כללי שיתוף ודיון | מודעות לעידוד הצטרפות לדף היומי

האם המטרה מקדשת את האמצעים ומותר לעודד לימוד גמ' על ידי פנייה שייתכון ומוזילה את לימוד התורה?

  • כן (נמק בתגובה)

  • לא (נמק בתגובה)


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
המבצע:
פרסומתא

קהל היעד:
אנשים עובדים, שלא בהכרח רוצים להצטרף לדף היומי, חושבים שזה קשה מדי וכו'

מדיה:
וואטסאפ, פייסבוק ושאר התפוצות.

המודעות שהופצו (למסכת מכות ולמסכת שבועות)

מטרת הדיון: לברר האם המטרה מקדשת את האמצעים
שבועות סדרה-01.jpg
שבועות סדרה-02.jpg
שבועות סדרה-03.jpg
שבועות סדרה-04.jpg
WhatsApp Image 2017-11-03 at 12.51.42.jpeg
WhatsApp Image 2017-11-05 at 09.16.18 (1).jpeg
WhatsApp Image 2017-11-05 at 09.16.18.jpeg
WhatsApp Image 2017-11-06 at 09.31.54 (1).jpeg
WhatsApp Image 2017-11-06 at 09.31.54.jpeg
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כן, חלל עליו שבת אחת ואל יחלל שבתות הרבה. וצ"ע.
 

כתב ומכתב

משתמש מקצוען
לענ"ד אפשר להשתמש עם מודעות אלו אצל מי שאינם קרובים ליהדות וזה לא יוצר אצלם זילות, כי פשוט עדיין אין להם ערך רב לתורה.
צא ולמד מהמודעות המקוריות של בעלזא לקביעת עתים ולדף היומי (ואולי מישהו יוכל להשיג דוגמאות ולהעלות לכאן). לא צריך לשׁחוק דברים טובים ולא לשׂחוק עליהם.
 

בתשבע7

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפרסום על "שבועות" לדעתי מעודן וממתק את הלימוד ,אהבתי!
הפרסום על "מכות" מאד אגרסיבי, ולא מחבר ללימוד התורה הקדושה אולי אני טועה לגבי קהל היעד...
לי זה צורםםם
 

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
הקרייאטיב שלכם משופשף כמו שצריך...
המודעה הראשונה של שבועות מקסימה! מתאימה מאד ויכולה להתאים אפילו לסגנונות מעודנים יותר
שאר המודעות קצת דקרו לי, מדי נועזות
 

דאבל אימפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אמנם סימנתי "לא" בסקר אבל חלק מהסקיצות כאן בהחלט מתאימות לקהל היעד ולא מזלזלות כלל. המושג "לחטוף מכות" מאד יכול לתפוס את העין של מי שאינו לומד תורה היום אבל בא מרקע ישיבתי וכפילות הלשון תעלה לו חיוך ואולי תחבר אותו.
 

יפה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
רק ממש ממש לציבור הכללי.
לדעתי מוזיל מאוד את הערך של לימוד התורה....

בכל מקרה,
אם תורידו את האגרוף הזה
זה לא ימשוך מיד לצד האגרסיבי.....

(המודעה הראשונה בסדר. לדעתי)
 

אסתרוביץ

משתמש רשום
עיצוב גרפי
כשחברת פרסום תשתמש במושג רוחני כדי לשווק סוג חדש של יוגורט זה יצרום לכולנו ,
זה די צורם
וגם לקרב רחוקים, יש מספיק דרכים וצורות לקרב עם כיוון של דרכיה דרכי נועם...
 

למען דעת

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לדעתי המלל בסדר, אבל הויזואל ממש לא...
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אופס...
הזכויות שמורות והרעיון שלי - - -
במוצאי שבועות לפני כמה שנים התחילו מסכת נדרים ולהלן פרסום שעיצבתי עבור בעלזא,צפה בקובץ המצורף 304299 -
לא נתקלתי.
אבל מגניב.
הקהל יעד שונה וגם השפה.
בכל אופן לא העתקתי.
גרייט מינד טינק אלייק וכו
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
כן, בהחלט.
אז ככה:
הפרסומים על שבועות מעודנים, ומשכים ללמוד למי שצריך רק עוד דחיפה קטנה.

כשחברת פרסום תשתמש במושג רוחני כדי לשווק סוג חדש של יוגורט זה יצרום לכולנו ,
זה די צורם
וגם לקרב רחוקים, יש מספיק דרכים וצורות לקרב עם כיוון של דרכיה דרכי נועם...

לא משווקים כאן יוגורט במסווה רוחני.
משווקים כאן רוחניות במסווה רוחני... והפרסום הזה הוא בדיוק "דרכיה דרכי נועם" מזמין "לטעום" מזמין "לחגוג" מזמין להתקרב.... מיוחד!

לגבי הפרסום על "מכות" קראיטב מבריק מאד!!!!... אבל קצת צורם....

אני אנסה להסביר למה:
פרסום טוב למוצר אמור לענות על "צורך" של קהל היעד,

אם "מפצחים" את הצורך של הצרכנים מול המוצר הזה: "תורה"
נציג את זה בשאלה "למה שאנשים ירצו ללמוד תורה?"

אני אציג כמה דוגמאות שיכולות להיות תשובה לשאלה שה"צרכן" שואל : "למה לי בכלל ללמוד תורה?"
ומודעה טובה אמורה לענות לצרכן לפחות על אחת מהן ובטח לא "לסתור" אותן....

- תחושת עונג - המודעות של שבועות עונות מצוין! על הצורך הזה!!!

- השכר שתקבל ע"כ.
- תחושת חיבור - המודעות של שבועות עונות גם על הצורך הזה.
- ידיעת הלכה
- החזקה שבהן היא: "שווה לך! התורה עושה אותך טוב יותר / מעודן יותר / אנושי יותר"

אגרוף /"נראה אותך גבר" עם לימוד תורה, זה מעביר מסר סמוי...
שהתשובה הנ"ל (האחרונה שהוצגה) לא נכונה....
אז הפרסום צריך לפחות לתת תשובה אחרת לשאלה הזו....
אולי זה מעביר את תחושת החיבור? אני אישה... אז לא יודעת.... אבל מהכרותי הקטנה את העולם הזה נראה לי שגם גברים (אם הם מעט מעודנים) לא מרגישים "חיבור" בהזמנה למכות....

בהצלחה :)
 

itzuvim

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שופט/ת באתגר דריבל
למרות שהצבעתי נגד, כי המטרה לא מקדשת את האמצעים (בל נשכח, לא כל לומדים דף היומי קופירייטרים). ובכל זאת לא הייתי מסוגל להימנע מ"אהבתי", בגדול!
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
לענ"ד אפשר להשתמש עם מודעות אלו אצל מי שאינם קרובים ליהדות וזה לא יוצר אצלם זילות, כי פשוט עדיין אין להם ערך רב לתורה.
צא ולמד מהמודעות המקוריות של בעלזא לקביעת עתים ולדף היומי (ואולי מישהו יוכל להשיג דוגמאות ולהעלות לכאן). לא צריך לשׁחוק דברים טובים ולא לשׂחוק עליהם.

אני חושב שדווקא הפוך. קהל רחוק, קודם כל בכלל לא יבין את המסר.
שנית גם אם יבין הוא לא יוכל לעכל איך לימוד תורה
שהוא דבר כ"כ רציני משתלב עם הומר עוקצני...
לעומת זאת:
אני חושב שדווקא לקהל היעד של בוגרי הישיבות זה מאוד מתאים.
יש בזה משהו מאד יהודי שגם ההומור שלנו הוא סביב החיים היהודיים שלנו
שחלק מרכזי בהם הוא לימוד התורה.
אנחנו לומדים תורה מרגישים תורה וגם... צוחקים תורה (וח"ו לא מהתורה).
וכ"ש כאשר זה בא לקדם לימוד תורה.
יש בזה משהו שלם וחי. ומי שבא מבחוץ לא יבין...

גילוי נאות: לא זכיתי להיות חלק בפרוייקט הזה והכל פה זה איציק, אפילו העיצוב המעולה.
כך שאני אומר את מה שאני מרגיש רק כצופה מן הצד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה