רק אני חורגת???

PRIMA

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מעניין אותי לדעת באיזו רמת נקיות פתוחים שם אתרי התמונות למיניהם
תלוי איזה אתרים.
שאטרסטוק עם סינון מצוין ואפילו יותר מידי.
יש פספוסים מעטים מאד.

בכל מקרה, גרפיקאית שעובדת עם הרבה תמונות,
אני חושבת שנטפרי במצב כיום זה לא מעשי.

ואני בעד נטפרי, מאד.
רק אתמול הסברתי לשתי נשים שהתיעצו איתי למה חייבים נטפרי.
אבל זה לא עונה לצרכים שלי.
 

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נירוש-
אני מזדהה איתך מאוד.

אין ספק שנטפרי הביאו ליהדות החרדית אינטרנט בסטנדרט חדש של טוהר וניקיון.
חוויית הקניות האינטרנטיות בנטפרי היא מדהימה!
גם גלישה מהירה, וגם ברמה רוחנית נאותה.
הסינון של נטפרי הוא מוצלח ביותר לכל המשתמשים הביתיים,
ואף לכל אלה שמשתמשים באינטרנט לצרכים אחרים (כמו הנהלת חשבונות וכדומה)

אבל,
לגרפיקאיות שמשתמשות הרבה בתמונות- זה לא מתאים.
וחייבים לומר את זה.
(נטפרי דברו כאן על 5 עמודים בשאטר- אני עוברת לעיתים קרובות על עשרות עמודים...)

אגב, הטענה לפיה בגלל המשתמשים המרובים הגיוני שהסינון יהיה איטי יותר- איננה נכונה.
אם כן ההיפך- ככל שיש יותר משתמשים המהירות אמורה לעלות
יש יותר כסף לשלם לאוקראיניות...

(והערה נוספת:
אני מקווה מאוד שנטפרי לא יכנעו לתכתיבים של קנאים שונים.
מאז שנכנסתי ועד עכשיו- במשך כחודש-
ראיתי הבדל ברמת הסינון.
תמונות שונות כאן באתר פרוג שלפני כחודש יכלו לראות אותן, והיום הן חסומות.
לדעתי העניה,
אם נטפרי יקצינו מדי- הם יאבדו חלקים מהזרם החרדי המתון- וחבל.)
 

5566brs

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מאז שנכנסתי ועד עכשיו- במשך כחודש-
ראיתי הבדל ברמת הסינון.
סביר להניח שההבדלים הם במצב רוח של האוקראינים. לא כך? (איך אתם יודעים מה מסתתר מתחת לתמונה חסומה?).
לגרפיקאיות שמשתמשות הרבה בתמונות- זה לא מתאים
אולי כרגע, אבל הרושם שנטפרי עשו הוא שלכל דבר יבוא הפתרון, והפתרון הטוב ביותר ביחס לסנננים האחרים. סבלנות היא המפתח.
 

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
סביר להניח שההבדלים הם במצב רוח של האוקראינים. לא כך? (איך אתם יודעים מה מסתתר מתחת לתמונה חסומה?).
כי התמונה היתה פתוחה עד אתמול, וכי אני מכירה את זו שהעלתה את התמונה והיא לא החליפה אותו...
אולי כרגע, אבל הרושם שנטפרי עשו הוא שלכל דבר יבוא הפתרון, והפתרון הטוב ביותר ביחס לסנננים האחרים. סבלנות היא המפתח.
כשיהיה אפשר לפתוח בבת אחת 10 עמודי תמונות בשאטרסטוק, תודיעי לי.
אשמח מאוד לעבור אליהם חזרה.
כרגע אין באפשרותי לבזבז חמש שעות עבודה על חיפוש תמונות.
 

5566brs

משתמש מקצוען
D I G I T A L
כי התמונה היתה פתוחה עד אתמול, וכי אני מכירה את זו שהעלתה את התמונה והיא לא החליפה אותו...
אין דבר כזה. אם התמונה נבדקה בעבר וכעת חסומה אז מישהו דיווח עליה. תמונות לא נבדקות פעמיים.
אגב, הטענה לפיה בגלל המשתמשים המרובים הגיוני שהסינון יהיה איטי יותר- איננה נכונה.
אם כן ההיפך- ככל שיש יותר משתמשים המהירות אמורה לעלות
יש יותר כסף לשלם לאוקראיניות...
צריך למצוא את העובדים האלו. בעבר בקשו בפורום של נטפרי עזרה בנושא.
 

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אין דבר כזה. אם התמונה נבדקה בעבר וכעת חסומה אז מישהו דיווח עליה. תמונות לא נבדקות פעמיים.
ראי כאן-
http://www.prog.co.il/threads/המלצה-חמה.322532/
והנה עוד כמה תמונות שנחסמו לאחרונה-
http://www.prog.co.il/data/avatars/s/16/16044.jpg?1507303585
http://www.prog.co.il/data/avatars/s/30/30986.jpg?1507303617
http://www.prog.co.il/data/avatars/s/37/37753.jpg?1507886780

ומכיוון שאכן לא בודקים פעמיים, והתמונות האלה היו פתוחות עד לאחרונה
מסתבר שיש קיצוניים ששלחו התראות לנטפרי על תמונות בסגנון זה.
ועל זה בדיוק אני מתריעה שנטפרי לא ילכו שולל אחריהם.
זה הכל.
 

נאר לערנען

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
ד"א, לא זכיתי להבין למה רק גרפיקאים 'גדולים' צריכים לפתוח עשרות דפים של תמונות ....

אני הקטן לא מוצא בדרך כלל את התמונה הרצויה מבחינת הצבעים הוויזואליות והפרספקטיבה בעמוד הראשון של החיפוש, לוקח זמן עד שמגיעים לתמונה הרצויה, לא?!
 

דו סיטרי

משתמש רשום
יש לציין שהתגובה של הנהלת נטפרי משקפת התנהלות לא מאד נפוצה בעולם העיסקי הכללי: כנות והגינות. אה, וענווה.
אם בנטפרי לא יכולים לספק מוצר מסוים, החבר'ה שם יודו בכך בפה מלא.
אם יש לכם רעיון לשיפור, הם ישמעו ויבחנו במידת האפשר.
אין הבטחות סרק, אין צ'קים בלי כיסוי. הכל גלוי וידוע ואמין לגמרי.
בחברה אחרת היו אומרים לכם: הבעיה בטיפול, ומושכים אתכם באף. בנטפרי הניחו את הדברים על השולחן, וזה יפה.
אגב, אחת המעלות של נטפרי זו התחדשות בלתי נדלית, תוך יצירתיות מקצועית והקשבה לצרכים. בלי צלצולים, מופיעים מדי פעם הפתעות ושדרוגים. תמיד יש למה לחכות... וזה מענה לכל מי ששוקל אם להצטרף. חוויית החדשנות הפעילה ייחודית לנטפרי. (האמת, לא מכיר את כל החברות. אבל ממה שאני מכיר...)
אגב, גם אני בעד הקמת 'קומה למקצוענים' או חבילת נטפרי פלוס, או איך שתקראו לזה. למען המשתמשים הכבדים, ולטובת המשתמשים הרגילים.
ועוד אגב, חברה שלקוחותיה קופצים כדי להגן על שמה הטוב, אין הדבר מעיד אלא על שביעות רצון מעל ומעבר למקובל בעולם העיסקי.
ויש סיבה לאותה שביעות רצון. בהחלט.
על החתום, סתם לקוח מרוצה...
 
נערך לאחרונה ב:

5566brs

משתמש מקצוען
D I G I T A L
כל הרשימה הזו זה תמונות פרופיל, שכתבתי לפני כן שאני לא מדבר על זה. זה משהו טכני שלא קשור כל כך לבדיקה
ד"א, לא זכיתי להבין למה רק גרפיקאים 'גדולים' צריכים לפתוח עשרות דפים של תמונות ....

אני הקטן לא מוצא בדרך כלל את התמונה הרצויה מבחינת הצבעים הוויזואליות והפרספקטיבה בעמוד הראשון של החיפוש, לוקח זמן עד שמגיעים לתמונה הרצויה, לא?!
גם אני הקטן מחפש מידי פעם תמונות וקטוריות לשילוב באתרים. לא זכיתי עדיין לראות את הכיתוב 'חריגה לא נשלח'. מעולם.
.
 
נערך לאחרונה ב:

WebSite

משתמש צעיר
D I G I T A L
אני קצת חושב שזה לא חכם לתקוף את נטפרי שעושים כל מאמץ על מנת לעזור לנו.
מה זה יגרום ? שלא יהיה שווה להעסיק בודקות נוספות כי הרבה עזבו בגלל שם רע ?
בתור לקוח שלהם למעלה משנה תקלות כאלו הם ממש נדירות, רק מאחרי החג זה קרה בצורה כזו.

אני הייתי תקופה ארוכה בסינון אחר שנחשב ליציב, והתקלות שם היו נוראיות הרבה יותר , גם מבחינת גלישה וגם מבחינת רצף, וכ"ש מבחינת תקלות רוחניות..
מי שחידש את המושג סינון תמונות אנושי זה נטפרי, וכעת יש מאגר עצום של תמונות שכבר פתוח וזה לבד כבר סיבה שגם גרפיקאי ממוצע יכול להיות בנטפרי, ובפרט שיש בודקות און ליין אלא שהביקוש הרב לקניות באינטרנט בנוסף לתמונות גרפיות נהיה נטל ענק על ארגון שבמאמצי על רק גודל ב"ה נגד הטבע,
אתם רואים שהם מחפשים רעיונות איך לעשות רק טוב, אם יש לכם רעיון להציע, שום דבר לא נופל על אוזן ערלה.
רק לא מזמן פורסם על חיפוש אפיק חדש של בודקות וזה כשהמצב היה מצוין.
לדעתי מאגר ענק של תמונות הצטבר כל החג, נמתין בסבלנות והכל יעלה על המסלול בעז"ה.
מה שבטוח שאין לאן ללכת ! כל מקום יותר גרוע ! רוחנית או גשמית, חד משמעית !
 

מוטי נאה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
אני יסביר למה אני חושב שזה רעיון בעייתי.
לדעתי זה התנהגות מסחרית. לגבות יותר. ולתת שירות דפוק ברגיל. ורק אם תשלם תקבל שירות טוב.
המטרה שלי זה לתת שירות טוב לכולם. אני בסה"כ בן אדם, ואני חושש שאם אני יתחיל עם זה אז אני לא יגמור.

אני חושש שזה לא יספק את המטרה. כי צרכני התמונות הגדולים בנטפרי הם יחסית מעט.
ומצד שני הם תופסים אחוזים גדולים מכלל הבדיקה בנטפרי.

אבל מה שנכון הוא שההכרח לאנשים מסויימים שפרנסתם תלויה בבדיקה הזאת. שהבדיקה תהיה מהירה. ו 150 שקל זה סכום שבאמת יגרום לזה להיות קבוצה מצומצמת מה שיבטיח כנראה בדיקה מהירה.

אני יבדוק את זה.

אבל בכל מקרה בשונה ממה שציטטו אותי בפתיחת האשכול (למרות שזה ציטוט נכון. אבל אני ישמח עם המצוטט יביא את השיחה בשלמותה. כדי שיבינו על מה נאמר הציטוט הזה.). אנחנו תמיד נפעל שהבדיקת תמונות תהיה יותר מהירה. ושהשירות יהיה עוד יותר טוב.
וצריך פה הרבה סיעתא דשמיא.

שלום מאט הצדיק :) ותודה על התגובה הענינית.

תן לי להקדים.

אני מרוצה מנטפרי עד הגג!

הלאה.
שלא כמותך, אני חושב שנטפרי הוקמה לגרפיקאים! (לא, לא, שכשהקמתם את נטפרי הקמתם אותה לגרפיקאים, אלא משמים סייעו בידכם להציל עשרות ומאות של גרפיקאים מלעבור על איסורים דאורייתא מידי רגע ורגע! כן, כן! רגע ורגע).

תחזקה ידיך!.

אפשר לומר שכמעט היחידים בתחום שיש להם דגדוג עצמי של הוראת היתר (עבר ושנה בה, הותרה לו!) הם הגרפיקאים, ולמה? כאדם קלאסי שפרנסתו מתמונותיו, אני כגרפיקאי אמנם לא מוריד 750 תמונות בחודש (אבל כן מוריד 100 תמונות) לא אכנס איתך עכשיו למנויים שמורידים כמות כזו, כי אני לא מכיר ביומיום מישהו כזה (אלא במערכת עיתון שגם כך לא מנויים על נטפרי ברוב המקרים אלא עם חסימה פנימית).

והגרפיקאי המצוי אומר לעצמו, או שאטרסטוק או מיתותא.
או ששאטרסטוק פתוח לי ברווח, או שהבנק צורח. סלח לי על ההתפייטות. אבל בלי שאטרסטוק קל, השראה מנין, פרנסה מנין. לאלוקים פתרונים. באמת. לאלוקים פתרונים.

החברה היחידה שלא תפתח בחיים את שאטרסטוק ללא סינון מקסימלי היא נטפרי. בכל חברה אחרת יוכל הגרפיקאי להשיג, לשגע, לבקש, להתחנן, ויפתחו לו את שאטרסטוק עם הוראת היתר, ואני לא נכנס לזה.
מה לעשות, עולם כמנהגו הרי ממילא נוהג.

ולכן אני בל"נ, בעז"ה. לא מוכן בשום פנים ואופן להתפשר על אופציה כזו, שאטרסטוק פתוח למחצה ולשליש ולרביע לא בבית ספרי!.

ישבתי לאחרונה על מחשב באזור אחר בגלובוס, ונכנסתי לשאטרסטוק כזקן ורגיל. נבהלתי! סגרתי! היה זה משול כביכול נחתתי מקריה חרדית בלב ארצישראל אל תוככי צרפת בואכה שאנזאליזה רבתית.

תכל'ס.

לענ"ד, נטפרי היא מתנה משמים בדור עני שכזה!.

ובגלל שיקול של "מה יאמרו" (אולי האי וכולי האי, זה יגרום לכך שיהיו אנשים שיגידו שבגלל שזה ביזנעס אז הם מעדיפים סינון אחר, ואולי יצא שכרו בהפסדו), אבל אני חושב שזה ממש לא כך.

כמנוי למעלה משנה וחצי בנטפרי, הייתי מרוצה ברמה מטורפת. המלצתי, ואני עדיין ממליץ, כי אני מאמין בסייעתא דשמייא לה זוכים בנטפרי.

הביטוי שלך "שירות דפוק למי שלא משלם את הסכום הגבוה" הוא לא מדוייק! וממש לא נכון, השירות בנטפרי הוא פצצה, גם ב15 ש"ח. לגבי הבדיקות גם כך זה עולה עוד כמה שקלים.

מי שרוצה מסלול זהב, דהיינו לא "שירות טוב יותר" אלא מסלול בדיקת תמונות מהיר יותר, ישלם יקר יותר, כדי לכסות את העלויות שהוא צורך יותר.

ושוב, מי שמשלם זול, ישלם זול ויקבל שירות פצצה. כרגיל. (כמובן אם הוא לא צורך את השירות כמוני).

אולי מה שיעזור לזה יהיה עוגת נתונים מסודרת שתתן פרופורציות ברורות (כמו סרגל המהירות של 15 מגה אתה משלם X ו100 מגה אתה משלם XX).

כולה! גם אם זה יהיה 50 ש"ח זה מצויין, וגם אם בגלל זה יבואו עוד עשרות והמעגל יתרחב למסלול הזהב, עדיין אם זה יספק את התשלום הנכון לבודקים.

ושוב, תודה לך קוסם,
emoji_u1f3a9.png
בשם הפמליא של מעלה
emoji_u1f4e3.png
יש לך חלק בגאולה השלימה.
 
נערך לאחרונה ב:

נירוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני יסביר למה אני חושב שזה רעיון בעייתי.
לדעתי זה התנהגות מסחרית. לגבות יותר. ולתת שירות דפוק ברגיל. ורק אם תשלם תקבל שירות טוב.
אני חושש שזה לא יספק את המטרה. כי צרכני התמונות הגדולים בנטפרי הם יחסית מעט.
ומצד שני הם תופסים אחוזים גדולים
מכלל הבדיקה בנטפרי.

הטענה לא נכונה לוגית.
ברגע שאתה תוריד את ה-5% של המשתמשים הכבדים - הגרפיקאים ושוחרי הקניות שנוטלים משאבים רבים, ותעשה להם סינון נפרד בתשלום נפרד, ממילא השירות שלך לשאר יהיה טוב הרבה יותר!! לא יהיה עליו את הנטל של המעמסה של המשתמשים הכבדים!
 

mat

------- Magicode -------
השירות המיוחד לא יעזור אם מחר חלק מהעובדים של השירות המיוחד יתפטרו.
ואז גם בשירות המיוחד יהיה עומס.
מה שקרה פה בהפתעה קבוצה של עובדים פשוט לא התאים להם לעבוד אחרי החופש של החג. ולכן נהיה עומס מיוחד.
ההבדל בשונה מפעם שכרגע יש מערכת אוטומטית שדואגת שלא יצטברו תמונות. והיא מגבילה לפי העומס לכן רואים יותר חריגה לא נשלח.
הם טוענים שכואב להם העינים לבדוק תמונות. ואני לא יודע מה הסיבה הנכונה.
אולי קיבלו עבודה יותר משתלמת. אולי החליטו לחזור בתשובה ולהפסיק לראות מראות אסורות.
בכל מקרה. זה משמיים. ובעז"ה. הכל לטובה ונמצא משהו יותר טוב ויותר אמין.

לכן הדרך היחידה לדאוג שלמי שחשוב הבדיקה המהירה זה להסתמך על הרזרבה. שנשארה.
ולתת להם עדיפות של בדיקה כאילו הם בנים יחידים והשאר יהנו מהפירורים.
אני לא אוהב את זה. אבל נראה לי זה הכרחי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה