שנה קריאיטיבית ליאיר לפיד

איציק דרעי

משתמש רשום
נכתב ע"י השקעה;1077906:
לא כזה מסובך כנראה ארגון "לתת" שילם לו הרבה שטרות מתוך מה שהתבקשו לתרום לאורז של המסכנים הרעבים עבור הקמפיין ובשביל הרבה שטרות אפשר גם להגיד הרבה דברים וזה ממש לא משנה אם מאמינים בהם....

פרזנטור שמסביר לא רע
 

GD

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ברוח האופטימיות...

וזה
 

קבצים מצורפים

  • יש עתיד.jpg
    KB 201.1 · צפיות: 0

אבי 24

משתמש רשום
נכתב ע"י יוכבד אליהו;1077206:
כשהמצב הכלכלי של האדם בשפל יש לו נטייה לשכוח ערכים ולעשות הכול בשביל כסף
אע"פ שזו התחושה שאנחנו נותנים, לא היא, ואם יש פה מישהו שעושה שיקול של משכורת ביטוח לאומי מהילדים שיקום. אלו שטויות והבלים וכל מי שיש לו ילדים יודע את זה, אבל זהו המבט בקרב ציבור גדול מהציבור החילוני על החרדים שאין להם ספק בכך, בואו לא ניתן לקושי הכלכלי לבלבל אותנו הילדים שלי וכל הילדים בציבור החרדי לא מבקשים סליחה מלפיד על עצם היותם, לא 150 או 280 ₪ הם אלו שמעודדים את הילדה החרדית בישראל, אנחנו פשוט יוצרים לו את הסצנה הכי קומית שיש בכך שאנו מתבכיינים שבגללו לא לא נביא יותר ילדים חרדים לעולם, חלומו הוורוד של יאיר לפיד הוא שיעשו מתחת לבית שלו הפגנה של ילדים חרדים בוכים עם עגלות או לכל הפחות שאברכים ילכו לחטט בפחים שמשקיפים לחלונו, ולמי שלא הבין הוא רצה להסביר לציבור החילוני שהחרדים חיים על הקצבאות ובסוף הוא הצליח להסביר את זה הכי טוב לחרדים,
הערה אין בכוונתי להוריד את סאת הקושי שגרם אותו לפיד אלא רק להעמיד את סולם העדיפויות במקומו.
אגב, בתקופת קום המדינה היה פרס שנקרא פרס בן גוריון שהעניק 1000 לירות עבור ילד עשירי במשפחה, אבל היום כנראה שזה כבר לא קיים, מישהו חושב שמאז אין משפחות חרדיות שמונות מעל תשעה ילדים?
נו, ברצינות

מזדהה עם כל מילה.
אנחנו כל כך כועסים על כך שנלקח מאיתנו, ועוד יותר על כך שזה רק בגלל מי שאנחנו, עד שנראה כאילו באמת אנו חיים מהקצבאות הללו.
עוד הערה קטנה- הכותבים כאן נמצאים פחות או יותר באותו ציבור ומאמינים באותם ערכים. לעומת זאת, לפיד נמצא בקצה השני בדיוק... אם מישהו מתכוון לכתוב לו משהו, וגם רוצה שזה יפעל במשהו- ולא סתם 'לשחרר קיטור', היה כדאי שיכנס לרגע לראשו של המכותב (מפחיד הההא????) ויחשוב כיצד זה יתקבל שם.
לדוגמא- נסו רגע לדמיין כיצד הלה מתייחס לדעת גדולים שהוא אינו יכול לשוב בתשובה? שוב, לכל אחד מאיתנו זה נשמע מזעזע, אך מה הוא חושב על זה?

אני לא חושב שעלינו לעשות משהו בנוגע אליו, בנתיים מהסקרים נראה שהוא עושה את זה לעצמו בצורה הכי טובה... ס"ה הוא לא הראשון שפעול נגדינו, וכנראה גם לא האחרון. את חלקם שוכחים אחרי שנה-שנתיים, רובם- אחרי שנים, וכמעט כולם אחרי עשרות שנים. לעומת זאת המגזר החרדי עדיין קיים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה