כן, בהחלט.
אז ככה:
הפרסומים על שבועות מעודנים, ומשכים ללמוד למי שצריך רק עוד דחיפה קטנה.
כשחברת פרסום תשתמש במושג רוחני כדי לשווק סוג חדש של יוגורט זה יצרום לכולנו ,
זה די צורם
וגם לקרב רחוקים, יש מספיק דרכים וצורות לקרב עם כיוון של דרכיה דרכי נועם...
לא משווקים כאן יוגורט במסווה רוחני.
משווקים כאן רוחניות במסווה רוחני...
והפרסום הזה הוא בדיוק "דרכיה דרכי נועם" מזמין "לטעום" מזמין "לחגוג" מזמין להתקרב.... מיוחד!
לגבי הפרסום על "מכות" קראיטב מבריק מאד!!!!... אבל קצת צורם....
אני אנסה להסביר למה:
פרסום טוב למוצר אמור לענות על "צורך" של קהל היעד,
אם "מפצחים" את הצורך של הצרכנים מול המוצר הזה: "תורה"
נציג את זה בשאלה "למה שאנשים ירצו ללמוד תורה?"
אני אציג כמה דוגמאות שיכולות להיות תשובה לשאלה שה"צרכן" שואל : "למה לי בכלל ללמוד תורה?"
ומודעה טובה אמורה לענות לצרכן לפחות על אחת מהן ובטח לא "לסתור" אותן....
- תחושת עונג - המודעות של שבועות עונות מצוין! על הצורך הזה!!!
- השכר שתקבל ע"כ.
- תחושת חיבור - המודעות של שבועות עונות גם על הצורך הזה.
- ידיעת הלכה
- החזקה שבהן היא: "שווה לך! התורה עושה אותך טוב יותר / מעודן יותר / אנושי יותר"
אגרוף /"נראה אותך גבר" עם לימוד תורה, זה מעביר מסר סמוי...
שהתשובה הנ"ל (האחרונה שהוצגה) לא נכונה....
אז הפרסום צריך לפחות לתת תשובה אחרת לשאלה הזו....
אולי זה מעביר את תחושת החיבור? אני אישה... אז לא יודעת.... אבל מהכרותי הקטנה את העולם הזה נראה לי שגם גברים (אם הם מעט מעודנים) לא מרגישים "חיבור" בהזמנה למכות....
בהצלחה