שיתוף קצת מידע איך עובד שיווק עסק באינטרנט

פרוגפרוגנדה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
קודם כל נתחיל מה זה שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי זה הגדרה לכל עולם השיווק באינטרנט

  • קמפיין פרסום בגוגל
  • קידום תוכן במנועי החיפוש SEO
  • קמפיין פרסום במייל
למעשה, כל מאמץ שיווקי המתרחש בכותלי האינטרנט נכנס תחת ההגדרה של שיווק דיגיטלי

מה המעלות שיש בשיווק דיגיטלי על פני פרסום בפרינט?

  • שיווק דיגיטלי זה מדיד, זה מדעי, זה דיגיטלי וכמעט כל פעולה הכי קטנה ״נרשמת״ במערכת - אז מה עושים עם כל המידע העצום שמצטבר? אפשר להסיק המון מסקנות עסקיות שיעזרו לכוון את השיווק בעתיד וללמוד על מאמצי השיווק של העבר. החל מדברים פשוטים כמו ״כמה אנשים נכנסו לאתר שלי״ או ״איזה עמוד הכי פופולרי״ עם כלים כמו גוגל אנליטיקס
  • מחבר יש לך מגוון דרכים ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים, וגם הם יכולים ליצור איתך קשר, בטלפון/במייל העסק שלך מופיע בגוגל יהיה להם קל למצוא אותך
  • אישי אפשר שהמודעה שלך תופיע רק במדור לנשים, אם רק הן קהל היעד, או במדור הרכב – אם העסק שלך מוכר רכבים אישי אפשר שהמודעה שלך תופיע רק במדור לנשים, אם רק הן קהל היעד, או במדור הרכב – אם העסק שלך מוכר רכבים

  • מה תכלס עושים בשיווק דיגיטלי?

  • פרסום ממומן בגוגל
  • באנרים באתרי חדשות
  • קידום אורגני במנועי חיפוש SEO מיליארדי אנשים משתמשים במנועי חיפוש (כמו גוגל) על מנת להגיע למידע המבוקש שהם מחפשים. כל העולם הזה נקרא קידום אתרים עבודה שלמה שמטרתה לנסות להופיע כמה שיותר למעלה בתוצאות
  • יצירת תוכן שיווקי
  • יצירת נוכחות ברשת – החל מכתיבת מאמרים, ניהול בלוגים, יצירת סרטונים קמפייני אימלים Marketing Email חברות רבות מנהלות רשימת תפוצה, מה שנקרא ניוזלייטר בו הם שומרות על קשר עם הלקוחות שלהם עדכונים כלליים, קידום מוצרים, מבצעים וכו׳ אנליטיקות ואוטומציות

    פרסום בדיגיטל עובד בצורת משפך שיווקי
מה זה משפך שיווקי?

משפך שיווקי היא טכניקה שיווקית להגדלת המכירות. ומייצר בעצם תהליך מכירה החל מהרגע הראשון שבו לקוח פוטנציאלי פוגש אתכם כשהוא אינו מכיר אתכם ואת המוצר שלכם כלל, ועד שהוא הופך להיות לקוח משלם. המשפך השיווקי לוקח למעשה את הקהל הרחב, הזר למותג, מעביר אותו דרך ארבעה שלבים ומזרים אותו עד לשלב האחרון – הרכישה. למה משפך? משפך שיווקי הוא התהליך שבו כמות הלקוחות הפוטנציאלית יורדת ככל שהם מתקדמים במשפך מכיוון שלא כל מי שייחשף אלינו גם ייקנה מאיתנו בסופו של המשפך. כל משפך שיווקי כולל לפחות 4 שלבים

1- חשיפה ומודעות למותג ההיכרות הראשונית של הקהל שנחשף בפעם הראשונה לעסק. רוב האנשים ימשיכו הלאה ולא יתעכבו על התוכן יותר מדי, אבל תמיד יהיו את אלה שמשכת להם את העין. בשלב הזה צריך קופי חזק, תמונה או סרטון מושכים וחשיבה על דרך לבלוט סקרנות ועניין תפסת להם את העין ועוררת סקרנות
2- עכשיו הם רוצים לדעת עליך עוד. בשלב הזה צריך לתת להם ערך מוסף של שיווק באמצעות תוכן. ידע, ערך, טיפים ותוכן (אמיתי!) שיבססו את המומחיות, את המקצועיות ואת כל מה שהמוצר או השירות יכול לתת להם. רצון והבשלה הקהל כבר חם, חלק ממי שנחשפו לתכנים הבינו היטב מדוע כדאי להם לרכוש. הבינו את היתרונות, את התועלות, את המקצועיות והיתרונות של המוצר עבורם. הם שוקלים, הם מתלבטים – לפעמים זה תהליך קצר של דקות ולפעמים זה תהליך ממושך
3- עכשיו הם צריכים הנעה לפעולה שתסגור את העניין
4- רכישה

הלקוח שבתחילת התהליך היה זר מוחלט כבר למד להכיר את המותג, לפתח אליו רגש ולהבין שזה מה שהוא צריך בחיים. בין אם מדובר בהכנסת פרטים לדף נחיתה, בהזנת כרטיס אשראי או בהרמת טלפון הלקוח מבצע את מה שכיוונת אליו ומגיע לקצה המשפך השיווקי כלקוח מהמניין

המודל הזה מתבסס על הגישה הפסיכולוגית של .Trust > Like > Know קודם כל הכירו את המותג, אחר כך למדו לחבב אותו ובסוף סמכו עליו מספיק כדי לבצע רכישה. המשפך השיווקי מספק מתודולוגיה מסודרת לשיווק ומאפשר לתת מענה לכל צורך של הלקוח בכל שלב. כן, יש בהחלט הוכחות בשטח שהמודל הזה עובד

המטרה במשפך השיווקי היא לגרום לקשר אישי עם הלקוח בעולם בו כולנו פוגשים אינספור מותגים מכל הסוגים ומכל המינים, הרעיון הוא ליצור משפך המרה ייחודי, יצירתי וממותג, המותאם בדיוק לצרכים ולרצונות של הלקוחות שלכם. האמירה הייחודית והפרסונלית במשפך השיווק שלכם היא זו שתביא אליכם הרבה יותר לקוחות חדשים ומתעניינים, תשאיר אצלכם הרבה יותר לקוחות קיימים שיחזרו לרכוש בשנית ותעלה את אחוזי ההמרה באופן משמעותי. זה יכול להיות השם הפרטי שלהם, המוצר האחרון שהם קנו, איפה הם גרים, כמה פעמים הם נכנסים לאפליקציה או לאתר ועוד. בסופו של דבר, ככל שתכירו את הלקוחות שלכם טוב יותר, כך יהיה לכם קל יותר לפנות אליהם וכיוצא מזה גם למכור להם את השירותים והמוצרים שלכם

עכשיו ניגע בשיווק דיגיטלי לחרדים

עד לאחרונה רוב הפרסומות עבדו בצורה שבה שבו כל פלטפורמה תיועד לקהל יעד שונה
בדיגיטל – לחילונים בפרינט – לחרדים
חשוב לציין שלאחרונה במיוחד אחרי הקורונה השוק החרדי בדיגיטל מאד מתפתח
ולאחרונה יצא מחקר כי כ%70 מהציבור החרדי חשוף לאינטרנט חלקם רק למייל וחלקם גם לאתרי אינטרנט
כך שקמפיין לציבור החרדי בדיגיטל הוא זול ויעיל כדי להגיע לאנשים לנגוע בהם ולהשיג לקוחות
סוכנות שיווק דיגיטלי שלא מונחת מספיק בתוך החברה החרדית גם אם היא אלופה בדיגיטל
היא יכולה להיתקע עם באנרים שנחסמים בחסימות האינטרנט השונות
או לפרסם לחרדים במקומות שהציבור שאליו מיועד הקמפיין לא חשוף אליו
אז בעצם העדיפות הגדולה היא לקחת סוכנות שיווק דיגיטלי שמבינה את צרכי המגזר החרדי ואת הרגלי השימושים שלו בדיגיטל
 

קבצים מצורפים

  • 35296.jpg
    35296.jpg
    1.5 MB · צפיות: 14

פרוגפרוגנדה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
דווקא לא אני עובדת עם מקדמת
אולי יום אחד שיהיה לי זמן אני אקח קורס בזה

אני רואה שאת כותבת תוכן לאתרים
כך שיש לך ידע גם בכתיבה למטרת קידום (מאמרי SEO)
אולי תוסיפי כאן מניסיונך משהו בקצה המזלג?
 

תמי שלזינגר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
D I G I T A L
כתבתי מאמר על קידום אורגני diy (בשיטת עשה זאת בעצמך)
אפשר לקרוא כאן: https://yoficopy.com/קידום-אורגני-diy/
אני גם מאוד רוצה להשתלם בזה באופן מסודר ועמוק....אם את שומעת על קורס טוב תעדכני:)
 

אינגליש מייל

אנגלית במייל שלך
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
עיצוב ואדריכלות פנים
יפה מאוד וחשוב..
אפשר לפרסם זאת בתור מאמר בפרוג
כאן בהצלחה
 

אינגליש מייל

אנגלית במייל שלך
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
עיצוב ואדריכלות פנים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה