אני ממתגת כעת מכון לטיפולים רגשיים
מתוצאות הניתוח וכתיבת הבריף עולה כי הוא מתמחה במיוחד בתחום מסוים שאין לו כ"כ מענה נרחב בציבור החרדי,
הקטע הוא שהלקוח טוען שבתחום הזה הוא מוכר וידוע ולא צריך בו עוד הפרסום,
אלא הוא רוצה שנמתג אותו כמכון שמתמחה בטיפול במגוון בעיות בתחום הטיפול, שכרגע הוא לא כ"כ מוכר כמי שמטפל גם בהם.
מה אומרים המומחים?
האם יהיה נכון לא להתיחס במיתוג למה שבעיקר מאפין אותו?
מתוצאות הניתוח וכתיבת הבריף עולה כי הוא מתמחה במיוחד בתחום מסוים שאין לו כ"כ מענה נרחב בציבור החרדי,
הקטע הוא שהלקוח טוען שבתחום הזה הוא מוכר וידוע ולא צריך בו עוד הפרסום,
אלא הוא רוצה שנמתג אותו כמכון שמתמחה בטיפול במגוון בעיות בתחום הטיפול, שכרגע הוא לא כ"כ מוכר כמי שמטפל גם בהם.
מה אומרים המומחים?
האם יהיה נכון לא להתיחס במיתוג למה שבעיקר מאפין אותו?