דרוש מידע צהרון לילדות כיתה ג אולי גם ד

רבקי א"ג

משתמש רשום
משיחה עם אמהות, נראה לי שמשהו השתנה בשנים האחרונות.
אמהות חוזרות הביתה רק בסביבות 4 וגם זה בלחץ רב, אבות לומדים (או עובדים) רחוק מהבית באופן שלא יכולים לשהות עם הילדים בבית כל צהרים (ובנוסף לדאוג לאוכל), זו הסיבה שראו צורך לסבסד את הצהרונים.
נכון ילדה בכיתה ג' היא ילדה גדולה, יכולה לעיתים גם לחזור לבד הביתה (כשמזג האויר נורמלי), אבל עדיין לא חושבת שבדור הזה הן מספיק בוגרות כדי לשהות לבד בבית באופן קבוע הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה חינוכית.
נכון אני בגילאים הללו חזרתי לבד ובדור שלפנינו עוד יותר מזה אבל דבר ראשון זה היה פעם בשבוע בערך לא כל יום כל יום, ודבר שני אין חולק שהבגרות היום היא לא כמו אז וגם אז לא היתה מספיק מודעות להרבה בעיות בטיחות שמודעים להם יותר היום.
אם מטרת הצהרונים היתה כדי לעודד תעסוקה אז המציאות שהורים רבים ואחראים מפחיתים שעות כי חושבים שעדיין גילאי -8-9 לא מספיק בשלים לזה.
ולראיה שהקייטנות החינמיות של החופש הגדול הם עד כיתה ג' וגם דובר כעת להאריכו גם לכיתות ד'.

מי מזדהה? ומה ניתן לעשות? ומה למעשה עושים הורים שזו ילדתם הגדולה?
 

אימא של יוסי

משתמש צעיר
אני מכירה צהרון בבית ספר שמשבץ כל שנה בקבוצות של כיתות א' ב' כמה ילדות מכיתה ג'.
 

בונבון

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
תנסי לשאול בבית הספר אולי יסכימו לצרף אותה לצהרון של א' ב'.
אני מכירה בתי ספר שעושים את זה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה