מידע שימושי שיפורים בתח"צ במודיעין עילית

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
שאלה ששאל אותי מישהו..
למה ברשימת הקוים והתחנות שיש בתחנות אין גם את מספר התחנות ורק שמות של רחובות.
וכן מדוע לא מפיצים ביחד עם המסלולים גם מפה של המסלול? לאנשים שיש להם חוש ההתמצאות ומנסים להבין את מסלול הקו קשה להבין לפי שמות של רחובות.
 

סקרנית...

משתמש צעיר
אולי בשביל זה מקלב הוא סגן שרת התחבורה לא?
(אגב, יש מקומות שיש גם מפה. ומספר התחנות קיים בטלפון ליודעים ....)
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
אולי בשביל זה מקלב הוא סגן שרת התחבורה לא?
(אגב, יש מקומות שיש גם מפה. ומספר התחנות קיים בטלפון ליודעים ....)
אני מתכוין מפה עם הדגשה על כל מסלול הקו ולא רק תמונה של מפה ונקודות ציון של תחנות.

לגבי שבטלפון אפשר לדעת מספר תחנה, גם את המסלול אפשר לדעת דרך הטלפון.
 

טרי

משתמש פעיל
שאלה ששאל אותי מישהו..
למה ברשימת הקוים והתחנות שיש בתחנות אין גם את מספר התחנות ורק שמות של רחובות.
וכן מדוע לא מפיצים ביחד עם המסלולים גם מפה של המסלול? לאנשים שיש להם חוש ההתמצאות ומנסים להבין את מסלול הקו קשה להבין לפי שמות של רחובות.
כאן יש אפשרות לראות את המפה של המסלול
 

יעלישקה

משתמש מקצוען

. net

משתמש צעיר
אוקי
הקישור כולל @
אני כותבת שוב אך מחליפה את @ ב #,לכן לפני שאת לוחצת על Enter ,החליפי את ה # ב @.
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
שאלה ששאל אותי מישהו..
למה ברשימת הקוים והתחנות שיש בתחנות אין גם את מספר התחנות ורק שמות של רחובות.
וכן מדוע לא מפיצים ביחד עם המסלולים גם מפה של המסלול? לאנשים שיש להם חוש ההתמצאות ומנסים להבין את מסלול הקו קשה להבין לפי שמות של רחובות.
שיטת הסימון לפי מפה הייתה בעבר בתחנות, היא הייתה די מבלבלת עם כל הצבעים של האוטובוסים, מה גם בגלל גודל המפה, לא כתבו בה רחובות קטנים אלא רק נקודות ציון מרכזיות.
השאלה למה לא גם וגם. אבל מה הקשר למלא מספרי תחנות של כל התחנות במסלול? למי זה נצרך.

אגב, שיפור נוסף חשוב שחסר: מספרי הקווים בראש התורן מעל התחנה עושים לא טוב לצווארים שלנו, יש מקומות שהוסיפו לוחיות ריבועיות בגובה העיניים אבל לרוב זה לא קיים.
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
נקודה למחשבה למי שרוצה איסוף של הקווים ההם מהעיר-
כתושבת ברכפלד, אחוז גבוה של וי 304 ו 209 לא עוצרים בתחנות האחרונות.

למה יגרע חלקנו?
ולמה תמיד נאות הפסגה יעלו ראשונים?
כשנוסעים מהמסוף, זה הוגן לכולם. מי שבא בזמן-עולה

וזה לא כמו בקווים הבינעירוניים הרגילים מכיון שהם אוספים כל קו באזור שלו
 

רפ

משתמש סופר מקצוען
נקודה למחשבה למי שרוצה איסוף של הקווים ההם מהעיר-
כתושבת ברכפלד, אחוז גבוה של וי 304 ו 209 לא עוצרים בתחנות האחרונות.

למה יגרע חלקנו?
ולמה תמיד נאות הפסגה יעלו ראשונים?
כשנוסעים מהמסוף, זה הוגן לכולם. מי שבא בזמן-עולה

וזה לא כמו בקווים הבינעירוניים הרגילים מכיון שהם אוספים כל קו באזור שלו
כתושבת נאות הפסגה אני לא מרגישה שזו "פרוטקציה" לתושבי נאות הפסגה, פשוט יש הגיון מסוים בכך שברכפלד אחרונה כי היא הכי סמוכה ליציאה מהעיר.
אם יצאו מהמסוף שוב זה לא יהיה הוגן כי התושבים בשכונות המזרחיות יצטרכו לעשות דרך ארוכה עד לשם, בשונה מתושבי ברכפלד שגרים הרבה יותר קרוב ובמקרה הגרוע הולכים ברגל.
בכל מקרה, אלו שלא אכפת להם לעשות דרך ארוכה תמיד יכולים לנסוע לתחנה הראשונה בנאות הפסגה ולעלות שם.
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתושבת נאות הפסגה אני לא מרגישה שזו "פרוטקציה" לתושבי נאות הפסגה, פשוט יש הגיון מסוים בכך שברכפלד אחרונה כי היא הכי סמוכה ליציאה מהעיר.
אם יצאו מהמסוף שוב זה לא יהיה הוגן כי התושבים בשכונות המזרחיות יצטרכו לעשות דרך ארוכה עד לשם, בשונה מתושבי ברכפלד שגרים הרבה יותר קרוב ובמקרה הגרוע הולכים ברגל.
בכל מקרה, אלו שלא אכפת להם לעשות דרך ארוכה תמיד יכולים לנסוע לתחנה הראשונה בנאות הפסגה ולעלות שם.
אף אחד לא אמר שזו פרוטקציה, ומבחינת הגיון זה באמת מסלול הגיוני, אבל זו המציאות שהאוטובוסים לא עוצרים כאן.
ולא כל תושבי ברכפלד גרים מרחק הליכה מהמסוף. ממש לא

וכמו שאלו שאכפת להם יכולים לנסוע לתחנה ראשונה בנאות הפסגה, אז אלו מנאות הפסגה שצריכים קו מאלו שיוצא מהמסוף יכולים לנסוע למסוף.
לא רואה מה ההבדל

מה גם שכבר קרה לנו שנסענו בזמן עומס לתחנה ראשונה בנאות הפסגה, אבל כל ברכפלד עשתה את זה. מה שקרה זה שלא היה מקום. אז גם נסענו לשם וגם לא עלינו לאוטובוס. כך שזה לא פתרון מעשי. בטח לא בזמני לחץ. במסוף זה שונה כי כולם צריכים להגיע לשם.
זו לא שכונה אחת שתיסחב ובסוף תמצא את עצמה ללא מקום בכל מקרה. ואם האוטובוס מתמלא שם אז יביאו עוד אחד כשם שעושים בקווים אחרים שם, מה שלא עושים ב 304, 209.

ובלי קשר לכל זה יש בהחלט רווח גדול בזה שאוטובוס מתמלא ויוצא מיד בלי סיבוב בעיר.

ואם בענין אלו שגרים קרוב למסוף, אז כמו שנאות הפסגה מרויחים בקווים מסויימים, ירוויחו אלו באחרים.
 
נערך לאחרונה ב:

רפ

משתמש סופר מקצוען
אף אחד לא אמר שזו פרוטקציה, ומבחינת הגיון זה באמת מסלול הגיוני, אבל זו המציאות שהאוטובוסים לא עוצרים כאן.
ולא כל תושבי ברכפלד גרים מרחק הליכה מהמסוף. ממש לא

וכמו שאלו שאכפת להם יכולים לנסוע לתחנה ראשונה בנאות הפסגה, אז אלו מנאות הפסגה שצריכים קו מאלו שיוצא מהמסוף יכולים לנסוע למסוף.
לא רואה מה ההבדל

מה גם שכבר קרה לנו שנסענו בזמן עומס לתחנה ראשונה בנאות הפסגה, אבל כל ברכפלד עשתה את זה. מה שקרה זה שלא היה מקום. אז גם נסענו לשם וגם לא עלינו לאוטובוס. כך שזה לא פתרון מעשי. בטח לא בזמני לחץ. במסוף זה שונה כי כולם צריכים להגיע לשם.
זו לא שכונה אחת שתיסחב ובסוף תמצא את עצמה ללא מקום בכל מקרה. ואם האוטובוס מתמלא שם אז יביאו עוד אחד כשם שעושים בקווים אחרים שם, מה שלא עושים ב 304, 209.

ובלי קשר לכל זה יש בהחלט רווח גדול בזה שאוטובוס מתמלא ויוצא מיד בלי סיבוב בעיר.

ואם בענין אלו שגרים קרוב למסוף, אז כמו שנאות הפסגה מרויחים בקווים מסויימים, ירוויחו אלו באחרים.
אם מחפשים פתרון אובייקטיבי לבעיית הקווים שלא עוצרים, זה לא יעזור לשנות מסלול של קווים אחרים שיתחילו בברכפלד, כן? כי מה שיקרה אז, חלק מהקווים לא יעצרו בברכפלד וחלקם לא יעצרו בשכונות אחרות שיהיו האחרונות במסלול.
יציאה מהמסוף היא אכן פתרון אבל גם לו יש חיסרון - יש צורך באוטובוס נוסף עד המסוף.
לדעתי הפתרון היותר אידיאלי הוא פשוט לתגבר את הקווים העמוסים, או להוציא 209א מנאות הפסגה ו209ב מברכפלד וכו'.

וסתם פתאום ראיתי -
כשנוסעים מהמסוף, זה הוגן לכולם. מי שבא בזמן-עולה
:) :) :)
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
אם מחפשים פתרון אובייקטיבי לבעיית הקווים שלא עוצרים, זה לא יעזור לשנות מסלול של קווים אחרים שיתחילו בברכפלד, כן? כי מה שיקרה אז, חלק מהקווים לא יעצרו בברכפלד וחלקם לא יעצרו בשכונות אחרות שיהיו האחרונות במסלול.
יציאה מהמסוף היא אכן פתרון אבל גם לו יש חיסרון - יש צורך באוטובוס נוסף עד המסוף.
לדעתי הפתרון היותר אידיאלי הוא פשוט לתגבר את הקווים העמוסים, או להוציא 209א מנאות הפסגה ו209ב מברכפלד וכו'.

וסתם פתאום ראיתי -

:) :) :)
אף אחד לא דיבר על שינוי מסלולים כדי שקווין יתחילו בברכפלד.
לא ברור לי מאיפה נשאבו הדברים האלו מתוך דבריי

יציאה מהמסוף היא לא שינוי מסלולי קווים
אלו קווים חדשים ולא שינוי.
וכמו שיש קווים אחרים שיוצאים מהמסוף, אז יש גם את אלו

תחנה מרכזית בעיר העתיד החרדית :p
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מתנצלת.
כך השתמע לי מהמשפט הזה,

אבל כנראה טעיתי.
דברתי על קווים חדשים, לא הקווים הישנים.
אז זה לא לשנות מסלול קיים
זה פשוט להוציא אוטובוס מתחנה מרכזית.
 

(: Rachel

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
יש הגיון נוסף בזה שקו 15 יוצא מהמסוף ולא עושה סיבוב בעיר,
כמי שנצרכת רבות לשרותי רכבת ישראל, כשהאוטובוס יוצא מהמסוף אתה יודע פחות או יותר מתי תגיע לרכבת,
מה שאם ,הוא יעשה סיבוב בעיר, פחות צפוי מתי האוטובוס יצא מהעיר, ומתי יגיע לרכבת ,
ועדיף ללכת למסוף, ולתכנן את שעת היציאה מהבית בהתאם למרחק הבית מהמסוף -מאשר לפספס רכבת....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה