רעיון לשיעור פתיחה - תיכון

5707445040

משתמש רשום
מכירה את המשל עם האבנים הקטנות והגדולות? המורה שלנו עשתה זאת עם ממתקים, הסבירה על סדר יום והשאירה לנו כוס גדולה של שוקולדים
נדוש ביותר!!!!
מתאים לתכנית בתיה בכיתה ה' עממי
 

תהילהמור

משתמש מקצוען
מכירה את המשל עם האבנים הקטנות והגדולות? המורה שלנו עשתה זאת עם ממתקים, הסבירה על סדר יום והשאירה לנו כוס גדולה של שוקולדים
תודה!
נראה לי מדי מוכר,
צריכה רעיון קצר וחמוד אולי שיתאים גם לקורונה, לכתה גבוהה בתיכון.
 

פדואלה

משתמש סופר מקצוען
@תהילהמור
לא יודעת אם מתאים לך.
השבוע העברתי לתלמידותיי מסר ע"כ שאנשים לא שמים לב כמה הם נגועים, כאשר הם מעירים לאחרים, על הדבר שהם עצמם עושים בגדול.

ישנו סיפור על דיין שבעבודתו בדיינות, היה נוהג לחלוץ את נעליו, והיה,
אם כאשר היה מכניס את נעליו, ונעל ימין היתה גבוהה יותר, כלומר הכניסו שם שטרות...
ידע שעליו לפסוק לטובת הצד הימני שנמצא כעת בבית הדין...
ואם בשמאלו - פסק לטובת הצד השמאלי.
באחד מפסקי הדין אותו פסק,
חלץ הדיין כרגיל את נעליו,
והרגיש גובה מסויים בנעל שמאל,
מייד פסק לטובת המועמד הנכון(...)
כשהגיע הדיין באותו היום לביתו, הוציא את רגלו, והנה וחשכות עיניו,
חיזיון תעתועים!!!:)
לא שטרות הניחו לו בנעל, כי אם חבילת טישו...:p
מייד החל לקלל את האנשים שהניחו לו את הטישו.
איזה אנשים!! כמה שקרנים יש בעולם, רמאים, גנבים ונוכלים...וכו' וכו'
ואידך זיל גמור...
 

פדואלה

משתמש סופר מקצוען
איך הספקת להעביר מסרים לתלמידותיך השבוע?
התחלתם כבר?
לא התחלנו.
תלמידותיי הסתבכו בחופש בעניין כלשהוא, וזה בעיניי היה המסר שהן היו צריכות ללמוד מהסיפור שקרה להן.
הועבר במרחב הקולי-בשיעור וועידה.
 

בוקסה

משתמש פעיל
אני לא יודעת באיזה מסגרת את מלמדת.
אני חושבת ומחפשת רעיון איך להעביר את המסר של השליחות בשנה זו. להדגיש את העובדה שהן סיימו כתה י' בקורונה וה' בחר בהן, כיחידות בדור אחרון להתחיל שנת י"א בקורונה על כל המשתמע מכך. לדעת שזו לא טעות ולא כי ככה זה קרה לי, אלא נבחרת בפינצטה לעבור את השנה הזו, בגיל הזה ויש לך שליחות בזה. איך מעבירים את זה בדרך יותר מאתרגת/ מרגשת/ סיפור/ משל וכו'?
 

תהילהמור

משתמש מקצוען
אני חושבת ומחפשת רעיון איך להעביר את המסר של השליחות בשנה זו. להדגיש את העובדה שהן סיימו כתה י' בקורונה וה' בחר בהן, כיחידות בדור אחרון להתחיל שנת י"א בקורונה על כל המשתמע מכך. לדעת שזו לא טעות ולא כי ככה זה קרה לי, אלא נבחרת בפינצטה לעבור את השנה הזו, בגיל הזה ויש לך שליחות בזה. איך מעבירים את זה בדרך יותר מאתרגת/ מרגשת/ סיפור/ משל וכו'?
זה מה שאני מחפשת,
פתיחה, לא ארוכה (כי לומדים בקפסולות שעתיים - שעתיים) ועם זיקה לקורונה
 

נועה ב

משתמש מקצוען
מקסים מקסים
כל מי שיש לה משהו בנושא- נשמח לשיתוף
אני חושבת שאת כולנו השנה הזו מאתגרת, ולפתיחה יש כובד משמעותי וחשוב מאד!!
אז תודה על השיתוף!
 

פנינה 99

משתמש סופר מקצוען
אני הייתי פותחת דווקא במשהו סדנאי יוצר חיבור..
גילוי הכוחות ,האתגרים רגעי הנחת וההפתעה שעברנו בתקופה הקודמת.

לדג' למחנכת בכיתה חדשה :
לתת תג/מסכה ועליה תציירנה או תשרטטנה אייקון שבחרו לייצג את עצמן בחופשה ההזויה שעברו.
האייקון יוכל לתת להן זוית ראיה שבחרו בה ,
האם היא של כוח או חולשה .
כהמשך לתת גרוי לרגע של כוח,אתגר,יחד,נתינה,הפתעה או גילוי עצמ hחדש.
ולסיים בקטע של @efco שמקסים בעיני.
 

teacher

משתמש מקצוען
הבעיה היא שנמאס להן מזה קצת...
כל סוגי הפעיחיות האלו מווצו בסוף שנה שעברה...
אני הייתי פותחת דווקא במשהו סדנאי יוצר חיבור..
גילוי הכוחות ,האתגרים רגעי הנחת וההפתעה שעברנו בתקופה הקודמת.

לדג' למחנכת בכיתה חדשה :
לתת תג/מסכה ועליה תציירנה או תשרטטנה אייקון שבחרו לייצג את עצמן בחופשה ההזויה שעברו.
האייקון יוכל לתת להן זוית ראיה שבחרו בה ,
האם היא של כוח או חולשה .
כהמשך לתת גרוי לרגע של כוח,אתגר,יחד,נתינה,הפתעה או גילוי עצמ hחדש.
ולסיים בקטע של @efco שמקסים בעיני.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  29  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה