בקשת תפילה שיר השירים לרפואת יעקב בן גיטל-מפצועי קרלין שמצבו הדרדר היום!!

ברוך הוא

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מה נשמע? מחכים לבשורות טובות.

מצבו עדיין קשה מאוד אך יציב
חל שיפור קטנטן מאז יום שישי
עדיין מורדם ומונשם
תודה לכל המתפללים והדואגים המשיכו להתפלל!!!
יעקב בן גיטל לרפואה שלמה ומהירה!
 

שימו פס-טה

משתמש פעיל
משפחתו של ר' יענקי פרלמן - הפצוע הקשה מהאירוע בגבעת זאב הגיעו ללשכתו של מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין, כדי להודות לו על הטיפול האינטנסיבי המסור שהוא מקבל ביחידה לטיפול נמרץ.

יענקי, בן 23 הגיע בליל חג השבועות במצב אנוש עם פגיעה קשה בראש, בפנים, ברגליים ובמקומות נוספים והיה מועמד לקריטת רגל.

הרופאים נאבקו על חייו של יענקי והצליחו לייצב את מצבו מבלי לכרות את רגלו. הוא עבר ניתוח ראש חרום ופעולות מצילות חיים נוספות.

בימים האחרונים חל שיפור במצבו והוא החל להגיב לסביבתו ולבצע פקודות ולתקשר עם משפחתו באמצעות העיניים.

ההתקדמות שלו ניסית לגמרי והרופאים מקווים להמשך החלמ ו המהירה.

הנס של יענקי החל כבר במקום האסון. כבר בשטח הוא סומן כמת שיש להעבירו לאבו כביר ורק תושתייתו של גבאי של האדמו"ר שביקש לבצע בו החייאה חוזרת החזירה לו דופק והצילה את חייו.

כשהגיע לשערי צדק הרופאים החליטו להיאבק על חייו למרות שהסיכויים היו ניראים קלושים למדי.

בני משפחתו ובהם אשתו שתחי' הוריו וגיסו סובבים אותו ועוקבים בתדהמה אחר כל התפתחות בהחלמתו הפלאית. אתמול הוא סחט דמעות מכל הסובבים כשהרופאים הפחיתו זמנית את ההרדמה והוא החל להזיז את ידיו ורגליו בהתאם לבקשת הסובבים, מה שמעיד שהוא שומע ומתקשר ומבין את הנעשה עימו.

אמש ביקר אותו חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר ולבקשת אשתו "תפתח את העין" הוא ביצע את הפעולה כאות וסימן שהוא מקבל את הביקור של האורח.

בכל תפוצות ישראל נערכים תפילות להחלמתו של *יעקב בן גיטל* לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

לפני שעה קלה כמאמור הגיעו אביו ובני משפחתו בליווי של יו"ר אגודת סעד ומרפא *הרב מוטי פריד* ללשכתו של פרופ' מרין כדי להודות לו ולאנשי הצוות את הטיפול המסור שהצילה את חיי בנם.

*"ליבי עימכם וכולנו מתפללים להחלמתו. אנו נשמח לחגוג עימכם ביחד את מסיבת ההודאה על החלמתו בעזרת השם. נקווה להיות שליחים טובים"*, אמר פרופ' מרין.
 
פרק קכב:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית ד' נֵלֵךְ: ב) עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם: ג) יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו: ד) שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם ד': ה) כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד: ו) שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ: ז) יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ: ח) לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ: ט) לְמַעַן בֵּית ד' אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה