עזרה קבצים ממצלמה- למה הם מופיעים ככה?

תמי היין

משתמש מקצוען
כשאני מעבירה את הקבצים מהכרטיס למחשב, זה מופיע לי בצורה כזו:

מצלמה.png


יש אפשרות להגדיר במצלמה שהקבצים יופיעו בלי הקובץ הנוסף- הלבן? (מה זה הקובץ הזה בכלל?)

תודה רבה.
 

(:1234

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
הנדסת תוכנה
זה ממצלמה? בדר"כ זה נראה כך ממסרטה...
 

תמי היין

משתמש מקצוען
מצלמה פשוטה, סמוויקס RIGASS420 (ככה כתוב על המסך כשאני מפעילה אותה)
 

יוצרת כתיבה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם
מעתיקה לך מאמר בנושא סוג הקבצים - thm
Antonio, חבר הבלוג, שאל אותי לפני כמה ימים על כמה קבצים שהיו במצלמתו ושהמחשב שלו לא זיהה. לקבצים המדוברים הייתה סיומת "THM" לא ידוע לי, אז ערכתי מחקר קטן ברשת וראיתי שיש הרבה אנשים ששאלו גם על קבצים מסוג זה, אך המידע שניתן למצוא היה בעיקר באנגלית. אז החלטתי לכתוב לך את הפוסט הקטן הזה על קבצים עם סיומת "THM".



Lאין לדבר הרבה היסטוריה, כשאתה מקליט וידאו, עם צילום או מצלמת וידאו, המכונה יוצרת קובץ שבו היא מאחסנת את הסרט שהוקלט, כלומר, היא יוצרת קובץ וידאו שיהיה לו סיומת כזו או אחרת בהתאם על הפורמט המשתמש במצלמה, למשל אתה יכול למצוא את "my_video.avi", או "my_video.mvi", וכן הלאה.









Pero בזמן שהמצלמה יוצרת את הווידאו הזה, היא גם יוצרת קובץ עם אותו שם אבל עם הסיומת "THM", כלומר, המצלמה תיצור, למשל, את הקבצים "my_video.mvi" ו- "my_video.thm" . הראשון הוא הסרטון עצמו והקובץ השני עם הסיומת ".thm" מיועד ...



קבצים עם הסיומת "THM" הם קבצים אשר, תלוי במצלמה, שומרים מידע שונה, כולל מידע על תאריך ושעה של ההקלטה, הם משמשים גם כתמונות ממוזערות (ומכאן שמם, "THuMbnail "שפירושו" תמונה ממוזערת ") שהמצלמה משתמשת בה כדי להראות לך תמונת מצב של ההקלטה ולייעל את מהירות התצוגה של המצלמה.


Bובכן, אתם כבר יודעים עבור מה קבצים עם הסיומת "thm". לסיכום יכולתי לומר שאם תעביר את הווידאו מהמצלמה למחשב, ברגע שיש לך אותו במחשב שלך לא תזדקק לקובץ "mi_video.thm" אלא אם כן אתה רוצה לשמור את המידע. טריק לדעת אם בעת מחיקת הקובץ תאבד איזה סוג נתונים שחשוב לך הוא להעתיק רק את הקובץ "my_video.mvi", או "my_video.avi", ולראות אם הוא מוצג כראוי, אם כן , אל תתן את זה יותר ועבור מ- "my_video.thm" ואתה צריך להשאיר אותו רק בווידיאו או במצלמת הצילום אם אתה מתכוון לשמור שם את הסרט.



Eאני מקווה שהבהרת את הבלגן של הרחבות אלה ושהוא יעזור לך לדעת אילו קבצים לשמור בעת העברת הסרטונים מהמצלמה למחשב.
 

תמי היין

משתמש מקצוען
תודה רבה!
זה אומר שבעצם זה כביכול לטובתי, ואין לי אפשרות להגדיר במצלמה שאני לא זקוקה לטובה הזו?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה