פורסם בפשקוויל.
קד"ם 2: בעיר התורה והחסידות שבערי יהודה התפרסם בעיתון המקומי כתב חידה לקראת ט"ו בשבט. ילדי העיר התבקשו לפתור, להגיע עם הפתרון לנקודת החלוקה במרכז המסחרי "תמרים", ולזכות בעציץ פורח ללא הגרלה. ההיענות הייתה מדהימה, ובשעה הייעודה נוצר תור ארוך של עשרות ילדים (עם דפי הפתרון). התוצאה: במשך כל שעות אחר הצהרים נהרו מאות ילדים למרכז המסחרי (נאספו 6 ארגזים מלאים פתרונות).
לסיכום: כ-500 עציצים חולקו לפותרים, בשיטת כל הקודם זוכה. הסיבה: מאחורי היוזמה עומד הסטודיו החדש לצילומי חוץ, רוזמרין, שהחליט לצאת בפעילות השקה מקורית במיוחד. הקרדיט: על קמפיין ההשקה והפקת הארוע ניצח משרד המיתוג הביתרי, אריאל 770.
הקרדיט לקופי ולאסטרטגיה של הקמפיין שייך לפ. טויב. ('לללי)'.
לללי, זה פשוט מדהים!!!
קד"ם 2: בעיר התורה והחסידות שבערי יהודה התפרסם בעיתון המקומי כתב חידה לקראת ט"ו בשבט. ילדי העיר התבקשו לפתור, להגיע עם הפתרון לנקודת החלוקה במרכז המסחרי "תמרים", ולזכות בעציץ פורח ללא הגרלה. ההיענות הייתה מדהימה, ובשעה הייעודה נוצר תור ארוך של עשרות ילדים (עם דפי הפתרון). התוצאה: במשך כל שעות אחר הצהרים נהרו מאות ילדים למרכז המסחרי (נאספו 6 ארגזים מלאים פתרונות).
לסיכום: כ-500 עציצים חולקו לפותרים, בשיטת כל הקודם זוכה. הסיבה: מאחורי היוזמה עומד הסטודיו החדש לצילומי חוץ, רוזמרין, שהחליט לצאת בפעילות השקה מקורית במיוחד. הקרדיט: על קמפיין ההשקה והפקת הארוע ניצח משרד המיתוג הביתרי, אריאל 770.
הקרדיט לקופי ולאסטרטגיה של הקמפיין שייך לפ. טויב. ('לללי)'.
לללי, זה פשוט מדהים!!!