ריח טוב מכביסה

גפ"ן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אין על סנו מקסימה התכלת ultra fresh
אחרי הרבה בזבוזים...

חושבת גם שאין עליו, ז"א, הגעתי לאיזה בית וכל הבית היה בריח של המרכך הזה כי המייבש כביסה עבד והצינור פלט אדים לתוך הבית, אז מהר רצתי וקניתי את המרכך הזה בבקבוק מרוכז והתחלתי להרביץ בו כביסות להנאתי, אבל כשתליתי/ייבשתי/גיהצתי והכנסתי לארונות או מיד הלבשתי גיליתי שאני ממש לא סובלת אותו אצלי בבית. הרגשתי שאני הולכת להחנק מהריח וזה היה נורא. כמובן שמיד אחרי הסיבוב הראשון של הכביסות איתו מסרתי אותו בחדוה לחברה שלי שגרה במרחק גדול ממני ואין לי סיכוי לפגוש אותה או את הילדים שלה ולהריח אותם:(:(:(
(למרות שגם היום אם אני עוברת ליד חצר או מרפסת שעולה ממנה הריח הזה של הכביסה הוא מאד נעים לי, אבל ממש ממש לא אצלי בבית;), ואגב בדיוק אתמול בעלי נקה לי מרכך כזה, לא יודעת איך הוא התבלבל, אבל הוא הביא אותו הביתה ואני נחרדתי, בינתיים אני לא מכבסת כי עוד לא החליף לי לאחר ומידי פעם כשאני עוברת ליד הבקבוק אני פותחת ומריחה ומתלבטת אולי כן לכבס איתו כי באמת הוא מריח נעים בבקבוק, אבל מתגברת כשאני חושבת על הסיוט שאני עלולה לעבור אח"כ...)
מה אני רוצה לומר פה, שזה מאד מאד אינדוודואלי ולא אומר אף פעם מה שהרחת על המדף או מהכביסה של השכנה, שאצלך גם תהני מזה, לי זה קרה כבר כמה פעמים, בעיקר עם המרככים המרוכזים שממש הריחו נפלא על אנשים אחרים או במדף בסופר, אבל בפועל כשניסיתי אותם הגעתי למצב שהייתי צריכה לרוקן ארונות ולכבס מחדש את כל הכביסה שהיתה באותו ארון עם הכביסה שהתכבסה עם המרכך החדש:eek::eek::eek:, לקח לי כמה שבועות עד שהתפטרתי סופית מהריח במיוחד במרככים המרוכזים.
כמובן שגם אלו נמסרו בחדוה לחברות/אחיות מרוחקות שיהנו מהם לא בקרבתי...
ולאור זאת אני ממליצה לנסות ריחות חדשים במרככים שאינם מרוכזים (הבקבוקים הגדולים של 4 ליטר) זה פחות נורא להתמודד איתם עם ריח שלא סובלים, אם אהבת תעברי לאותו ריח במרוכז, שנית, אם יש לך ריח או שניים שלושה שאת אוהבת, תגווני איתם, כל חודש/חודשיים ריח אחר.
אני אישית נעולה על 3 ריחות שאחד מהם הוא ריח ממש חורפי ובו אני משתמשת בחורף ועם שני האחרים מגוונת בקיץ.
 

חניק

משתמש פעיל
לא התעמקתי בכל מה שנכתב פה, אבל יש לי תרסיס למייבש כביסה של "סנו" בצבע תכלת או ורוד,אני מרססת כל פעם צבע אחר על הבגד לפני היציאה מהבית או לפני שבת על הבגדים שמקופלים או תלויים בארונות, זה נותן ריח מדהים ואוירה של רעננות ונקיון.
 

בבוש

משתמש רשום
מכונה עם בגדים כהים או מגבות אם לא תולים מיד בסוף התהליך, לא יעזור שום מרכך,הכביסה תקבל ריח רע
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
גפ"ן, אפשר להיות חברה שלך? אצלי תמיד יש על המדף לפחות 3 בקבוקי מרככים מרוכזים ממגוון ריחות, כשמקסימה התכלת הוא אחד המועדפים. אבל זה רק בתנאי שמוכרים אותו בעשרה שקלים.

אצלי המייבש מנטרל את ריח המרכך, לצערי כי רב, ושום פטנט לא הועיל לכך - לא דפים ולא תרסיס.
 

ע.מ.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
צודקת לגמרי,
ולכן עדיף לייבש על חבלים,
משום מה נראה לי שהאוויר מקבע את הריח!!!!

ועל הדרך גם השכנות נהנות...:p
 

Chana A

משתמש פעיל
-מקפיצה את האשכול-
יש למישהי ניסיון עם כדוריות לכביסה?
סוג, חברה, מחיר, אופן שימוש וכו'...
 

בניהו רבלין

משתמש צעיר
אני משתמשת במקסימה קטן מרוכז בצבע כחול עם פרחים בצבע תכלת
וגם אם מלבישים את הבגד אחרי שבועיים שואלים אותי אם איזה מרכך אני משתמשת ממליצה מאוד
 

מולטיגרפיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מניסיון שלי בנושא
להחליף כל חודש בערך מרכך
את התרגלת לריח אבל אחרים וודאי מריחים
 

סגול חציל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אני משתמשת במקסימה קטן מרוכז בצבע כחול עם פרחים בצבע תכלת
וגם אם מלבישים את הבגד אחרי שבועיים שואלים אותי אם איזה מרכך אני משתמשת ממליצה מאוד
ממש כמוני :)
כולם בעקבותי נהיו צרכנים של המרכך הזה...
אין כמוהו!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  33  פעמים

לוח מודעות

למעלה