שאלת הבידול- מי צודק?

spetz

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אני ממתגת כעת מכון לטיפולים רגשיים
מתוצאות הניתוח וכתיבת הבריף עולה כי הוא מתמחה במיוחד בתחום מסוים שאין לו כ"כ מענה נרחב בציבור החרדי,
הקטע הוא שהלקוח טוען שבתחום הזה הוא מוכר וידוע ולא צריך בו עוד הפרסום,
אלא הוא רוצה שנמתג אותו כמכון שמתמחה בטיפול במגוון בעיות בתחום הטיפול, שכרגע הוא לא כ"כ מוכר כמי שמטפל גם בהם.

מה אומרים המומחים?
האם יהיה נכון לא להתיחס במיתוג למה שבעיקר מאפין אותו?
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
לא מדובר כאן רק על מיתוג, אלא גם במטרה השיווקית/פרסומית/מיתוגית. ואת המטרה הלקוח יקבע.
יתכן שצריך במצב כזה להתחכם טיפונת, להתבסס על הקיים, להגדיר את הדברים בצורה אחרת, שונה.
אבל בעיקרון אם זו המטרה, הוא צודק.
 

spetz

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
תשובה ככה במיידי, מהמומחית, לא דמיינתי...

את יכולה לכוון אותי מה זה נקרא להתחכם טיפונת?
איפה להגדיר את הדברים מחדש?
מה , בסלוגן קצרצ'יק להכניס את כל זה?
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צריך יותר פרטים בשביל זה...
יכול להיות כמובן שאין מקום להתחכמויות.

לגבי הסלוגן, החשיבות שלו אולי 5-10 אחוז מכל המיתוג כולו. יש לך לוגו, ערכי מותג, התנהגות מותג, שפה פרסומית, מסר עיקרי. אז הסלוגן לא יהיה מושלם מכל הבחינות? נגיד - הוא לא יתבסס על הקיים? יבואו האחרים וישלימו זאת.
 

המפצח

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
חסרים פרטים כדי להבין מהו התחום שבו יש ללקוח שלך עדיפות.

אבל ככלל - זה די ברור שגם במקרה הזה הלקוח תמיד צודק...

ייתכן שבקמפיינים שלו אפשר יהיה -אם הלקוח ירצה - לשלב גם את התחום הזה אבל אם זו מטרת המיתוג של הלקוח אז הוא צודק.

הרבה פעמים אנחנו נתקלים - גם בפלנינג וגם בקריאייטיב - בלקוחות ש"לא יודעים מה טוב להם'' אבל כאן ללקוח שלך יש טענה טובה שהוא רוצה להיות ממותג בתחום שהוא לא מספיק מוכר לקהל היעד כפעיל גם בו.
 

spetz

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
כרגע המיתוג הוא יחסית בסיסי,
ובפועל הוא צריך כרגע רק לוגו ונירת
עוד לא בקטע של קמפיינים ושפות פרסומיות,
עדיין הסלוגן הוא רק 5-10% מכל העסק?

ותודה המפצח,
הגדרת לי את הבעיה והפתרון בפשטות
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
כן.
התנהגות המותג, ערכים, אישיות. זה העיקר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה