אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מזה טראק 17?
כמדומני שאין לי אפשרות להוסיף על הסכסוך כי הנציגה פתחה אותו...
יש אפשרות אחרת להוסיף על סכסוך קיים?
ניתן לערוך את הטענות שלכם, ולהוסיף ראיות, גם אם הנציגה פתחה את הסכסוך.
@הכלבויניק
שאלה אחרונה בלי נדר על החבילה הזאת ז"ל
במקרה והמוכר לא מגיב על הסכסוך- אפשר לומר "קדיש" על הכסף?
או שעלי מחזירים?
אם המוכר לא מגיב תוך 4 ימים כמדומני שהכסף חוזר אוטומטית
זה לא אוטומטית, הסכסוך עובר לשיפוט, והשופטים בודקים את פרטי המקרה והראיות, ומחליטים אם לזכות אתכם או לאו, ללא קשר לתגובת המוכר.
 

אם פי 3

משתמש מקצוען
זה לא אוטומטית, הסכסוך עובר לשיפוט, והשופטים בודקים את פרטי המקרה והראיות, ומחליטים אם לזכות אתכם או לאו, ללא קשר לתגובת המוכר.
1628451648579.png
 

יוסף חיים כהן

משתמש צעיר
שלום לכם
הזמנתי טאבלט מאלי אקספרס וזה עלה לי מאוד יקר (400) טאבלט טוב.
הוא כבר חודש לא הגיע למרות שהיה צריך להגיע, וגם לא קיבלנו עליו עדכונים, יש לי מס' שאלות
א. איך יודעים מה מס' החבילה
ב. איך פותחים סכסוך והאם כדאי לפתוח
ג. האם יתכן שזה לא עבר במכס?
תודה רבה רבה על כל התשובות.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
שלום לכם
הזמנתי טאבלט מאלי אקספרס וזה עלה לי מאוד יקר (400) טאבלט טוב.
הוא כבר חודש לא הגיע למרות שהיה צריך להגיע, וגם לא קיבלנו עליו עדכונים, יש לי מס' שאלות
א. איך יודעים מה מס' החבילה
ב. איך פותחים סכסוך והאם כדאי לפתוח
ג. האם יתכן שזה לא עבר במכס?
תודה רבה רבה על כל התשובות.
כנס לאיזור האישי>הזמנות> פרטי הזמנה ותבדוק מה המס' מעקב

צילום מסך 2021-08-09 151545.jpg

כאן פותחים סכסוך:
צילום מסך 2021-08-09 151826.jpg
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
תודה רבה רבה
תוכל לומר לי מה קורה עם החבילה?
צפה בקובץ המצורף 945068


אני לא כל כך מבין
תודה רבה
נראה שהחב' הגיעה לישראל ונתקעה במכס או משהו אחר..
תנסה לבדוק כאן וכאן ותעדכן מה כתוב.. לפעמים זיפי לא מתרגם כל כך ברור..
תנסה גם לבדוק את הסטטוס במכס.
 

הכל תפילות

משתמש פעיל
מסספר הזמנות בעלי שחוברו למשלוח משולב נעלמו במודיעין כתבתי לדואר ישראל והם השיבו לי שלא מוצאים את זה וזה באחריות השולח
הבעיה שאני לא מליחה למצוא נציג אנושי בעלי
יש למישהו מושג איך לעשות את זה?
 

עמליה 098

משתמש מקצוען
האם חשוב, ואם כן- למה- להשאיר למוכר משוב מעבר לציון הכוכבים.
אין לי בעיה להיות נחמדה.
כמו שאני נעזרת בהמלצות ודיס של קונים אחרים
אבל מענין האם זה משמעותי.

כמו"כ האם זה נכון שאם לא מאשרים שהחבילה ההגיעה המוכר לא יקבל את כספו?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
האם חשוב, ואם כן- למה- להשאיר למוכר משוב מעבר לציון הכוכבים.
אין לי בעיה להיות נחמדה.
כמו שאני נעזרת בהמלצות ודיס של קונים אחרים
אבל מענין האם זה משמעותי.
זה מוסיף לכם נקודות בפרופיל שלכם,
רשמית, ככל שהפרופיל שלכם עולה - יש מבצעים מיוחדים שרק אתם תוכלו לקבל,
בפועל לא ראיתי הבדל בין משתמש חדש ליהלום...

זה גם מאפשר למוכרים לצפות בפידבק שנתתם בעבר,
ולהחליט אם אתם לקוחות טובים,
יש מוכרים שלא ישלחו ללקוחות שלא מפדבקים, ויבטלו את ההזמנה.
כמו"כ האם זה נכון שאם לא מאשרים שהחבילה ההגיעה המוכר לא יקבל את כספו?
המוכר מקבל את כספו רק לאחר 15 יום מ: אישורכם על קבלת החבילה / מזיהוי אוטומטי שהחבילה נמסרה ליעדה / מסיום זמן ההגנה - המוקדם מבניהם, כדי לאפשר ללקוחות לפתוח סכסוך במקרה שהמוצר תקול וכדו'.

אם אינכם מאשרים שקיבלתם את החבילה, המוכר עלול לחכות לחינם זמן רב עד שיעברו 15 יום מסיום זמן ההגנה, לענ"ד זה לא הוגן, בפרט במקרים שהמוכר הזדרז לשלוח מהר...
 

יוסף חיים כהן

משתמש צעיר
נראה שהחב' הגיעה לישראל ונתקעה במכס או משהו אחר..
תנסה לבדוק כאן וכאן ותעדכן מה כתוב.. לפעמים זיפי לא מתרגם כל כך ברור..
תנסה גם לבדוק את הסטטוס במכס.

תודה רבה, בכל האתרים רושם לי שהמס' אינו תקין
אפשר להביא את המס' זיהוי?!
או שיכולים להתמש בזה לרעה?
תודה
 

עמליה 098

משתמש מקצוען
זה מוסיף לכם נקודות בפרופיל שלכם,
רשמית, ככל שהפרופיל שלכם עולה - יש מבצעים מיוחדים שרק אתם תוכלו לקבל,
בפועל לא ראיתי הבדל בין משתמש חדש ליהלום...

זה גם מאפשר למוכרים לצפות בפידבק שנתתם בעבר,
ולהחליט אם אתם לקוחות טובים,
יש מוכרים שלא ישלחו ללקוחות שלא מפדבקים, ויבטלו את ההזמנה.

המוכר מקבל את כספו רק לאחר 15 יום מ: אישורכם על קבלת החבילה / מזיהוי אוטומטי שהחבילה נמסרה ליעדה / מסיום זמן ההגנה - המוקדם מבניהם, כדי לאפשר ללקוחות לפתוח סכסוך במקרה שהמוצר תקול וכדו'.

אם אינכם מאשרים שקיבלתם את החבילה, המוכר עלול לחכות לחינם זמן רב עד שיעברו 15 יום מסיום זמן ההגנה, לענ"ד זה לא הוגן, בפרט במקרים שהמוכר הזדרז לשלוח מהר...
ממש תודה על הפירוט המחכים.
איפה אני רואה מה הדירוג שלי כקונה?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

Miriam schwartz

יוצרת באהבה חווית תמונה
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
דחוף, מה אני עושה על מוצר שהתלוננתי מול המוכר שלא עובד והוא תקול
והוא אמר לשלוח סרטון, ועבר קצת זמן עד ששלחתי
וזהו נמאס לי לחכות עד שיענו, וכבר לא נותן לי אופציה לפתוח סכסוך?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
דחוף, מה אני עושה על מוצר שהתלוננתי מול המוכר שלא עובד והוא תקול
והוא אמר לשלוח סרטון, ועבר קצת זמן עד ששלחתי
וזהו נמאס לי לחכות עד שיענו, וכבר לא נותן לי אופציה לפתוח סכסוך?
רק להתכתב עם המוכר ולבקש ממנו מייל לשלוח את הסרטון.
 

פנינה ריימונד

הום סטיילינג מקצועי ואליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
יש לי כמה שאלות
תודה מראש לעונים:
  1. האם שווה להחזיר מוצר למוכר? [לאחר שאישר לי כמובן]
  2. המוצרים מגיעים לממ"ס רחוק, לפעמים דואר ישראל שולחים הודעה ואני מעדכנת ולפעמים לא. מה אפשר לעשות???
 

20:39

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
סתם מעניין אותי,
איך יכול להיות שחבילות שיצאו מהארץ מוצא שלהם באותו יום,
חבילה אחת הגיעה כבר לפני שבוע והחבילה השניה מסומנת רק שיצאה מארץ המוצא....
י שמישהו שיכול להחכים אותי בענין???
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
איפה אני רואה מה הדירוג שלי כקונה?
ב'ניהול משוב' ניתן לראות את הדירוג שדירגתם מוצרים שקיבלתם (וגם המוכרים יכולים לבדוק איך אתם דירגתם).
וכן ניתן לראות שם את הדירוג שהמוכרים דירגו את ההתנהלות שלכם (אגב, רובם נותנים לכם מיידית 5 כוכבים, כי הם רוצים שכשתדרגו הדירוג יתפרסם מיד, והוא לא מתפרסם עד ששניכם - המוכר והקונה - מדרגים, או עד שיעבור זמן מסוים מהדירוג שלכם).

וכן ניתן לצפות בנקודות שלכם, ובסוג הפרופיל, ב'מרכז חברים'.
רק להתכתב עם המוכר ולבקש ממנו מייל לשלוח את הסרטון.
אין הרבה סיכוי שזה יעזור, היות והמוכר כבר קיבל את כספו.
אמנם יש מוכרים הוגנים שמחזירים את הכסף לחשבון הפייפאל, אך הם נדירים.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
האם שווה להחזיר מוצר למוכר?
תלי בעלות המוצר, ובעלות המשלוח חזרה.
והאם אתם זכאים למשלוח חזרה חינם (לפעמים שליח מגיע אליכם לאסוף את המוצר!).
המוצרים מגיעים לממ"ס רחוק, לפעמים דואר ישראל שולחים הודעה ואני מעדכנת ולפעמים לא. מה אפשר לעשות???
מעודכן מיקוד מדויק של כתובתכם?
יש נקודת חלוקה / סניף דואר קרוב יותר?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה