralsight
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה