משתף אתכם בתהליך מיתוג חדש וטרי, שיצא מהסטודיו.
כחלק מתהליך המיתוג, היינו צריכים לעבור בירור מנטלי עמוק שיוכל לבטא את מה שהלקוח צריך ורוצה.
מי שמתמצא בעולם ההפקות יודע, שאין חברות מוצלחות, יש אנשים מוצלחים, יש כישרונות אנושיים שיודעים להצעיד את המערכת קדימה, ולכן היה חשוב לבטא במותג את יכולות הניהול והתכנון של המנכ"ל.
______________
לאחר זיקוק הבריף של המותג, הבנו ששם העסק צריך להיות שם האיש.
מסיבות כאלו ואחרות... הלקוח העדיף שם חיצוני (נשמע מוכר... נכון?!)
בחרנו לו שם על פי ערכי המיתוג: קונטרול
קונטרול, למי שלא מכיר, זה הבמה האחורית שיושבת בפאתי אולם האירועים ומשם מנהלים את כל מה שקורה על הבמה.
את האלמנט הוויזואלי הגשנו כעניבה, עניבה פשוטה מסמלת את החזון הניהולי כולו, זה היכולות של הבן אדם.
השילוב הוא טיפוגרפי, והרעיון היה לייצר לוגו כמה שיותר נקי, פשוט וזכיר, ויהיה קל ליישם אותו על כל פריטי המיתוג.
_____________
מניח לפניכם, תהנו...
בא לכם לכתוב פידבקים?!
אשמח מאוד לשמוע מה יש לכם להגיד על זה.
וכמובן באתר שלי תוכלו לראות את הפרויקט בהרחבה
תודה רבה וחנוכה שמח!
אברימי
כחלק מתהליך המיתוג, היינו צריכים לעבור בירור מנטלי עמוק שיוכל לבטא את מה שהלקוח צריך ורוצה.
מי שמתמצא בעולם ההפקות יודע, שאין חברות מוצלחות, יש אנשים מוצלחים, יש כישרונות אנושיים שיודעים להצעיד את המערכת קדימה, ולכן היה חשוב לבטא במותג את יכולות הניהול והתכנון של המנכ"ל.
______________
לאחר זיקוק הבריף של המותג, הבנו ששם העסק צריך להיות שם האיש.
מסיבות כאלו ואחרות... הלקוח העדיף שם חיצוני (נשמע מוכר... נכון?!)
בחרנו לו שם על פי ערכי המיתוג: קונטרול
קונטרול, למי שלא מכיר, זה הבמה האחורית שיושבת בפאתי אולם האירועים ומשם מנהלים את כל מה שקורה על הבמה.
את האלמנט הוויזואלי הגשנו כעניבה, עניבה פשוטה מסמלת את החזון הניהולי כולו, זה היכולות של הבן אדם.
השילוב הוא טיפוגרפי, והרעיון היה לייצר לוגו כמה שיותר נקי, פשוט וזכיר, ויהיה קל ליישם אותו על כל פריטי המיתוג.
_____________
מניח לפניכם, תהנו...
בא לכם לכתוב פידבקים?!
אשמח מאוד לשמוע מה יש לכם להגיד על זה.
וכמובן באתר שלי תוכלו לראות את הפרויקט בהרחבה
תודה רבה וחנוכה שמח!
אברימי