דיון קרה לכם גם?

נתנאל Art

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מכירים את זה שאתם הולכים לרשום את הילדים למוסד נחשק, ולאחר שעמדתם בכל הפרמטרים הנדרשים קיבלתם התרשמות שהתשובה אוטוטו תגיע, אבל לא, היא לא מגיעה, ואתם מחכים ומחכים ומחכים..... וכלום.
מכירים את זה שמוצר חשמלי חשוב בבית התקלקל, והזמנתם טכנאי מהחברה (באחריות, כן?) והמוקדנית אמרה שהיא תחזור אליכם בשעות הקרובות לתאם שירות , אבל לא, היא לא חוזרת, ואתם מחכים ומחכים ומחכים.... וכלום.
מכירים את זה שאתם קובעים פגישה עם מישהו שאתם צריכים אותו או הוא צריך אתכם לצורכי עבודה/חוות דעת/דיון כלשהו, עם הערת שוליים קטנה של "לפני שאתה מגיע, תרים טלפון לוודאות..", וכשאתה מתקשר אליו הוא לא עונה, ואתה מחכה ומחכה ומתפוצץ........וחוזר הביתה.
אז זהו.
יש לי עוד מלא דוגמאות, אבל הדבר האמיתי כרגע מדבר על כל אלו שמפרסמים ביקושי עבודה כאן בפרוג או בכל מקום אחר, דורשים ממך תיק עבודות חובה, דורשים גם לשלוח עבודות התואמות למה שהם מחפשים, דורשים ממך מחיר טוב (ולא לענות להם בשלב הראשוני!), ואז אחרי שהכל נראה כפתור ופרח והבקשה שלהם דומה ליכולות שלך כמו שתי עלים של נענע, מגיע שלב ה "תשלח לי מייל",

וכאן נדם קולם. לא תשמע מהם עוד. לנצח.

מילא אם זה היה אחד או שניים, אך לא, זה כמו שיטה שחוזרת על עצמה אצל כולם בלי שיתאמו ביניהם כלום, פשוט קוד חברתי מביש כזה, אני לא יודע אם לקרוא לזה התבכיינות או חוצפה או זלזול מחפיר או ניצול או תוסיפו ככל העולה על רוחכם, אבל לשלוח עבודות מקצועיות ולחכות לתשובה ולחכות, ולחכות, ולחכות.... וכלום, זה לא תקין בעיניי!

אז מה ניתן לעשות שהלקוחות יבינו שגם "לא" זה תשובה?
 

gafriris

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מעצבן ומתיש לגמרי!!!
נראה לי בקצב הזה, הכי נכון יהיה לדרוש תשלום גם על זה, ואז מי שבאמת רציני יהיה רציני.;)
יש טיפוסים שרק כשנוגעים להם בכיס הם מגלים רגישות ורצינות לעבודתם ולזמנם של אחרים.
בעיניי זה לא שונה מדמי ביקור....
 

efratLit

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
בדיוק כמו שתארתם.
וואו, כמה שזה מציק.
 

אלישבע גוהר

מאיירת דיגיטלית (לשעבר 'אילוסטרייטורית אחת')
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
מבחינתי שיכתבו "יקר לי" או "לא רלוונטי כרגע" או הסתדרתי בינתיים". כל תשובה בסדר

היום אני כמעט לא נותנת לזה לקרות, כי אין לי סבלנות לאופציות פתוחות

או שאני כותבת "מתאימה לך ההצעת מחיר? " / "מחכה לעדכון אם רלוונטי" או שאני פשוט מתקשרת, ובד"כ ידוע לי הטלפון או שיש בחתימת מייל.
למדתי לנדנד ללקוחות, זה בסדר. ואפילו רצוי.
 

נחמי קרלבך

https://603d12dfc7cbf.site123.me/
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מבחינתי שיכתבו "יקר לי" או "לא רלוונטי כרגע" או הסתדרתי בינתיים". כל תשובה בסדר

היום אני כמעט לא נותנת לזה לקרות, כי אין לי סבלנות לאופציות פתוחות

או שאני כותבת "מתאימה לך ההצעת מחיר? " / "מחכה לעדכון אם רלוונטי" או שאני פשוט מתקשרת, ובד"כ ידוע לי הטלפון או שיש בחתימת מייל.
למדתי לנדנד ללקוחות, זה בסדר. ואפילו רצוי.
זה לגמרי נכון
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
זה לגמרי עניין שקיים בהרבה תחומים.
עצוב.
כל כך מתסכל כשלא עונים.
ונהיה מצב שכבר מעריכים מי שכן חוזר.

ובד"כ ידוע לי הטלפון או שיש בחתימת מייל.
רעיון יפה.
בד''כ אנשים מנומסים כן יחזרו ויגיבו שלא רלוונטי וכד'.
זה מינימום.
 

אנאל- ציור עם לב

כי לגעת בנפש- זו אומנות!
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ממש מתסכל!
כפי שתארתם ככה חוויתי בעצמי.
לא נעים בכלל.
אולי ננסה לאמץ את הרעיון של @אילוסטרייטורית אחת
 

שיפי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מצטרפת לנ"ל, אלו שמגיבים הם בודדים
אולי העלאת המודעות תגרום ללקוחות להבין שתשובה שלילית מכבדת הרבה יותר מחוסר תגובה
 

איתן_ל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עריכה תורנית
מוכר מאוד מאוד לצערינו....משתף במקרה שהיה לי עם לקוח שהתחלתי איתו פרוייקט שילם לי מקדמה קיבל חלק מהאיורים ונעלם....אין קול ואין עונה.

אחד המרצים מקורס עיצוב גרפי לימד אותי כלל חשוב מאוד מאוד, כשאתה סוגר עם לקוח תלמד לדרוש מקדמה של 50% מסך הפרוייקט..אם הלקוח לא מעוניין יש מספיק אנשי מקצוע שירצו לעשות לו עבודה בחינם. אם הוא שילם 50% הוא לא יברח בטוח.

ובהמשך לנאמר למעלה יתכן ויש פה סוג של שיטה. הלקוח מחפש סגנון מסויים מקבל תיקי עבודות מכמה מאיירים או עבודות מוכנות לפי בקשה ואז משתמש בזה להעתקות או מוצא מאייר שיאייר לו בחינם לפי דוגמאות ממאייר אחר.
 

יוספי יוסף

איור#קומיקס
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
הלקוח מחפש סגנון מסויים מקבל תיקי עבודות מכמה מאיירים או עבודות מוכנות לפי בקשה ואז משתמש בזה להעתקות או מוצא מאייר שיאייר לו בחינם לפי דוגמאות ממאייר אחר.
אני מאאאאאאאאאאאאאאאאאד מקווה או רוצה להאמין שזה לא נכון..
 

אלישבע גוהר

מאיירת דיגיטלית (לשעבר 'אילוסטרייטורית אחת')
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
ואתם כמאיירים/כאנשי מקצוע, מגיבים לתגובות סירוב? מעניין אותי
מה כוונתך?
אני כותבת כשמסרבים- טוב, תודה שעדכנת אותי...
ואם זה מצורף בהסבר שיקר להם ההצעת מחיר- אני חושבת אם אני יכולה לעשות הנחה, אם לא- תודה רבה.. המשך יום טוב.
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai

efratLit

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
ואתם כמאיירים/כאנשי מקצוע, מגיבים לתגובות סירוב? מעניין אותי
כן. בדרך כלל כן.
בדיוק בגלל שאני לא אוהבת שנעלמים לי מהנוף, אני משתדלת להשיב הודעה 'תודה, שיהיה בהצלחה'.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה