דרוש מידע ראיתם את יואל?

דוּבי

משתמש מקצוען
WhatsApp-Image-2023-02-01-at-21.22.57-1024x737.jpeg

ראיתם אותו? במשטרה פנו הערב (רביעי) לבקשת סיוע מהציבור בישראל, במידה וראה אדם צעיר שנעדר כבר למעלה מיממה. מדובר ביואל קורן, בן 25, שמתגורר בביתו שברחוב זבולון המר בעיר בני ברק. יואל יצא מביתו בשעות אחר הצהריים, אמש, ומאז לא נראה שוב. במשטרה פרסמו את תיאורו של הנעדר, תוך בקשה מהציבור לסיוע במציאתו.

מדוברות המשטרה (דן) נמסר על בקשת "סיוע באיתור נעדר". בהודעת הדוברות עדכנו במשטרה את פרטי מקרה ההיעדרות, אחריו השוטרים באזור גוש דן מחפשים בשעות אלו. "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר יואל קורן, בן 25 מבני ברק", נכתב בהודעת דוברות המשטרה.

במשטרה המשיכו לפרט את פרטי מקרה ההיעדרות שמדאיג את משפחתו של קורן. "הנעדר יצא מביתו ברחוב זבולון המר בבני ברק אתמול בשעה 15:30 ומאז נותק הקשר עימו", נכתב בנוסף הודעת המשטרה, תוך שהם מצרפים תמונה עדכנית של יואל. כדי שהציבור יוכל לסייע, במשטרה פירטו את תיאורו של יואל – כולל פרטי הלבוש בזמן שיצא מביתו.


תיאורו: גובה 1.74, שיער שחור קצר, עיניים חומות, חולצה לבנה קצרה, מכנס שחור ונעליים שחורות. במשטרה ביקשו לסיום, לצד צירוף תמונתו של יואל, כי "כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת בני ברק בטל' 03-6796452".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה