כשעושים קמפיין, או סדרת מודעות לפרסום, ישנן שתי גישות.
א. לקחת את רשימת המסרים שאני רוצה להעביר לקהל ובכל מודעה לתת מקום למסר אחד.
לדוגמה, המוצר הוא גם זול במיוחד. גם חזק וגם יפה. כל מודעה תבליט ערך אחר.
ב. לקחת מסר אחד (כמו תמיד בפרסום שאתה חייב לבחור מה המסר המרכזי) ולתקוף אותו מזוויות שונות.
בדוגמה לעיל, ניקח את הנושא של הזול ונגיד את זה בכמה אפשרויות. הוא כל כך זול שיישאר לכם כסף לארטיק. הוא כל כך זול שלא יקבלו ממך שטר של 200 וכו'..
מה נכון יותר?
א. לקחת את רשימת המסרים שאני רוצה להעביר לקהל ובכל מודעה לתת מקום למסר אחד.
לדוגמה, המוצר הוא גם זול במיוחד. גם חזק וגם יפה. כל מודעה תבליט ערך אחר.
ב. לקחת מסר אחד (כמו תמיד בפרסום שאתה חייב לבחור מה המסר המרכזי) ולתקוף אותו מזוויות שונות.
בדוגמה לעיל, ניקח את הנושא של הזול ונגיד את זה בכמה אפשרויות. הוא כל כך זול שיישאר לכם כסף לארטיק. הוא כל כך זול שלא יקבלו ממך שטר של 200 וכו'..
מה נכון יותר?