בטחוני רועה צאן בן 14 נרצח • בנימין אחימאיר הי"ד

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ראשוני: חשד להיעלמות של רועה צאן יהודי, שיצא עם העדר שלו ולא חזר באזור הישוב מלאכי השלום בבנימין. מתנדבים פתחו בחיפושים.

מדובר על נער בן 14 שיצא סביב השעה 6 בבוקר ועד עכשיו לא חזר. חשד לאירוע ביטחוני או שנפגע בדרך.

הלל ביטון רוזן, חדשות 14
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
ראשוני: חשד להיעלמות של רועה צאן יהודי, שיצא עם העדר שלו ולא חזר באזור הישוב מלאכי השלום בבנימין. מתנדבים פתחו בחיפושים.

מדובר על נער בן 14 שיצא סביב השעה 6 בבוקר ועד עכשיו לא חזר. חשד לאירוע ביטחוני או שנפגע בדרך.

הלל ביטון רוזן, חדשות 14
הוד בראל: חיפושים נרחבים כעת אחר רועה צאן, נער כבן 14 שיצא ב-6 בבוקר עם כבשים מחוות "מלאכי השלום" במזרח בנימין. לפני כשעה עדר הכבשים חזר לחווה בלעדיו. כוחות רבים, ביניהם גששים נמצאים כעת בשטח בניסיון לאתר אותו.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
בהמשך לדיווחים על הנעדר בן ה14 באזור בנימין: לוחמי צה״ל ומג״ב, גששים, יחידה 636, כוחות מיוחדים, בסיוע איסוף אווירי של מ״י וחיל האוויר מחפשים אחר הנעדר. מפקד חטיבת בנימין מנהל את החיפושים.


שמו לתפילה: בנימין בן מרים
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ברקע החיפושים הנרחבים שנערכים בשעות האחרונות אחר רועה צאן בן 14 מחוות מלאכי השלום בבנימין שנעדר משעות הבוקר, מתברר כעת כי רק בשבוע שעבר דיווחו במערכת הביטחו לתושבי החווה כי שלוש חוליות מחבלים מהאזור לבצע חטיפה או רצח של רועי צאן מהחווה, נעצרו לאחרונה.

2 מחוליות המחבלים שנתפסו הינם מהכפר אל מועייר הסמוך והשלישית מכפר מאלכ שליד כוכב השחר. האחרונה שבהם ככל הנראה נתפסה אך לפני מספר שבועות לאחר שתכננה כמו 2 החוליות האחרות לחטוף או לרצוח את מנהל המשק של חוות מלאכי השלום ורועים נוספים מהחווה.

למרות ההתרעות הקונקרטיות ותפיסת החוליות שתכננו לבצע פיגוע בחווה, מסרבים בצה”ל כבר שעה ארוכה לבצע חסימות ובידוקים ביציאות מהכפרים באזור ומונעים מתושבים שהוקפצו למקום לבצע בידוקים בעצמם.

תושבים רבים שהוקפצו למקום מתארים כי בצה”ל מנהלים את האירוע כאילו מדובר במקרה של נעדר קלאסי ולא לוקחים בחשבון אפילו תרחיש של חטיפה.

בחוות דורשים מצה”ל להיכנס באופן מיידי לכפרים ולפעול בהתאם לאירוע חטיפה על מלא.
 

ניהול 1

משתמש מקצוען
מחבלים פתחו באש לעבר מתיישבים שערכו חיפושים אחר הנעדר באופן עצמאי באחד הכפרים הערביים.

האירוע הזה, אם אכן מדובר בחטיפה, עלול להדליק את הגיזרה של ערביי ישראל, ולהסלים את המצב לשומר חומות 2, וחלילה בגירסה חמורה יותר.
 

ניהול 1

משתמש מקצוען
גורם בטחוני על היעלמות הנער בבנימין: אנחנו מתייחסים לאירוע לחומרה, בין אם רצח או חטיפה, גם מבחינת הפעילות, הסריקות והחיפושים וגם בהקצאת הכוחות הרבים למשימה זו. אני מדגיש שאין עדיין אינדיקציה מודיעינית וכלל האופציות פתוחות.
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
עימותים בין פורעים ערבים לכוחות צה"ל ומתיישבים במהלך חיפושים אחר הנער היהודי שנעדר, סמוך לעיירה אל-מוע'ייר בנפת רמאללה.

מוקדם יותר מחבלים פתחו בירי לעבר מתיישבים סמוך לעיירה.

מס' פורעים נפצעו מירי כוחותינו, בעת שסיכנו את הכוחות.
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
חנן גרינוולד: פרטים נוספים מהחיפושים אחר רועה הצאן בבנימין: צוותי גישוש אזרחיים מהחוות והגבעות באזור שפועלים בשטח מדווחים כי לפי העקבות שאותרו עד כה קשה לקבוע באיזה אירוע מדובר, אך כך או כך כל הסימנים בשטח מעידים כי העדר שוטט לבדו כבר משעות מהבוקר המוקדמות ללא רועה.

מדובר בצוותי גישוש שמתמחים בזיהוי עקבות של עדרי צאן בתוואי השטח המדוברים, והביאו בעבר במספר רב של פעמים למציאת עדרים שנגנבו.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מאז הידיעה על הנער בנימין שנעדר עשרות רבות של מתיישבים הגיעו לאזור כפר אל-מוגיר, על פי דיווחים פלסטינים המתיישבים שרפו מספר בתים והתפחתו עימותים. בנוסף, על פי הערבים המתיישבים פתחו בירי לעבר הכפר וכתוצאה מכך ישנם מספר פלסטינים פצועים בינהם פצוע אנוש.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מרים אחימאיר, אמו של בנימין, הנער בן ה-14 שנעלם בבנימין:

"אני מבקשת בבקשה נרגשת שכל מי שרואה אותי בבקשה אם תוכלו לעזור – וכל אחד את המעשה הטוב שלו שהוא יכול להקדיש, שיקרה פה איזה נס שהוא יחזור אלינו עוד אחד, כל אחד עם איזה דבר קטן, עם איזו מילה טובה, עם מעשה טוב, עם שמירת שבת, עם כל מה שעולה לכם בלב.
כשהכוח של עם ישראל מתאחד לדבר אחד זה פועל ישועות גדולות בשמיים".
 

חילך לאורייתא

משתמש מקצוען
הרה״ר לישראל הגר״ד לאו במענה לשאלות בעניין החיפושים אחרי הנער שנעדר בבנימין: ״כיון שהמצב כעת הוא פיקוח נפש גמור יש להמשיך ולקיים את החיפושים גם לתוך השבת ככל שיידרש, ניתן וצריך לבצע כל פעולה הנדרשת לצורך החיפושים גם בשבת״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  0  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה