קופירייטרים חדשים באופק

חוצ ניק

משתמש צעיר
קופירייטרים חדשים באופק

הפוסט נכתב ב: 3/12/2008 בשעה: 8:00 ע"י: חוצניק

אפיקים. הגיע התור שלהם.
האמת שציפיתי לקצת יותר אחרי המודעות המבריקות שראיתי מהם לאחרונה.
אבל לא נורא.
בכל זאת - סולידי. לא מתלהב.
רגיל: "מבצע!".
הזמנה סטנדרטית: "בוא תקנה משקפיים".
אחלה.
ולמה בכל זאת אני מעלה את הפוסט הזה?
כדי שתראו את המודעה הבאה.
היא נשלחה לפני זמן רב ולא התייחסתי אליה.
כשראיתי את הפרסומת החדשה אתמול,
החלטתי לנבור שוב במאגר
ולהוציא משם את המודעה שרקחה 'ציפי הורביץ'.
לא ביקשתי ממכם ליפול מהכיסא, לא ביקשתי גם שתפרגנו.
תקחו את הדברים בפרופורציות הנכונות.
ברור שאי אפשר לפרסם דבר כזה אצלנו,
זה לא יעבור, ובצדק.
"כל ישראל חרדים"?
מישהו אמר עינית?…
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    KB 112.7 · צפיות: 11

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מודעה א'
הרעיון - יפה.
ביצוע - מצויין.

מודעה ב'
הרעיון - חזק.
הביצוע - פחות.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
1. ???
2. פריטי גוד, נו נו... [אם כבר שישימו אדם מחוג שמזוהה עם המשפט]
 

רימון

משתמש רשום
מקארתור, התאפקתי לכתוב את ההערה שבסוגריים, אבל אם כבר כתבת אני גם מצטרף...
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
חצופים! (מקארתור ורימון)
 

רימון

משתמש רשום
טוב, זה לא האשמה קולקטיבית... אך מה שנכון: הוא לשים מישהו יותר...
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
ואם כבר חילוני במלבוש ליטאי אז לפחות לא מגולח, וכן על זה הדרך:)
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
מקווה שהדיון לא יירד שוב לפסים אישיים.
נא להקפיד ולשמור על צביון הפורום, כפי שאנו רוצים לראות אותו.
מקארתור,
הבחור חרדי.
חרדי גמור אם יש מושג כזה.
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
השחקן משחק ממש לא אמיתי.
הפוזה בצד ימין למעלה ממש לא משדרת אמינות... נראה כאילו הוא ניסה להציץ אע"פ שאמרו לו, לא!:)
טוב שלא חשבו לפרסם את זה.
 

שריטה

משתמש צעיר
שלום רב לכל המכובדים יושבי הפורום,
העדנה המתרגשת על במה זו היא סימפטום לתחום הפרסום בכללותו.
מוקדם לדון על מי היא הביצה ומי התרנגולת אך במדיות החרדיות מדורי פרסום, קראייטיב ושייוק תופסים במה נכבדת ופפולארית, בקרנות רחוב מתווכחים אנשים לגבי מעמדו של משרד זה או אחר ורבים הם האנשים שבוחנים בראשית את הצד השמאלי של העיתון (בימים רגועים..)
אך המרוויחים הגדולים מההתעניינות הציבורית הגוברת הם בתי הספר למינהם, רובם הוזכרו כאן באשכולות שונים וחלקם עדיין לא כי רק אתמול קמו..
מטבע הדברים רבים ה"סטודנטים לפרסום" וכאן אנו יכולים להתחבר ולו בקשר רעיוני לפורום היושב קומה אחת מעלינו.
יהיה פורה לראות את עבודות הסטודנטים, את התוצרים, השגיאות, התיקונים, ולהמר מי יהיה הקופירייטר הבא במגזר.
אז ברוכה הבאה ציפי, (ומותר לך להתקשר לפעמים!)
ברשותכם.. אולי אנבור בתיק העבודות שלי ואעלה עבודות מתקופת היותי ירוקה, (הוו... הזכרונות...)
כמובן שאתם לא חייבים לקבל את ההצעתי, (לאחר העלמות ככ ארוכה יש לכם אפילו תירוץ הגון)
יאללה, הולכת לחפור בקבצים המאובקים שלי...
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
בהקשר למודעה מס' 2:
יש סלוגן ישן מאוד של 'אופטל' מבני ברק - 'שמור על עיניך, הן שוות הרבה'...
 

תוסס

משתמש פעיל
1. מקארתור ורימון אמרו את מה שחלף לכולנו ולא אמרנו.. (כי אנחנו מאוד מנומסים מלהטיח את האמת בפרצוף..., אנחנו גם מכנים מבטא ערבי כמבטע בן מיעוטימי...)

2. א-בל (והוא גדול) הפרסומת השניה מזעזעת. יש גבול.
אמת שהקופירטרית צריכה להתבלט, אבל לא על חשבונינו.
(מי שקרא את ספורו של מ.גוטמן במוסף (סליחה- בתוספת)לסוכות האחרון יבין על מה אני מדבר)

מה מחר?
תמונה של מקווה כפרסומת לשיקוי טבעי שמשאיר הרגשה טהורה ורעננה?
תמונה של האדמו''ר מ... והגאון ר'... תחת הכותרת גדולים? ובעמוד הבא זיתים מונזלינו שחורים ללא גלעין- גדולים מהחיים!!!
איור של קופסא לבשמים עם כיתוב מריח טוב, כנראה אתה עובר ליד מאפית ..., בוא תכנס.

הבה נפריד לחלוטין את הדת מהמדינה.
 

שריטה

משתמש צעיר
תוסס,
צר לי אבל התאוריות הבנויות היטב שלך לא נכונות תמיד.
למשל----
קיים ערוץ טלוויזיה / אתר אינטרנט / עיתון בשם הידברות.
כל התכנים שלהם, אבל כולם מדברים נטו ב"רוחנית".
בירה מאלט למשל העלו שם קמפיין העוסק בהלכה המצווה לנו בריאות (בהנחה שהבירה בריאה)
קוקה קולה מצאו בו נישה מתאימה לקמפיין השבת שלהם וכו.
מה שלא מדבר הלכה, תורניות ורוחניות אין לו מה לחפש שם.
מה שמביא למסקנה אחת,
כל פרסום נכון או לא נכון קודם כל לפי הגדרת קהל היעד והמדיה הפרסומית.

שוקלת לצאת בקמפיין נגד הכללות----
 

תוסס

משתמש פעיל
חשבתי לא להגיב
אבל במשפט אחד
איפה קוקה קולה/בירה מאלט/דומיהם

ואיפה ''שמירת העיניים''???????
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
שריטה
א. ברוכה השבה!!!
ב. בקשר לפרסומת השניה... זה כולה פרסומת לעבודת בי"ס, אל תקחו את זה קשה מידי... סתם יציאה חמודה.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
דוקא שריטה נכונה...
כזו פרסומת יכולה להתארח בכיף בעלונים תורניים מהסוג הזה.. ואולי גם של פרשת שבוע מסויימים
 

Deena

משתמש פעיל
שריטה: טעות אחת.
בהידברות זה מחושב ביותר.
כל הערוץ שלהם בנוי על כך שהוא לאו דווקא "יהדות" בריש גלי (כי אחרת יפילו אותו).
לכשרות הם קוראים בזהירות "תזונה נכונה על פי הרמב"ם"
שבת = "במרוץ היומיומי - חייבים לקחת פסק זמן"

והפרסומות - גם הם לא רק "תירוץ". הם רוצים להביא קהל יעד חשדני, ולכן חייבים "להוריד" את כל הרוחניות למשפטים קבילים יותר, ואז מהדלת האחורית אפשר להכניס הרבה יהדות ג"כ...
 

פעיל

משתמש רשום
אם כל הכבוד, שריטה, אבל הפכת את היוצרות. (כנראה שזה התכוון ידידי התוסס...)

להפוך את קוקה קולה למצווה עוד מילא, אבל להפוך את "שמירת העינים" למושג "מוֹכֵר", זה מוגזם.
בקיצור: לעשות מחולין פרסומת לקודש - אנו מסכימים (אני מקווה שידידי הנ"ל אכן מסכים איתי), אבל לא ולא להפוך מושגים קדושים (תרתי משמע) לצרכי פרסום (ולא משנה מהו המוצר).
 

שריטה

משתמש צעיר
פעיל, תוסס ושאר שכיניהם לדיעה,
הכל עניין של מינון, אכן. שמירת העיניים רחוקה מלהוות קונספט רחב למכירת משקפיים.
כוונתי הייתה פשוטה.
לכל רעיון כמו זה קיימת נישה מתאימה.
עולות בדעתי אופציות נוספות מלבד "הידברות" שהזכרתי.
למשל---
מודעות לוח בישיבות בהם שמים דגש עוצמתי במיוחד על מושג שמירת העיניים.
יהיה נחמד לבחור, הקונה האופציונלי למצוא את המושג עליו הוא שומע רבות מהמשגיח כקונספט פרסומי.
לכל רעיון יש מקום.
כל דבר נכון אם הוא מתאים לזמן ולמיקום.
זו דעתי הצנועה.
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מעניין כמה כאלה ש"שומרים עיניים"(בלי התרתי משמע..)
הולכים עם משקפי שמש..נו באמת,

בשביל יציאה זה חמוד,לא מעבר.

ובאמת הגיע הזמן לעזוב את הדת לנפשה
ולא להשתמש בה להנפשה,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה