קניית עדשה

ביתרפ

משתמש רשום
ב7D יש ווידאו, והמייצב בעדשה לא עוזר לזה?
הבנתי שה17:55 לא מוצלח, אז עדיף כבר להישאר בטמרון 17:50 ולקחת את הגירסה המיוצבת?
או ללכת על ה24:105 שהצמצם שלה הוא לא 2.8. והיא די רחוקה מה17
 

יעקב1

משתמש פעיל
נכתב ע"י צל99;471380:
כל עדשות הזום החדשות גם של קנון וגם של ניקון מיוצבות
18-55
16-35 (נ)
17-55(ק)
17-85
15-85 (ק)
16-85 (נ)
18-135
18-200

בס"ד

אולי דגמי ה L ?
 

yitzy

משתמש פעיל
צילום מקצועי
D I G I T A L
נכתב ע"י yossmor2;471329:
לזה התכוונתי שאמרתי שאי אפשר לסמוך על העדשה הזו,
מה זה רק כשצריך?????
ת'שמע, היתה לי כזו (חדשה) ואחרי שנה בדיוק מנגנון הייצוב הפסיק לעבוד נורמלי,
אז ביטלתי אותו,
אחרי חודשיים גם מנגנון הצמצם נהרס.

קיצר, מי שעובד אינטנסיבי, אסור שידאג "מתי תיפול עלי התקלה הבאה..."
מה זה רק כשצריך?
ז"א שתדליק את המייצב רק כשאתה יודע שאתה הולך לצלם במהירויות נמוכות.
ולא שכל פעם שאתה מבצע חצי לחיצה (אפילו רק כדי לצאת מהתפריט) המייצב יכנס לפעולה.

חוץ מזה
מי שעובד אינטנסיבי בכל מקרה צריך להיות לו גיבוי (אפילו 18-55IS).
גם ה24-105 ידועה באותה הבעיה.
מה היית ממליץ אחרת?
 

yitzy

משתמש פעיל
צילום מקצועי
D I G I T A L
נכתב ע"י יעקב1;471340:
בקיצור ולנושא, אני לא חושב שלאירועים צריך 2.8 אני חושב שמספיק ה- 24-105 שעל FF תקבל משו כמו 40-160 שזה יפה מאוד, ויכסה לך טווח זום של כל האירוע . האיכות האופטית שלה גבוהה מאוד והיא יחסית לא יקרה.
נראה אותך מצלם ריקודים או חופה ב40MM...

ולדעתי צמצם 2.8 מאד חשוב, ובמיוחד על קרופ שגם ככה בפועל מפסידים סטופ בעומק שדה (יחסית לFF)
וכמובן בצילום בלי פלאשים הסטופ הנוסף זה המון
ובנוסף, הפוקוס יהיה יותר מהיר בעדשת 2.8


נכתב ע"י ביתרפ;471386:
ב7D יש ווידאו, והמייצב בעדשה לא עוזר לזה?
הבנתי שה17:55 לא מוצלח, אז עדיף כבר להישאר בטמרון 17:50 ולקחת את הגירסה המיוצבת?
או ללכת על ה24:105 שהצמצם שלה הוא לא 2.8. והיא די רחוקה מה17
המייצב אכן עוזר המון לוידאו

הגירסא המיוצבת של הטמרון פחות טובה אופטית מהגירסא הלא מיוצבת (השוואה)
 

צל99

משתמש פעיל
נכתב ע"י יעקב1;471387:
בס"ד

אולי דגמי ה L ?

כמעט ולא היה חידוש ב3 השנים האחרונות לעדשות זום
מהסדרה בטווח הרחב.
אני בטוח שה24-70 החדשה תהיה עם מייצב​
.
 
Y

yossmor2

אורח
אני מחזיק 17-40 צמצם 4 עבור צילומים רחבים, ו 24-105 צמצם 4 לקצת יותר זום,
כמו"כ לפורטרטים אני משתמש ב 50 1.8 או ב 100 2.8.

הסט הזה מספק אותי ב 99% מהעבודות.
 

צל99

משתמש פעיל
אני עם סט דומה
16-35 צלומי נורמל.
85 לטלה קצר ופורטרטים.

24-105 גיבוי או כשצריך טיפה גמישות, למעשה היא כמעט ולא יוצאת מהקייס שלה.
 

צל99

משתמש פעיל
נכתב ע"י יעקב1;471416:
בס"ד

לא הבנתי. סדרת העדשות שציינת הם מסדרת ה L ?

לא.

בסדרת הL
לא יצאה עם עדשת זום רחב-נורמל ב3 שנים האחרונות.
(מאז החידוש ל16-35).
 

יעקב1

משתמש פעיל
בס"ד

התכוונתי לזה. הסדרת ה L ברמה מאוד גבוהה שלא נצרך להם מייצב.
 

yitzy

משתמש פעיל
צילום מקצועי
D I G I T A L
נכתב ע"י yossmor2;471422:
אני מחזיק 17-40 צמצם 4 עבור צילומים רחבים, ו 24-105 צמצם 4 לקצת יותר זום,
כמו"כ לפורטרטים אני משתמש ב 50 1.8 או ב 100 2.8.

הסט הזה מספק אותי ב 99% מהעבודות.
אז במקום ה17-55 יש לך שתי עדשות ובנוסף ויתרת על 2.8
כל אחד ואיך שנוח לו...
 

yitzy

משתמש פעיל
צילום מקצועי
D I G I T A L
אני עם ה17-55 יכול לצלם ב17MM ב1/6 שניה (ואפילו פחות) ולקבל תוצאות חדות
והשני עם 16-35 L יקבל תמונות מטושטשות


אבל אם רוני מבית הצילום אומר....
 

צל99

משתמש פעיל
אין קשר.
לרוב עדשות ה L
שיצאו בשנים האחרונות (אמנם לא זום רחב-נורמל) יש מייצב.

מה ההגיון דוקא בעדשות העל לוותר על תכונה כ"כ שמושית ונוחה??
 

צל99

משתמש פעיל
אין קשר.
לרוב עדשות ה L
שיצאו בשנים האחרונות (אמנם לא זום רחב-נורמל) יש מייצב.

מה ההגיון דוקא בעדשות העל לוותר על תכונה כ"כ שמושית ונוחה??
 

צל99

משתמש פעיל
נכתב ע"י יעקב1;471454:
בס"ד

ל 24 - 70 אין מייצב
ל 16 - 35 L יש מייצב?

לא ולא.
ושתיהם עדשות לא חדשות.

וזה אומר ש...

אני לא מבין מה הויכוח כאן.

מייצב הוא כלי שמושי מאוד, במידה לא מועטה תרומתו חדות התמונות גדולה יותר מסטופ בצמצם, או מעוד אלמנט אופטי אחר.

אין שום הגיון לטעון שדקוא בעדשות העל החברה לא תשתמש בכלי הנפלא הזה.

אתה לא רוצה מייצב, אל תקנה.
אתה רוצה. תכבה אותו
 

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
נכתב ע"י יעקב1;471340:
אני חושב שמספיק ה- 24-105 שעל FF תקבל משו כמו 40-160 שזה יפה מאוד, ויכסה לך טווח זום של כל האירוע

טעות בחישוב

24-105 על FF יתן בדיוק 24-105
24-105 על גוף קרופ יתן 38-168
24-105 על FF שווה ל15-66 על גוף קרופ

בכל מקרה 40mm לא יתאים לצילום אירוע.
 

יעקב1

משתמש פעיל
נכתב ע"י msphoto;471497:
טעות בחישוב

24-105 על FF יתן בדיוק 24-105
24-105 על גוף קרופ יתן 38-168
24-105 על FF שווה ל15-66 על גוף קרופ

בכל מקרה 40mm לא יתאים לצילום אירוע.

בס"ד

צודק. התכוונתי למצלמה שלו 7D מצלמת קרופ
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

תגובות
11
צפיות
686

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה