דרוש מידע שביתות עכשיו

מצב
הנושא נעול.

בכיוון הנכון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אומרים שכל המוסדות הציבוריים, כולל קניונים (נראה אותם, ערב פסח..), בנקים (כנ"ל, מהכיוון השני..), השלטון המקומי והאזורי, נתב"ג, קופ"ח ובתי חולים
חוץ מתחבורה ציבורית.
 

פרחוני

משתמש מקצוען
׳ערוץ 12׳: תמונת מצב - שביתה כללית של כל המשק: ״הקניונים יסגרו, המפעלים יסגרו, המדינה משותקת״. גם השלטון המקומי הצטרף לשביתה. מערכת החינוך והתחבורה הציבורית לא ישבתו.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אחרי פיטוריו של שר הביטחון גלנט אמש (ראשון), ההסתדרות הודיעה על הצטרפות למחאה ופתיחה בשביתת ענק ברחבי המשק.




לעת עתה התחבורה הציבורית צפויה לפעול כרגיל, אך בנתב"ג ייעצרו כלל ההמראות מישראל לחו"ל.
לצד זאת, גם בהסתדרות הרפואית הודיעו כי החליטו על השבת כללית של מערכת הבריאות.
בנוסף, גם חלק מרשתות האופנה הגדולות ייסגרו וחלקים נרחבים בקניונים לא יפעלו למרות חג הפסח הקרב.
יו"ר ההסתדרות בר דוד אמר: "לאן אנחנו מובילים את מדינת ישראל האהובה שלנו, לתהום? לפני התהום אנחנו עוצרים את הירידה.
אני איש של שלום, של משאים ומתנים. אני נגד מלחמות ויודע לסגור מאחורי הקלעים הרבה מאוד דברים. חשבתי שגם פה נצליח מבלי שנגיע לרגעים האלה. ב-12 השבועות האחרונים עשיתי את כל מה שאני יכול כדי לעצור את זה. לתווך, להרגיע את הרוחות. זה לא מספיק.
יש גבול עד כמה אתה יכול לעמוד מנגד ולראות שאי אפשר שהדברים לא נעצרים ומתקדמים. לא רציתי שנגיע לעימות הזה - ניסיתי ככל יכולתי להימנע משביתה ומהשבתה אבל אי אפשר להישאר מול הקיטוב הזה, מול השיסוי הזה שקורע את המדינה מבפנים. אנחנו ניצבים היום בפני רגעים היסטוריים ושביתה היסטורית שהמעסיקם והעובדים משלבים ידיים יחד."
ל'כיכר השבת' נודע כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לוחץ על נתניהו לקבל החלטה לעצור את החקיקה ולמנוע מלחמת אחים, וזה בשל ההפגנות הסוערות ברחבי הארץ.
כאמור, בהודעות הרשמיות של המפלגות הן לא מביעות עמדה אלא מבהירות כי יקבלו כל החלטה של ראש הממשלה.
בינתיים, גם בכירים בליכוד קוראי לחשוב פעמיים לפני המשך קידום החקיקה ומסבירים כי הממשלה נכשלה בהסברה ובדרך. גורמים במפלגת השלטון העריכו לפנות בוקר כי נתניהו צפוי להכריז על עצירת החקיקה.
שר התפוצות, עמיחי שיקלי, אמר הלילה: "שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי: "צריך להודות, ביושר - טעינו בניווט! זה קורה גם לנווטים המנוסים והטובים ביותר.
"טעינו, לא בזיהוי הצורך הבוער ברפורמה, היא חיונית מאי פעם, אלא באופן ביצועה. אני מציע להיענות לקריאתו של בני גנץ שנראה שמגיעה מכוונה כנה ונקייה, לשרטט מפת דרכים מחודשת להמשך החקיקה, להציג אותה לציבור ולקבוע מראש כללי משחק שיביאו לידי ביטוי ברור את הכרעת העם שיצא לבחירות בפעם החמישית.
"איפה שאפשר להשיג הסכמה רחבה יותר נעשה זאת, ואיפה שלא - נכריע. אם אנחנו מאמינים ביכולת להוביל את המדינה חובה עלינו לשים מוזיקה מעט יותר רגועה ולהאט".
שיקלי הבהיר: "אני מקבל לחלוטין את הכרעת סיעת הליכוד שאני חלק ממנה. אני סומך על שיקול דעתו של רה״מ וחושב שהמתווה המרוכך שהצגנו הוגן ומאוזן, אבל האירוע שהתפתח כאן נוגע פחות לתוכנה של הרפורמה ויותר לאווירה הציבורית שנוצרה".
שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר: "שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "שילמנו מחיר כבד על כישלון ההסברה. הרפורמה במערכת המשפט היא נחוצה וחיונית, אבל כשהבית בוער, לא שואלים מי צודק אלא שופכים מים ומצילים את יושביו. אם ראש הממשלה יחליט לעצור החקיקה כדי למנוע את הקרע שנוצר בעם, אנחנו חייבים לתמוך בעמדתו".
 

כח הרצון

משתמש מקצוען
יולן כהן: מהשעה 12:00: קניוני ביג צפויים להיסגר היום עקב השביתה הכללית
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  28  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה