הבוס שלי ביקש ממני לברר אם זה נורמלי/יקר/זול המחיר שאנחנו משלמים לרו"ח
והאם שווה לנו לרכוש תוכנת שכר למשרד ולשלם תוספת שעות למנהלת חשבונות שכבר נמצאת במשרד ויודעת את המלאכה
אנחנו מוציאים כ20 תלושים לחודש (בערבי חג יכול להגיע אפילו ל23)
מתוכם כ 5 קבועים בסכומים
עוד 10 אני מביאה לרו"ח את השעות והבונוסים והוא מכניס את הנתונים
ועוד 5 עם נתונים מתחלפים ובעיתיים יותר - כלומר יש בהם יותר שינוים חישובי ימי מחלה, שאלות על חוקים, עזיבה, פרישה, עובדים חדשים וכו'
כמובן הוא גם מוציא לנו דוח להנה"ח ודוחות פיצול לפנסיה וכו'
הרו"ח רוצה על זה 11 אלף שנתי (כ900 שח לחודש)
זה הרו"ח שלנו בכל הענינים והיעוצים (על דוחות שנתים הוא לקח 9000 שח)
הוא גדול מאד וחזק ואנחנו מאד מרוצים ממנו בכללי
מה דעתכם?
והאם שווה לנו לרכוש תוכנת שכר למשרד ולשלם תוספת שעות למנהלת חשבונות שכבר נמצאת במשרד ויודעת את המלאכה
אנחנו מוציאים כ20 תלושים לחודש (בערבי חג יכול להגיע אפילו ל23)
מתוכם כ 5 קבועים בסכומים
עוד 10 אני מביאה לרו"ח את השעות והבונוסים והוא מכניס את הנתונים
ועוד 5 עם נתונים מתחלפים ובעיתיים יותר - כלומר יש בהם יותר שינוים חישובי ימי מחלה, שאלות על חוקים, עזיבה, פרישה, עובדים חדשים וכו'
כמובן הוא גם מוציא לנו דוח להנה"ח ודוחות פיצול לפנסיה וכו'
הרו"ח רוצה על זה 11 אלף שנתי (כ900 שח לחודש)
זה הרו"ח שלנו בכל הענינים והיעוצים (על דוחות שנתים הוא לקח 9000 שח)
הוא גדול מאד וחזק ואנחנו מאד מרוצים ממנו בכללי
מה דעתכם?