בקשת תפילה תאונה קטלנית בתחנת רב שפע, תתפללו!

מצב
הנושא נעול.

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

רפרפת

משתמש פעיל
קיבלתי מהסמינר:

אין אותיות שתוכלנה להתחבר למילים שתספרנה את הכאב והשבר בהוודע על האסון הנורא והקשה שארע הלילה.

אסון קשה לכולם.

אסון קשה לציבור בני התורה, אסון קשה לקהילה באופקים ואסון פרטי ואישי לנו משפחת הסמינר.

עלה המוות בחלוננו –

משפחת מרכז בית יעקב, ההנהלה צוות המורות, ציבור התלמידות והבוגרות, שבורים, בוכים וכואבים יחד עם כלל עמ"י בפטירתה הטרגית של בוגרת הסמינר היקרה, מרת שושי גלושטיין לבית ארנפרוינד ע"ה , בוגרת המחזור החמשה עשר ומרכזת מסורה בבית ספרנו, סמינר בית יעקב השלוחה אופקים. ובפטירתן של בנותיה חיה שרה וחנה ע"ה.

תורה תורה חגרי שק –

קרבנות ציבור שזועקות לנו – תתעוררו !!!! .


מסך הדמעות מקשה להמשיך ולכתוב, מי אנחנו שנוכל להגיד, להביע.

יהי רצון שיבולע המוות לנצח, ונזכרה במהרה לביאת משיח צדקנו ולגאולה השלמה
 
נערך לאחרונה ב:

סוווווף !!!

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
D I G I T A L
האישה הצעירה "בת שבע בת שרה חיה" נמצאת במצב קשה מאוד מהתאונה הקשה בשמגר בירושלים.
חמיה הרב הלל פלאי המלחין המפורסם קורא בהקלטה לנשות ישראל ולעם ישראל להתפלל עבור כלתו: "היא התחתנה רק לפני חצי שנה, היא איבדה את שתי רגליה, ועכשיו היא נאבקת על חייה, מאז אתמול ועד עכשיו המצב שלה לא יציב, עדיין בסכנה".
 

סוווווף !!!

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
D I G I T A L
האישה הצעירה "בת שבע בת שרה חיה" נמצאת במצב קשה מאוד מהתאונה הקשה בשמגר בירושלים.
חמיה הרב הלל פלאי המלחין המפורסם קורא בהקלטה לנשות ישראל ולעם ישראל להתפלל עבור כלתו: "היא התחתנה רק לפני חצי שנה, היא איבדה את שתי רגליה, ועכשיו היא נאבקת על חייה, מאז אתמול ועד עכשיו המצב שלה לא יציב, עדיין בסכנה".
מי שמעוניינת שתתקשר לקו האמהות חמיה מדבר שם בפתיח.

025796551‏
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען

המלחין הנודע מתחנן: "כלתי נאבקת על חייה"​

בת שבע בת שרה חיה (פלאי) מאושפזת במצב קשה מאוד מהתאונה הקשה והנוראה של האוטובוס שהידרדר בשמגר בירושלים. חמיה הרב הלל פלאי המלחין המפורסם המשמש כמגיד שיעור קורא לנשות ישראל ולעם ישראל להתפלל עבור כלתו שנמצאת בסכנת חיים "איבדה את שתי רגליה, ועכשיו היא נאבקת על חייה, מאז אתמול ועד עכשיו המצב שלה לא יציב, עדיין בסכנה". האזינו להקלטה​

משה ויסברג | חרדים12.8.2022 | 14:13

f71faa2910c9abf4acd7.jpg
צילום: באדיבות המצלם
מבין הפצועים והפצועות בתאונה הקשה אמש ברב שפע- שמגר נמצאת האישה הצעירה בת שבע בת שרה חיה שנפצעה באורח קשה בתאונת האוטובוס בירושלים והיא נמצאת בסכנת חיים ממש עקב סבל מדימומים בכל גופה.
חמיה הרב הלל פלאי פנה היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת ואחחנן) בבקשה מבנות ישראל להעתיר לטובת כלתו בקו 'למען אימהות'.
וכך אמר: "מדבר הלל פלאי, אני פונה דרך הקו היקר הזה שזכיתי להיות כמה פעמים שותף בו. בבקשה ובתחינה לנשים צדקניות ובנות ישראל צדקניות, אנא מכם אמרו תפילה בקשו רחמים גדולים על כלתי אשת בני, שרק לפני חצי שנה נישאו, ואתמול בתאונה הקשה בירושלים היא נפצעה קשה מאוד, ירחם השם, בתאונה הזאת איבדה את שתי רגליה, ועכשיו היא נאבקת על חייה, מאז אתמול ועד עכשיו המצב שלה לא יציב, עדיין בסכנה, בבקשה כל מי שיכולה להתפלל לרפואת בת שבע בת שרה חיה".

0:00/2:38


הרב פלאי המשיך ומבקש: "שהקב"ה יציל אותה ממוות לחיים שתזכה להאריך ימים בבריאות בשמחה ובגבורה, וביחד עם זה בבקשה אם אפשר לבקש להתפלל ולהעתיר לבני, בעלה, חיים בן רחל, שצריך עכשיו להתמודד עכשיו שהקב"ה הפיל עליו, שהקב"ה יתן לו את כל הכוחות ותעצומות הנפש לעמוד בזה בחוזק ובגבורה ושיזכו יחד לראות דורות ישרים לאורך ימים ושנים טובים".
מרת בת שבע בת שרה מרכסים היא בת 21, בתו של הרב אהרן בייפוס מראשי הקהילה ברכסים ור"מ בישיבת תורת אבות בנו של הגאון רבי ישראל יעקב בעל ה'לקח טוב' וכלתו של המלחין הנודע הרב הלל פלאי, בעלה הרב חיים פלאי מבחירי בוגרי ישיבת תפרח שנישאה רק בחורף האחרון.

בחדרי חרדים
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
זה מה שחברה שלי העבירה לי מהצאט של הסמינר שלה

לא לגמרי הצלחתי להבין מה המצב כי זה עבר דרך אח של חברה שלי שדיבר עם אח של שבי אבל ברוך ה' המצב כמאט מתייצב...
היא עוד זקוקה להמון המון תפילו ורחמי שמיים ותצטרך עוד הרבה ניתוחים והיא מונשמת ומורדמת אבל כשמורידים לה את ההרדמה בשביל לבדוק מה המצב של התפקוד של המח- רואים שהיא כן מבינה ומנסה להגיב עם הידיים...
ברוך ה'...
ה' יעזור הלאה ונשמע בשורות טובות!!!
אשרייכן על כל התהילים והתפילות והקבלות!!!
אני בטוחה שזה פועל המון בשמיים!!!!
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה