קורונה קורונה 6 - היתה פטפטת...

מצב
הנושא נעול.

אדם לעמל יולד

משתמש מקצוען
תמונה מהאיזור. IMG-20200316-WA0077.jpg
 

יואל גרוס

משתמש צעיר
מכיון שקיבלתי הודעות פרטיות מאנשים שזה שינה להם את המבט על הנושא, אני חוזר ומעתיק את זה:

גם אם אדם פחות חושש שהוא יחלה (טבעי, כל אחד אומר 'לי זה לא יקרה')
אבל הסיכוי להכנס לבידוד הוא משמעותי מאוד, אם כעת יש 50,000 איש בבידוד, זה אומר שיש לכל אחד סיכוי גבוה שבימים הקרובים הבדיקות יראו שהוא גם כן צריך להכנס לבידוד.

הדרך שסיגלתי לעצמי בימים האחרונים, זה להפגש עם כמה שפחות אנשים.
אם הייתי אמור לפגוש היום במקומות שונים (תחבורה, חנויות) 200 איש, ופגשתי בפועל עם 20 איש הורדתי לעצמי את הסיכוי לבידוד ב90%

(אני פשוט לא הולך לאיפה שאני לא מוכרח. ונשארתי כמעט כל הזמן בבית.)
אם כל אדם במדינה יעשה את זה, זה אומר שקצב ההדבקה אף הוא ירד ב90%
 

שמחו

משתמש מקצוען
מלייקווד:

"ערב חודש ישועות בו מקיפות תש"פ, לנוכח המצב של המגיפה המשתוללת ברחבי העולם בבחינת דֶבֶר בעיר רח"ל, כשזכות התורה היא המגן והתריס בפני כל הצרות, כשענינו כלות ומיחלות בתפילה שנזכה לישועות בהן מקיפות".

"לצערנו הרב נאלצים אנו מתוך ציות מוחלט לממשל אשר אוסר עלינו להמשיך בבתי מדרשות הפתוחים אשר קול התורה בוקע בהן, מחובתנו לציות מוחלט לכל החוקים אשר הממשלה מטילה עלינו, פונים אנו בקריאה של בקשה שאף שבתי מדרשות לא יהיו פתוחים כל אחד ואחד מאתנו יתחזק בתורה ובתפילה יותר, בכל מסגרת ובכל מקום שנמצא, כי זאת היא חומת המגן העומדת לנו בשעה קשה זו".

את מכתבם מסיימים ראשי הישיבה: "כל אחד ואחד חייב להוסיף בעמלה של תורה ולשפוך שיח לפני בורא עולם שנזכה לישועה שלמה ומהירה. ונזכה כולנו כימי צאתך מארץ מצרים יראנו נפלאות מתוך שברון לב וצער".

על המכתב חתומים ראש הישיבה הגאון רבי אריה מלכיאל קוטלר, וראשי הישיבה הגאון רבי ירוחם אולשין, הגאון רבי דוד צבי שוסטל והגאון רבי ישראל צבי ניומאן.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה