מידע שימושי פרקי תהילים על ל"ג בעומר במירון

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
303 פרקים נקראו

2 ספרים הושלמו עד כה

ע''י 36 קוראים
בספר הנוכחי (#3):
3 פרקים נקראו
1 פרקים בקריאה
146 פרקים פנויים
 

ריקי שי

משתמש פעיל
האמת שגם לי השאלה קפצה
אבל במחשבה שניה באמת השנים האחרונות במירון היו לא טובות ואמירת פרקי תהילים אף פעם לא הזיקה.
אז למה לא?
למה לא? כי אם כבר עושים הפצות של קריאת תהילים- אני מוכנה לתת לך עשר מטרות קודמות לשאלה האם נצליח להגיע למירון. אמירת תהילים היא השקעה של זמן וריכוז, ואם בזמן הזה את יכולה להתפלל, למשל, על אלעזר ברגר ויוסי רייט (שני הפצועים הכי קשה מהאסון לפני שנתיים, ששניהם מתקשרים בקושי, וצריכים עוד שיקום ארוך מאוד והרבה ניסים)- אז ראוי שתתפללי עליהם.
והבלאגן במירון, סליחה אם אני מעצבנת מישהו, בשנה הראשונה נגרם, מצד הדרך שבה סובבו הדברים, כי לאנשים אין סבלנות ללכת בנחת (ואל תגידו לי לא, אני נוסעת במספיק אוטובוסים כדי להניח שאם באוטובוס שצריכים עשרה אנשים לרדת אפשר להרגיש דחיפות ממש והילחצות אנשים לצאת- אז במקום שזה מאות ואלפי אנשים שהוא גם מחליק וגם בירידה ועוד מדרגות- זה מסוכן פי מאה, בערך), ובשנה השניה כי אנשים רצו להוכיח שהם יעשו במירון מה שהם רוצים ואף אחד לא יגיד להם מה לעשות.

ובכנות, כשראיתי את השרשור בפעם הראשונה הייתי בטוחה שהכוונה לתהילים על אלעזר ברגר ויוסי רייט, ואחרי שהבנתי שלא- לא הבנתי מה כן ושאלתי
 
  • תודה
Reactions: liv

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה