המודעה הזאת של חנות באשדוד שנפתחה לפני החגים
מוכרת מדפי זכוכית ההתמקדות היתה במוצר הרווחי מדפים לנרות שבת,
כעת הלקוח רוצה לפרסם עם התמקדות בשבת שהצילה ואנשים ממשיכים להתחזק לזכות ולמען,
שאלתי כעת
1. האם השילוב נכון ומתאים?
2. האם יש למישהי מכאן רעיון למשפט חזק שישתלב עם האסטרטגיה הקיימת
ולא ידרש שינוי מהותי במודעה?
תודה
מוכרת מדפי זכוכית ההתמקדות היתה במוצר הרווחי מדפים לנרות שבת,
כעת הלקוח רוצה לפרסם עם התמקדות בשבת שהצילה ואנשים ממשיכים להתחזק לזכות ולמען,
שאלתי כעת
1. האם השילוב נכון ומתאים?
2. האם יש למישהי מכאן רעיון למשפט חזק שישתלב עם האסטרטגיה הקיימת
ולא ידרש שינוי מהותי במודעה?
תודה