כללי {שיתוף} Dreams, חלומות נעימים וחמים!

חלומי

משתמש פעיל
מקסים
אבל לא הבנתי מה הקופסא אמורה להביע?
חבילת טישיו?
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
סליחה, אבל זה נראה פרסומת למגבות חד פעמי....
 

איש תם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
"טוב שלא כולם חושבים אותו דבר; חילוקי הדעות, הם-הם שעושים את מרוצי הסוסים" :)
<!-- / sig -->
 

חלף עם הרוח

משתמש רשום
נכתב ע"י איש תם;1432442:
"טוב שלא כולם חושבים אותו דבר; חילוקי הדעות, הם-הם שעושים את מרוצי הסוסים" :)
<!-- / sig -->

או שכמו שאמרו חכמנו:
מותר שיהיו חילוקי דעות, אסור שיהיו חילוקי לבבות....
 

OR_Design

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
גם לי הזכיר משהו חד פעמי כזה..
בא נגיד ככה: אלו לא נראות לי מגבות איכותיות שהיו משכנעות אותי ללכת ולקנות.
 

YB nekuda

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
המודעה מקסימה
אבל כמו שכתבו
זה משדר חד פעמיות..

שזה לא כדאי..
 

חד וחלק

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
עימוד ספרים
זה מעלה אוסציאציה לצדדים הפחות נחמדים של החורף, הצינון, השפעת וכו'.
כדאי להתמקד יותר בתחום החמימות.
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
נכתב ע"י איש תם;1432442:
"טוב שלא כולם חושבים אותו דבר; חילוקי הדעות, הם-הם שעושים את מרוצי הסוסים" :)
<!-- / sig -->

משום מה כל מי שמעתיק את זה מחתימתי - בטוח שהוא הראשון שחשב לעשות כך.....
נו, שוין; באמת טוב שלא כולם וכו'...
:D

ולעצם העניין, הרעיון בהחלט מקורי, והביצוע יפהפה - יש לומר, רק כמו שאמרו מזכיר אסיסואציות וכו'
 

yosil

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
לדעתי הרעיון ברור...
זה מגבת אמיתית אבל זול כמו טישו...
קנה טישו קבל מגבת..
אדיר!
 

גרפקליק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
דווקא נראה רעיון מצוין
מיד הרגשתי את הרכות והנעימות של מגבת איכותי כמו הטישו הרך והאיכותי
להבדיל מהמגבות הזולות הקשות
הצלחה
 

איש תם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני קורא את תגובותיכם המחכימות ולוקח אותם לתשומת ליבי.

הקונוטציות שהועלו פה, היו במערכת השיקולים שלי טרם פרסמתי.
ועדיין אני חושב, (כמו שכבר אמר החכם:):"טוב שלא כולם חושבים אותו דבר.. וכו׳)
שככל שמדובר בפרסום תדמיתי המתפרסם בעיתון
ופונה ברובו לאנשים שאינם מתעסקים בתחום הפרסום,
הגימיק החזק והשקוף וכן הטון הסטייליסטי שהמודעה וכן קופסת הטישו משדרים
בולטים לעין הרבה יותר מהתחושות השליליות עליהן דיברו, ולע״ד, לאחר נפילת האסימון גם מרוקנות אותם מכל תוכן ומשמעות. מה גם, שמנגד יכולות להעלות אסוציאציות חיוביות כמו שהזכירו פה חלק מהחברים - מחיר טוב, רכות.

עד כאן לדעתי הענייה...
ויוכיחו על כך הפידבקים שקיבלתי מאנשים שבשורה.


(שונה מכך, הפרסום בפרוג,
בה המודעה מועלת בכוונה תחילה לבחינה מדוקדקת של בעלי מקצוע מהתחום,
שרגישים יותר לאסוציאציות או נקודות חולשה אחרות וממילא הן אלו שבולטות להן יותר.)

תודה לכולם על ההערות, התגובות, התובנות והמחמאות!!
שנשמע בשורות טובות!
 

חמש

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אולי כדאי להקטין את הקופסא (בגובה) ולהגדיל את המגבת. הקופסא תופסת את העין לפני המגבת.
בהצלחה!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה