צריכה עזרה בנושא כפתור split באורגנית קורג.

מוזיקאית בנשמה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כשאני מנסה לנגן שיר מסוים,למרות שלחצתי על כפתור ספליט - שהוא אמור להעביר את המנגינה למצב אוטומט באקורדים,הוא מראה שלחצתי על כפתור הספליט,אבל כשאני מנגנת הוא לא מעביר לאוטומט באקורדים,רק מעביר מ -בס ,לאוטומט,אבל רק שאני לוחצת על האקורד,ואם אני עוברת מאקורד לאקורד אחר הוא לא מנגן רצוף.חשוב לי לציין שמדובר באורגנית קצת ישנה,לפחות 7 שנים,אבל מאוד שמורה!!!
יכול להיות שהבעיה היא כיוון שהבת שלנו בת שנתיים וחצי- נתתי לה "לנגן" בהשגחתי ,אבל היא לחצה חזק קצת על הכפתורים,יש מה לתקן דבר כזה? או לנסות לנגן ככה,למרות שזה מאוד מפריע לי! או שאולי עדיף כבר לקנות אורגנית אחרת...אשמח לעזרה מ -מי שמבין בנושא!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה