קבוצת פרסום חושפת תוכנית לשיפור הפרטיות ברשת

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
לא ייאמן! לאחר שהפרסום הסמנטי והממוקד די בחיתוליו, הוא בחר לאטום במקצת את מכרה הזהב, ביוזמה עצמאית, (או שמא פחד משפטי) כן זה לא ייטחן עד דק, אבל ההשפעה ניתנת לתאור של לא פחות מ דור ה WEB 4.0 או כל מספור אחר שתמצאו לנכון, הגולש ולטטתתתת!!!!1

http://it.themarker.com/tmit/article/12531


הפרטיות המקוונת זוכה לחיזוק נוסף: קבוצת איגודים מקצועיים של חברות פרסום הודיעה אתמול (ב') על תוכנית רגולציה-עצמית שתאפשר לגולשים להסיר מעל עצמם מעקב מצד מפרסמים ברשת. בתוכנית מפורטים עקרונות לניהול פרסום התנהגותי ברשת אותן נקראות חברות הפרסום לאמץ, כפי שהוגדרו בדו"ח שפורסם בחודש יולי האחרון. בין היתר כוללת התוכנית נהלים לשימוש באייקון ה- Advertising Option Icon ("אייקון האפשרות הפרסומית"), אותו מפרסמים יכולים למקם לצד המודעות שלהם או באתרי האינטרנט שאוספים מידע המשמש לפרסום מבוסס-התנהגות. לחיצה על האייקון, משולש עם האות i, תאפשר לגולש להסיר את המעקב אחריו. לאחר שמשתמש בוחר שלא להיות תחת מעקב, המפרסמים נדרשים להציג לו מספר מצומצם בלבד של מודעות, או לא להציג מודעות כלל.

התוכנית הנוכחית צפויה להשפיע על כ-5,000 חברות פרסום החברות בארגונים המקצועיים המדוברים. האחריות על ניטור ואכיפת הציות לתוכנית תרוכז בידי קבוצת ה-Better Business Bureaus והאיגוד השיווק הישיר. איגודים אלו ירכזו ויטפלו בתלונות הצרכנים בנושא הפרסום המותאם. כמו כן יפיקו הארגונים סמינרים מקוונים שיכללו מידע על התוכנית החדשה למפרסמים, וישתמשו בשטח פרסום מקוון שנתרם כדי לפרסם את התוכנית בקרב קהל הצרכנים. מפרסמים האוספים נתונים לצורך פרסום מבוסס-התנהגות יוכלו לבקר ב-AboutAds.info כדי להירשם ולהחיל שימוש באייקון האפשרות הפרסומית או להירשם למנגנון הבחירה. האיגודים המקצועיים חברו ל-Better Advertising, סטארט-אפ ניו יורקי, שיספק את הטכנולוגיה לניטור המודעות המקוונות.

למרות התוספת המעודדת לזכותם של הגולשים, אין פירוש הדבר סימן שהדיון בנושא הפרטיות הסתיים. "זהו צעד גדול קדימה לקראת דיאלוג מתמיד למשך שנים רבות", אמר סטיוארט אינגיס, שותף בחברת עורכי הדין Venable ועורך דין המייצג את חברות הפרסום. מנגד טוענים תומכי הפרטיות כי רגולציה עצמית אינה מספיקה. "התוכנית הזו היא פשוט הגרסה האחרונה בסדרה ארוכה של מאמצי רגולציה-עצמית שכשלו", אמרה פאם דיקסון, מנהלת ה-World Privacy Forum, קבוצה ללא מטרות רווח מקליפורניה. "הממשלה צריכה להיכנס לתחום ולהציב חוקים בפני התעשייה".
 

drvvv

משתמש פעיל
D I G I T A L
ביוטיוב אפשר מעכשיו, לבחור בהטמעת סרטונים מצב של "פרטיות מוגברת".
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
@ממש לא גימיק,

@DRVVV, יוטיוב ? במה שאעלה, או לצןרך הגולש סתם? ובמה?
 

drvvv

משתמש פעיל
D I G I T A L
כשאתה לוקח קוד להטמעה של סרטון, לא בהעלאה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  45  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה